IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Una canço que no puc trobar

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
Jesus

Una canço que no puc trobar

Entrada Autor: Jesus »

mireu m'agradria que trobessiu una canço del orphen El bruixot es la canço akella que sona quen estan a les ruines del estengin el episodi on s'obren un munt de flors daurades quan hi ha lluna plena en aquell moment va sonar una canço molt bonica m'agradaria k la trobessiu o si no al menys k em digueu el nom de la canço
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs ho sento, però ni idea de quina cançó vols dir-me ^^U

Jo tinc la BSO de la 2a temporada del revenge, però diria que la cançó de què em parles és de la 1a temporada de la sèrie "normal"... Així que, ho sento u_u

Igualment, si la trobo ja t'ho comentaré, que Orphen té una BSO molt interessant.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo sé quina vols dir, però ara no la tinc "a l'abast", per dir-ho d'alguna manera ^^u Quan la trobi ho faré saber en aquest post, entesos? n_n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Jesus

Gracies

Entrada Autor: Jesus »

D'acord moltes gracies per ayudarme ya anire miran aquest post :)
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants