IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

DNI renobeshon!

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

DNI renobeshon!

Entrada Autor: Esbotzegat »

He hagut d'anar a renovar-me el DNI i el passaport, i anda, no vegis quina alegria, xD.

Arribo i li dic a la del passaport: "me l'haig de renovar". I em contesta: "aquesta foto no em serveix, ha de tenir el fons blanc. Torna quan la tinguis". I jo em quedo: "Ah,  :lol: gràcies".

Hi torno amb la foto renovada (com és que sempre hi ha cases de fotos a prop dels llocs així?) i m'atén una altra senyora, aquest cop en castellà i menjant-se un polvoró: "Espera". Espero. "Firma aquí". Hi signo. (entre cosa i cosa cinc minuts, que la tia teclejava a l'ordinador a una velocitat increïblement extraordinària... ni un caragol aniria més lent). "A ver el DNI". L'hi ensenyo. Quan l'anava a desar: "No lo guardes que me he olvidado una cosa". Vale, vaaale, que ja sé que tens ganes d'anar a dinar. I llavors em diu: "18'21". L'hi dono 50. Tecleja un moment, s'aixeca i diu: "Ve sacando los 21 céntimos que ahora vuelvo". I se'n va tot xerrant amb una companya. M'he quedat flipant amb la funcionària aquesta XDDDDDDD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

xDDD

Well, jo l'últim cop que hi vaig anar (al 2003 em sembla), era bastant fàcil. Em vaig anar a fer la foto allà al costat (hi ha "botigues de fotos" allà a prop perquè els "botiguers" no són idiotes xD), i va ser entrar, preguntar on es feien les renovacions i com que no hi havia ningú només em va caldre donar 4 dades i ja està :P
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Noi, quines coses  :lol:  I no et va donar un polvoró per l'espera? xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Home, la veritat es q jo l'últim cop q vaig anar em va atendre una dona que em va resultar més aviat antipàtica, però que hi farem, no crec q els hi costi tant ser una mica + amables....
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Deu ser la rutina de cada dia...a més gent, més antipàtics...ù_ú Bé, quan jo hi vaig anar es van riure de mi :^^u:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants