IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Canço de Sakura

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Canço de Sakura

Entrada Autor: znake »

Sé que em busco les coses complicades, però en un capitol en el que la Sakura va a la casa de'n Clow, veu en Yue i en Kero, i després en Clow fa algo i comença a floreixer tot el jardi.. Allí surt una canço que la vull *-*
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

És aquell capítol en el qual la Sakura viatja al passat amb la carta del retorn? Just abans de l'enfrontament amb l'Eriol. Bé, sigui com sigui tampoc recordo la cançó ^^u Tinc tots els cd's de "Sakura, la caçadora de cartes", si descobreixo quina cançó és, te la passo  :wink:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sé quina vols dir, serpeta ^^ La tinc enc atalà i en japonès. La cançó de què parles és el "Mienai Chizu", quan vulguis te la passo ^^

(8) Obre un mapa, buscarem camins que no has vist mai, un nou destí... I t'espera en un altre lloc el teu futur esplendorós. Hi ha moments que no pots ni recordar el camí que et porta a la ciutat i un instant reculant al pensament veus els dies que ploraves...
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

*_____*

Oks, doncs ja aprofitaré la connexió del dissabte per que la passis xD =P

Gràcies igualment, raneta *-* (woo, fa parella amb kaeruguet xD)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Kaeruguet? xD En fi, de res ^^ Si necessites alguna altra cosa, ho dius  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí, a mi de cop i volta un dia em van dir:

Serp: kaeruguet *o*
Jordi: eh?
Serp: estem provant el teu nou nick, vol dir "granoteta"

I així s'ha quedat, sense més raó que aquesta xD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants