IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

motorista+mòvil=desastre total

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

motorista+mòvil=desastre total

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Resulta q estava jo pel carrer parlant amb el meu pare pel telf. mòvil i de sobte se m'acosta un motorista pel darrere i me'l treu de les mans....vaig sortir corrent per atrapar-lo però el desgraciat anava amb moto i no el vaig poder enxampar....ostres, em vaig quedar amb les ganes de fotre-li una.... :evil:
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

a mi una persona (no dire don es pk llavores em diuen racista i no es plan) em va roba el bolsu am un movil (+ vell k el na a peu i 0'90 € de saldu) 4€, uns bonus xl bus i... i... UN KLAUER DE'N HEIJI HATTORI!!!! :(  :(  :(

:evil: KOM NO MEL TORNI.... enviare el meu exercit de monjus budistes paranoiks!
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

ohhh Déu meu, un clauer d'en Heiji Hattori!! kin pecat robar-lo!! hauras d'utilitzar les teves habilitats como a detectiu per trobar aquell paio i enxampar-lo.... :)
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sense dir la nacionalitat ja m'imagino d'on són... em fan bastant por aquesta gent, no m'agraden gens... i no sóc racista ni res, però sempre acaba passant el mateix...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs a mi no em passen aquestes coses... xD Vaja, de moment. Com a molt alguna vegada m'ha vingut algun tio d'aquells de "¿Me puedes dar 1 euro?" que penses "Si li dic que no, potser m'apunyala, o sigui que a callar i a donar-li" xD Però robar-me, no...

Tot arribarà xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ereza ha escrit:Doncs a mi no em passen aquestes coses... xD Vaja, de moment. Com a molt alguna vegada m'ha vingut algun tio d'aquells de "¿Me puedes dar 1 euro?" que penses "Si li dic que no, potser m'apunyala, o sigui que a callar i a donar-li" xD Però robar-me, no...

Tot arribarà xD
A mi tambè em va venir un d'aquests però li vaig dir q no portava res i va començar a registrar-me....fins q es va adonar q era veritat i em va deixar en pau...ostres, no m'agraden gens aquests tios.... :x
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ereza ha escrit:Doncs a mi no em passen aquestes coses... xD Vaja, de moment. Com a molt alguna vegada m'ha vingut algun tio d'aquells de "¿Me puedes dar 1 euro?" que penses "Si li dic que no, potser m'apunyala, o sigui que a callar i a donar-li" xD Però robar-me, no...

Tot arribarà xD
A mi tambè em va venir un d'aquests però li vaig dir q no portava res i va començar a registrar-me....fins q es va adonar q era veritat i em va deixar en pau...ostres, no m'agraden gens aquests tios.... :x  i que consti q no tinc res en contra d'ells, però si es de diquen a fer de delinquents....
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ereza ha escrit:Doncs a mi no em passen aquestes coses... xD Vaja, de moment. Com a molt alguna vegada m'ha vingut algun tio d'aquells de "¿Me puedes dar 1 euro?" que penses "Si li dic que no, potser m'apunyala, o sigui que a callar i a donar-li" xD Però robar-me, no...

Tot arribarà xD
A mi tambè em va venir un d'aquests però li vaig dir q no portava res i va començar a registrar-me....fins q es va adonar q era veritat i em va deixar en pau...ostres, no m'agraden gens aquests tios.... :x  i que consti q no tinc res en contra d'ells, però si es dediquen a fer de delinquents....

PD: SENTO HAVER FET 3 MISSATGES, HA ESTAT SENSE VOLGUER.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

És que ja no et pots fiar de ningú...ù_ú

Ma tieta un dia que anava a agafar el metro es va trobar amb un noi ( bastant jove) que li volia robar la bossa  :? . Ella li va dir que almenys necessitava un euro per poder agafar el bus, el noi li va agafar els...10 euros que duia i n'hi va deixar un perquè pogués tornar a casa ^^U  La gràcia és que just abans havia tret del banc 500 euros ñ_ñ sort que els va guardar en un altre lloc.  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ran ha escrit: La gràcia és que just abans havia tret del banc 500 euros ñ_ñ sort que els va guardar en un altre lloc.  :P
Doncs quina gràcia xDD S'ho devia passar fatal la pobre, et poses molt nervios/a >< I tu Ereza no diguis res k després ja saps k passa...
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Per sort jo al metro només he trobat gent estrangera (bé, que ve de l'estranger però ara viuen aquí..) que està perduda i que em pregunten com anar a casa seva ^^U però com que no els entenc no els puc ajudar XDD Però robar de moment no m'han robat res, i esperem que no em robin, o sigui que com ha dit l'Hermi, Ereza no facis us dels teus poders XP
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo callo >___<

La Lonnia al final acabarà per aprendre idiomes, segur que a la propera quedada et tornes a trobar aquella dona... xDDD

Ostres, he parlat >_< Ho sento, no volia xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Doncs poseu-vos a explicar a una parella de noies xineses (o japoneses) el menú del Pizza Hut; que els lavabos es troben al restaurant de dalt, a causa de que els d'abaix es troben fora de servei; i poc desprès ensenyar-lis a trucar desde el telèfon públic, explicant-s'hi que amb 5 cèntims no es pot trucar i que dins Espanya, el prefix "34" no és necessari per trucar. Tot això amb un anglès patatero, amb gana a causa de que t'has deixat el teu trocet de pizza a mitjes i a sobre amb les teves amigues petant-se del riure, al veure que t'han pres per un punt d'informació XDDDD
Però buenu, desprès de tot això em van dir: "Moltes Gracies" i es van fer dues fotos amb nosaltres XDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ahà xDDD Però on vas, també podies explicar-los-hi en japonès (no tens perdó xD) o xinès (els hi escrius en japonès i potser pillen algun caràcter xD)... És que... Aquest jovent d'avui dia... ¬¬ xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ostres Ereza ets dolent TT_TT espero que els teus poders només funcionin de paraula.. segur que ho has fet sense voler, si, si... ¬ ¬

Que jo també tinc poders obscurs, eh? No em feu enfadar que encara els faré servir, muahaha!  8)
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo vull veure els teus poders!! :twisted:  :mrgreen:  :rodolant:  :puchuuu:  jajaja m'encanten akests emoticons >< (L)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ja te'n faré una petita demostració algun dia XDD Però la majoria de poders que tinc jo tu també els tens, que ho sé. Si és que no hi ha res com haver viscut molt per aprendre màgia negra  :twisted:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

És que tu ets la meva mestra (juju, kina mestra + wapa k tink (L) )  :oops:  :oops:
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

akí es couen nous amors... :roll:
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Tranquil·la Sound k a tu tb t'estimo molt, ja ho saps  :wink:
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 59 visitants