IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Errades ortogràfiques i/o de traducció (TDF M&A)

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Sí, vares veure bé. No sabia que també treballessin a Sony... Traïdors XD. I l'SNES era una altra cosa... XD. Pels quatre jocs que traduïen no anaven a agafar a un bon professional... XDDD.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs en la meva opinió, per quatre jocs que traduïen (segur que arribaven a 4? xD) s'hi podien lluir una mica...
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Clar que s'hi poden lluir! (Jo també dubt que arribin a quatre... Era més bé un dir... XD) Però el hagués costat massa, pensa que pagar un traductor, per un o dos mesos (si arriba a tant) són moltes pèrdues per a jocs que costen deu mil pessetes... XD.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

És ben cert que hi ha còmics que tenen una de faltes...sobretot m'hi vaig fixar a Fushigi Yuugi >.< A vegades he pensat en corregir-les i tot :lol: com que tinc aquest vici...n_nU :-P

El que suposo que et deu molestar ara Sheikah és que últimament a les sèries d'anime surten molts siguts xD (tot i que em sembla que sempre ha estat així ^^).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

I els siguts encara rai... Ara estan acceptats xD

A part d'això, hi ha masses, forces, prous, disfrutar, busca, i un munt més que no estan acceptades xD Però jo ja passo d'això... total... xD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Doncs ves per on, però no sols a l'anime, sinó a totes les sèries que passen per mans de TV3
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

1) Ran! Incredible! No sóc l'únic que agafa diaris i revistes per cercar faltes! XD

2) A Fushigi Yûgi déu n'hi do les que hi ha... xD ara no en recordo cap, a part dels leismes fastigosos que fins i tot sonen malament... però més d'un cop m'han vingut ganes d'escriure'ls un correu electrònic per dir-los analfabets, als de Glénat...

3) A TV3 aviat sortiran dient "Jo cantar, tu ballar, ell saber, nosaltres sigut"... ja no saben ni parlar. I els maleïts trucar amb complement directe... jo el truco, tu la truques... què volen fer, fotre cops de telèfon a la gent? I també estaria bé recordar-los, a part del que ja ha dit l'Ereza, que encantar és un verb TRANSITIU (tenen greus problemes amb això), i que no és li encanta sinó l'encanta. Sona fatal? Ja, però si a sobre els de TV3 promouen la incorrecció, pitjor sonarà encara.

4) Estat pawa!! XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:2) A Fushigi Yûgi déu n'hi do les que hi ha... xD ara no en recordo cap, a part dels leismes fastigosos que fins i tot sonen malament...
Jo no sé de quins casos parleu... Jo amb la traducció aquella que vaig fer del Chrono Trigger volia no usar leismes, però... "¿Quiere que lo ayude?" queda tan horriblement malament que vaig passar xD
Sheikah ha escrit:I també estaria bé recordar-los, a part del que ja ha dit l'Ereza, que encantar és un verb TRANSITIU (tenen greus problemes amb això), i que no és li encanta sinó l'encanta. Sona fatal? Ja, però si a sobre els de TV3 promouen la incorrecció, pitjor sonarà encara.
Tu a callar, una cosa que fan com jo i encara els ho vols retreure (o retraure... xD) ¬¬ Algun dia s'imposarà la manera de parlar garriguenca, i ai com patireu llavors! xD
Sheikah ha escrit:4) Estat pawa!! XD
Sigut lliure associat!! xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bwahahah! Ja no podeu dir sigut ni merdes!! Bwahaha! Ho he censurat! XD Però... i si ve un valencià? Ho hauria de tornar a acceptar...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Apa, ja està, he tornat a acceptar aquell participi fastigós i repel·lent... què haig de fer, si en valencià està acceptat... >_< A més, i si ve algú que es diu "Manel Sigut", com es presentarà, pobre?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hola, em dic Manel Sig*t... xDDD I en Jordi es mor.










(era un acudit)


(ah, no, que no ho era... i tampoc té gràcia... bé, què hi farem xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

...:cool:
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

XDDD i amb la firtma ke faràs??
si ve akest tal sigut, es pensará ke tens res en contra seu TT_TT... pobret...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, hauries de posar-hi un asterisc i a sota lletra petita que digui "No em refereixo a cap persona, sinó al participi del verb ser, i a més només es limita al català oriental." xDD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Apa, ja ho ha fet :lol:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ah, i és ben cert >_< m'agrada cercar faltes i corregir-les :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ran ha escrit:Ah,  i és ben cert >_< m'agrada cercar faltes i corregir-les  :P
No ho diguis gaire alt que en aquest món hi ha molta feina d'això... xD
Imatge
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Doncs si mireu els TN darrerament us deveu divertir... jo que no hi paro massa atenció no deixo de veure un mínim d'errada per TN: "Aliniació", "Ivisa", aquest migdia n'he vist una altra però no m'ha quedat. Sorprenentment passa molt més a TV3 que al 3/24. Potser l'Heredia i el Francino han fet fora el linguïsta.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Pobre Francino, no et passis amb ell xD Que prou feina té a recordar qui és el cosí del diputat del PPC a Campdevànols (mm... aquest poble existeix o me l'he inventat jo? xD). El que passa és que els lingüistes són els mateixos a tots els programes i són uns ineptes xD

Per cert, ja que veig que estàs escrivint força coses com a "Invitat", no costaria res que et registressis (a dalt veuràs que hi ha un enllaç :P) ^_^
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ereza ha escrit:Doncs si mireu els TN darrerament us deveu divertir... jo que no hi paro massa atenció no deixo de veure un mínim d'errada per TN: "Aliniació", "Ivisa", aquest migdia n'he vist una altra però no m'ha quedat. Sorprenentment passa molt més a TV3 que al 3/24. Potser l'Heredia i el Francino han fet fora el linguïsta.
Mira... el Telenotícies de TV3 és allò de "miri'l i aprengui a parlar malament"... diuen una de siguts i de disfrutars que espanten, i foten uns anacoluts que esgarrifen... jo intento mirar-los amb un filtre a les orelles xD
Invitat ha escrit:Pobre Francino, no et passis amb ell xD Que prou feina té a recordar qui és el cosí del diputat del PPC a Campdevànols (mm... aquest poble existeix o me l'he inventat jo? xD). El que passa és que els lingüistes són els mateixos a tots els programes i són uns ineptes xD
:)  :)  :)  :)  :)  :)  :) (En Sheikah pensa en el seu futur: TV3, revolució!) (Si ho aconsegueixo començaré per eliminar siguts i acabaré culturitzant TV3! Bwahahahhahaha!) (Massa feina per a una sola persona... necessitaré ajuda xD)

...

...OK, ja ho sé, és impossible, però ves... m'emociona pensar en coses maques xD
Ereza ha escrit:Per cert, ja que veig que estàs escrivint força coses com a "Invitat", no costaria res que et registressis (a dalt veuràs que hi ha un enllaç  :-P) ^_^
M'encanta la teva vena pro-registrament xD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants