IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Incultura amb gust de xocolata

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Incultura amb gust de xocolata

Entrada Autor: Esbotzegat »

Abans he obert la nevera sabent que allí dintre m'hi esperava un deliciós cacaolat (premi per haver estat bon minyó i per haver fet deures de mates). Com que sóc molt curiós he llegit què hi deia a l'etiqueta, i d'entre altres coses, he vist: "Envase reutilizable". Tot soprès, he pensat: "Mira aquests incultes, que posen "envase" en comptes d'escriure-ho bé i posar "envaso"".

Doncs quina sorpresa quan he cercat al diccionari català-castellà la paraula "envàs" i m'ha dit que en castellà és "envase" xD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Això d'"envaso" no m'hauria imaginat mai de tu Sheikah :x ...
ja pots posar un filtre de les paraules, perque en comtes de "envaso", posi "envase", si, ja se que el fòrum és en català, però millor prevenir...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Quin dilema, "envase" o "envaso", aquesta és la qüestió ^^u
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Yo envaso, tú envasas, él envasa, nosotros envasamos, vosotros envasáis, ellos envasan

xDDD Ai, com estem xD
Soundwave ha escrit:ja pots posar un filtre de les paraules, perque en comtes de "envaso", posi "envase", si, ja se que el fòrum és en català, però millor prevenir...
No, que si hem de posar filtres per a totes les cagades no acabarem mai!
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

El que fa la mandra... Doncs al meu regnat penso ofegar en cacaolat tothom que digui malament aquesta paraula!!!! Estareu contents amb el ke heu aconseguit1!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Mm... cacaolat  :bavejant: però si ens ofegues amb fanta de taronja millor ^__^
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

De llimonaaaa! >_< Bé, he de reconèixer que últimament ja no m'agrada tant... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

I això pk? Noi, ja no ets el k eres xDD s broma pomaa  :lol:
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

I tens raó... xD Jo també penso el mateix xD

"Però ja no ets qui eres abans, doncs he estat ja 5 ó 6, i sóc el que ara tinc..." (8) xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs jo el que no entenc és això de que en Sheikah hagi estat bon minyó... O_o Vols dir? XDD

I parlant de Cacolats recordo que una vegada me'n van donar un que estava caducat, quin fàstic quan el vaig provar >_< Des d'aquell dia vaig estar una temporada sense beure'n cap XD Però ja fa temps que és va acabar aquell període d'abstinència XD

:multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

A mi el Cacaolat no m'agrada >__< Ni fred ni calent xD
Lonnia ha escrit:Doncs jo el que no entenc és això de que en Sheikah hagi estat bon minyó... O_o Vols dir? XDD
I això qui ho ha dit? ¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Re: Incultura amb gust de xocolata

Entrada Autor: Hermione99 »

Sheikah ha escrit:Abans he obert la nevera sabent que allí dintre m'hi esperava un deliciós cacaolat (premi per haver estat bon minyó i per haver fet deures de mates)
^_^
A l'hivern el que més et ve de gust quan vas per Barcelona i comença a ploure just quan surts del lloc tancat a on estaves i tens l'estació a l'altre punta és un cacaolat calent ^-^ i pk m'havia d'enrotllar tant x acabar dient això? Mira, s k stik traumatitzada òó
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ell mateix XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jaja, hem escrit a la vegada, serà cosa del destí...?
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Això significa que també m'he de creure que va fer els deures de mates? Nen, Jordi, quants anys fa que els arrossegues aquests deures? xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

ostres tu ''envaso'', l'únic que se m'acut és q haguessis pensat ''en-vaso'', o sigui ''sírvase en un vaso'', pq si no, no ho entenc....per cert, a mi m'encanta el cacaolat, mentre no estigui caducat és clar....XD
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

És clar, Hermi, el destí ens uneix ^^ Jaja, però el destí se'l fa cadascú XP
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Re: Incultura amb gust de xocolata

Entrada Autor: Soundwave »

Hermione99 ha escrit: A l'hivern el que més et ve de gust quan vas per Barcelona i comença a ploure just quan surts del lloc tancat a on estaves i tens l'estació a l'altre punta és un cacaolat calent ^-^ i pk m'havia d'enrotllar tant x acabar dient això? Mira, s k stik traumatitzada òó
A mi em sembla ke t'han contractat els de cacaolat per fer això XDDD
Per cert, us ensenyo una història que va confeccionar un company meu de classe pel concurs de Sant Jordi ke es fa al meu institut xDDD

- En l'any 1899 neix un nen, el seu nom, William Lat. Aquell nen no s'esperava el ke li venia a passar desprès de 25 anys d'haver nascut. En aquest període de temps en nen anava creixent, i quan va ser més gran va tastar per 1a vegada el cacao, aquell sabor tant intens li van fer obrir els ulls. Desde aquell dia, a la semana esmorçava 5 díes cacao, els altres no, perque se li havia acabat o una altra cosa. Aquell noi fanàtic del caco va crèixer i es va casar. L'home amb tanta afició al cacao va començar a plantar a l'arbre a casa seva i més cacao. Al cap de tres anys d'haver plantat junt amb la seva dona el 1r cacao, va tenir la ingeniosa idea de formar la seva pròpia empresa de cacao, la nombraria "Cacao Lat". Va tenir molt d'èxit i van arribar a ser rics i tenir un fill. Quan el pare es va morir, el fill va a passar a ser el director general de l'empresa fins als nostres díes. La "Cacao Lat" ara es diu "Cacaolat", el seu fill la va fer canviar, deia que sonava millor. Ara l'empresa està millor que mai el fill de William Lat és vell, però ric"

L'he copiat amb tots els punts, cometes, incoherències i faltes que hi havia a l'original xDDDDD
I per cert, el pare de l'autor treballa a la cacaolat XDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Quin cacau... xDDD
Kaede Rukawa ha escrit:ostres tu ''envaso'', l'únic que se m'acut és q haguessis pensat ''en-vaso'', o sigui ''sírvase en un vaso'', pq si no, no ho entenc....per cert, a mi m'encanta el cacaolat, mentre no estigui caducat és clar....XD
La intel·ligència "racional" no funciona aquí... xD

"Res com prendre's un cacaolat caducat"® xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Re: Incultura amb gust de xocolata

Entrada Autor: Hermione99 »

Soundwave ha escrit: Per cert, us ensenyo una història que va confeccionar un company meu de classe pel concurs de Sant Jordi ke es fa al meu institut xDDD
I va guanyaaar? (pregunta tonta) xDD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 68 visitants