IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

El gran mestre MIYAZAKI

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

El gran mestre MIYAZAKI

Entrada Autor: skynet_ent »

De fet, no es exactament anime el que fa el gran mestre Hayao Miyazaki, però en fi, considero imprescindible que hi hagi un apartat al forum on es pugui parlar de les millors (diria jo) pel·lícules d'anime que hi ha.
Es poden nombrar una a una, i veure que totes són grans obres mestres.

Qui no ha vist Mononoke Hime, i no ha quedat sorpres dels paisatges la història i la relació entre els personatges??

M'agradaria saber la vostra opinió.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

tinc coriositat
jo e q no se mult d manga (nomes una mica d les obres d les clamp).
d q tracten???
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ostresss Mononoke Hime >.< llàstima que no l'he vista encara. Però puc dir que sí que he vist una pel·li fantàstica comno hi ha altre i que es diu El viatge de Chihiro, dirigida per aquest senyor. És fantàstica.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Doncs millor és encara Mononoke Hime, Porco Rosso, i una que és excel·lent: Tonari no Totoro (el meu veí totoro) És infantil, però tant bonica, que em va fer una il·lusió que no he experimentat amb cap altre pel·lícula.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ostia!! Totorooo T_T quina peli tan bonica... la van fer a TV3 fa un fotimé d'anys i em vaig emocionar tant.. no recordo de que va però recordo que em va agradar moltíssim. Era aquella d'un os blanc enorme oi??
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Sip, el cas és que m'he aficionat a baixar-me d'internet TOtes les pel·lícules del Miyazaki, i ara m'estic baixant tot Evangelion... ...hi estaré un fotimé de temps po wenu.
Doncs del miyazaki, es imprescindible que mireu: MONONOKE HIME. Crec que és la millor, i també Porco Rosso.

En cap altre peli com mononoke hime sentireu la frase:
Mirad con atención, ahora os voy a ensenyar como se mata a un dios!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

per què et baixes Evangelion, si dillus comença a El 33?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Jeje, de fet me'l sé de memòria, però me'l baixo en versió original i subtítols en anglès. Però sobretot perque he quedat sorpres per la qualitat.

Ah, us aviso que si us aficioneu a aquesta sèrie, el forum tindrà molt èxit. He participat en bastants forums de Evangelion, i es que hi ha tants temes com minuts dura la serie.
mon2
Entrades: 19
Membre des de: 28/06/2003 a les 00:39
Ubicació: En mi mateixa

Mononoke Hime

Entrada Autor: mon2 »

Doncs jo estic igual que el Sheikah, només he vist El viatge de Chihiro, i és una autèntica passada. El primer cop que la vaig veure, al cine, és que flipava pq no hi havia temps de valorar i apreciar tots els detalls que veies en cada pla... era increïble!!! I què dir dels personatges i de l'argument de la peli... tot tant treballat i alhora tan senzill... me va encantar. Quan el Haku recupera el seu nom, que es posen els dos a plorar... jo també allà plorant com una bleda al cine. Uffff!! No us la perdeu els que no l'hàgiu vista!

I La Princesa Mononoke doncs no l'he vista, però sé que hi ha com una mena de tomos (en plan manga) però amb els fotogrames de la peli. Són 4, i jo tinc el primer. Me'l vaig llegir i la veritat és que pintava de conya, i per això em moro de ganes de veure la peli. A veure si algun dia ho aconsegueixo!
Take my revolution!!
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

La princesa mononoke, doncs jo la tinc en video i en Divx
Potser abans de mirar La princesa mononoke haurieu de veure Tonari no Totoro, però és més complicada de trobar.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Doncs jo només he vist totoro... ^^U em vaig baixar la del viatge de chihiro però encara no l'he vist... -_-

Per cert, del viatge de chihiro oi que se'n va editar una versió en català, en DVD? perquè no la trobo enlloc... -_- a tot arreu la castellana, una vegada que l'editen així, si no la distribueixen no sé quin èxit esperen tenir...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

JO tinc la catalana ^^ però sé que era una edició especial limitada. De fet em vaig comprar el DVD per poder-la veure... ^^ i ara em sembla que en VHS ja no la venen...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 29 visitants