IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Finalitzats els nous fòrums

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Finalitzats els nous fòrums

Entrada Autor: Ereza »

Doncs bé... com a "regal" (quin regal ^^uuuuu) de cap d'any, ja estan enllestits del tot els fòrums. Per tant, ara ja no es pot accedir als antics, que redirigeixen cap aquí. Hi ha novetats destacades, com ara els àlbums o el calendari, i d'altres que no tant, però bé, és el que hi ha. M'ha costat unes quantes horetes de feina, però estic content ^_^

Ara només em queda fer una repassada a la traducció i arreglar-li algunes coses que no m'agraden (ja posats, miraré que no hi hagi cap sigut, Sheikah xD).

Una de les noves característiques són els nous perfils. Us recomano que hi feu una ullada i ompliu les noves dades que hi ha (les que vulgueu, és clar! ^^), i ja posats, sobre el tema d'hores, us afegeixo la configuració "estàndard" per a un habitant de les nostres terres (heu d'anar a Perfil a dalt, llavors a la pestanya Perfil i després a Configuració del perfil:

Fus horari: GMT +1 hora
Ets en una zona d'estalvi d'energia? (canvi d'hora): Sí.
Format de la data: Escolliu "Altres..." i escriviu al quadre de la dreta "d M Y, G:i", sense les cometes.
Premeu "Trametre" ^^

Així us sortirà l'hora que toca :prrt:

I bé, que jo recordi, no hi ha res nou més a dir...

Només em queda donar-li les gràcies a l'Hermi per haver ajudat a fer els logos (aquests que veieu a dalt a l'esquerra i que van canviant cada cop): Gràcies maca! ^^ Ara, prepara't perquè se n'hauran de fer més... Que amb 2 no anem enlloc :twisted:  

Vinga, que gaudiu dels nous fòrums, i sobretot, que passeu un bon cap d'any i tingueu un FELIÇ 2005!! ^_^
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Woooooo!!! molt bé!! n'estem molt orgullosos de tu ereza!!! t'ahn kedat molt macos!! del mateix color, però macos xDDDD si, sóc una superficial, a més, akests fòrums combiene amb la nmeva carcaseta, jojojo!!!
per cert, jo també en vull de fer logos!!! va sisplaaaa!! jo vull!! jo vull!! jo vull!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Gràcies pel regal xD  (res més a dir  :P <--m'encanta aquesta icona)

Ah, i bon any a tots!  :wink:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

De siguts no n'hi ha *_* És una meravella de persona el tal Isaac aquest, li haurien de fer una estàtua

I moltes gràcies per tot, Ereza! ^_^
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:De siguts no n'hi ha *_* És una meravella de persona el tal Isaac aquest, li haurien de fer una estàtua
Tampoc ens passem, que no segueix el Termcat xD
Soundwave ha escrit:per cert, jo també en vull de fer logos!!! va sisplaaaa!! jo vull!! jo vull!! jo vull!!!
Doncs com vulguis ^^ Afegeix-me al Messenger i t'explico xD
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 124 visitants