IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

El Buenafuente i la telebrossa

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ereza ha escrit:De tota manera, jo crec que no tindrà gràcia en castellà... No es podrà ficar amb Madrid xD I mira, jo espero que li vagi malament... (que cruel que sóc xDD) Que molt parlar, però quan li paguen més, a fugir xD
Jajaja, penso el mateix, sí, sóc una egoista i tal; però, que ho havia negat mai? xD Ja pot fer el mateix o no, m'ha decebut(odio aquesta paraula però en fi ><).  :cry: a reveure Buenafuente, ens veiem a l'infern  :twisted:
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Ké vols ke et digui ereza, a mi si em paguèssinn més també fotra el camp, o ke et pensas ke en akesta vida la bona fe et dona de mejar?? XDDDD
Doncs jo esperu ke continuï fent-me riure com sempre, i ke li vagi mooooolt bé ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Quina llàstima, fracaso a la vista :( pobrissó, farà el ridícul per tot l'Estat espanyol. Que et sigui lleu, bonafont.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Weno, ahir finalment va començar a les 12:30 de la nit el programa “Buenafuente”. Doncs jo li vull desitjar sort, que carai, espero que li vagi bé i que tingui èxit. Qui sap si d’equivoca o no en la decisió que ha pres, però en tot cas és la seva decisió.
El programa és pràcticament el mateix que feia a TV3: el monòl·leg inicial, l’entrevista, l’actuació en directe, i fins i tot la secció de la bena (la faran avui a la nit). També van fer una mena de paròdia dels reality-shows que han anomenat “La casa de tu prima”, que la veritat no em va agradar gaire i trobo que no calia, és bastant cutre però sembla que continuarà.
Només començar el programa va saludar a tots els espectadors desde Barcelona, és va presentar i altre cop va insistir en el fet que ell és català, de Reus, i què és molt conegut a Catalunya però a Espanya el coneixen ben poc. També va voler mostrar el seu agraïment a tres col·lectius (tot i que al final només van ser dos XD): en primer lloc, un gran agraïment a tot el públic català que és el que li ha donat suport durant tants anys, i en segon lloc a Antena3. La veritat és que hi va haver bastants elogis per aquest canal ^^U (va dir que li agradaven els canals acabats en 3, ves per on XD) i tant sols es va queixar de les seves dilatades publicitats. Però en resum la presentació que va fer em va agradar i trobo que va dir tot el que calia dir.
L’equip de colaboradors és el de sempre (fins i tot el Palomino) més noves incorporacions. Antonio Gala va ser la persona entrevistada i l’actuació musical va anar a càrrec d’Estopa. Per cert, que a la banda de música del programa també hi forma part la Monica Green (em sembla que és diu així, noh?).
Què més a dir... el públic? Reia molt, massa i tot crec... XD I res més, avui a la nit tornem-hi que no ha estat res.
A mi m’hauria agradat almenys que l’Andreu no deixès del tot TV3 i que hi poguès mantenir un programa setmanal, que el fes als dos llocs, però no pot ser. Se n’ha anat, i em sap greu, no obstant crec que ha deixat les coses bastant clares. Potser torna o potser no, però jo li desitjo sort!


Com m'he enrotllat, ara que ho vec XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Well, jo ho miraria si és el mateix i no "degenera", però a aquelles hores jo ja dormo ^^uuuu

Per cert, Laura, què hi fas tu per aquí a aquestes hores? xD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ostres, doncs aquest matí al programa "Cada día" de María Teresa Campos (tampoc n'he vist més que 5 minuts perquè a mi aquests programes no m'agraden gaire, per no dir gens xD), han ensenyat allò de "La casa de tu Prima", no ho he trobat gaire interessant però ves, com que de moment no he vist el programa "Buenafuente" no puc jutjar ningú  :^^u:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

éske s'ha de dir, de "la casa de tu prima", només tenía gràcia quan parlàven de les instalacions de la casa: que si ampli salò, ke si cuïna equipada, bany de disseny, paper higiènic de tres capes, piscina olímpica climatitzada, estació d'eskí i llançadera espacial ^_^ XDDDDDD
a mi em va agradar molt, i no us ho creureu!!!!! va durar una hora més o menys I NO HI VAN FER ANUNCIS EN CAP MOMENT!!!! vosaltres sabeu ke és això!!!!???? cap parada per fer anuncis!!! CAP!!!
I jo pensant tota l'estona: "en quant facin la publicitat, el posu a gravar i m'en vaig al llit" xDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo ho vaig posar un moment i sortia el tio aquell alt que havia estat jugador de bàsquet fent d'imbècil, i ràpidament ho vaig treure. Vaig decidir fer-li un poema:

"Bonafont,
que actues quan la gent té son,
que tinguis molta sort
i que et mirin molts ratots."

Jo ho sento però des que va començar a optar per "humor intel·ligent" ja no puc sofrir-lo. I no puc entendre com de gent que fa el pallasso i el pena en poden dir humor intel·ligent.

En fi, respecto opinions, si us agrada mireu-lo... jo és que ni el suporto a ell ni a la cadena... o sigui que, raka.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, la cadena fa fàstic, sí... (si només fos fàstic...) Però jo tampoc tinc res en contra seva xD Si ho fessin més d'hora potser ho miraria... Però tan tard, no xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Si que és veritat que els programes que feia abans d'Una Altra Cosa (el Sense títol i tot això) eren millors, ara fa massa parodies relacionades amb els programes d'altres cadenes, trobo.
I quin dia vas veure el programa, Dimarts o Dimecres? És que ara amb això del jugador de bàsquet no se qui vols dir XD En fi, de totes maneres, el programa del Dimarts va estar molt milllor que el del Dimecres.

A mi m'agrada veure si se li escapa alguna paraula en català. Estaria bé que un dia diguès: "Bienvenidos al programa, son dos quartos de una" XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Això dels cuartos jo ho dic xD

Em refereixo a un que es diu ...Eduard? em sembla... el que feia del tio aquell tan raro que semblava retrassat, que no recordo tampoc com se diu xD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Em sembla ke "akell retrasat" era el ke feia de Gilipolles... Ja saps, el ke feia tb de Narcís Reyerta XDDD
I em sembla ke va ser amb akell sketch tan cutre ke van fer de dos tius ke eren els cambrers d'una reina...
Per cert, algú em pot donar definició d'humor intel·ligent??? eske akests conceptes mai els agfu xDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

El dimarts va estar bè... amb allò que li va dir al director de Antena3: Niño, llama a tu padre! xDDD pero el millor dia va ser el dimecres ó.O y del dijous.. sense comentaris =.=
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Quan per fi surt un dels personatges ke més m'aradaven el dijous (el mafiòs del Narcís Reyerta), el ke imitava al fill del Toni Mareiro, ho espatllava tot >_<...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Buenafuente cau en picat el tercer dia

El nou programa d’Andreu Buenafuente va obtenir únicament un 14% d’audiència dijous a tot l’Estat, malgrat treure un 32% a Catalunya. En només tres edicions, l'aposta d'Antena 3 per desbancar Xavier Sardà, sembla desinflar-se, ja que ha perdut més de 10 punts d’audiència, tant a Espanya com a Catalunya. El primer dia d’emissió, Buenafuente va aconsenguir aplegar davant dels televisors un 26,6% d’espectadors espanyols i un 44% de catalans. Dimecres va baixar fins al 25,1%, mentre que al Principat només va perdre un 1,5%, tot i que no va coincidir amb Crónicas marcianas, que es va emetre vint minuts després que finalitzés l’espai del presentador reusenc.

(Font: e-noticies)

Per cert jo en vaig veure un tros, no sé si dimarts o dimecres, i em va semblar que patia molt perquè la gent no li reia els gags...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sip, jo també vaig tenir aquesta impressió el dijous, que ho vaig mirar una estona... ja ho havia dit abans, "fracaso a la vista". Poooooooooooooooooobrissó  :D
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ja veus, jo quan feia UAC encara ho veia però ara la veritat es q en castellà no crec q tngui tanta gràcia....a més ho fan molt tard i no hi ha ganes de veure-ho pq després vas a classe mig mort de son...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Kaede Rukawa ha escrit: més ho fan molt tard i no hi ha ganes de veure-ho pq després vas a classe mig mort de son...
Exacte ù_ú mig mort o mort del tot  :-P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Em referia a l'Edu Soto, el que feia de Mario Olivetti xD [que per cert, el vaig veure l'altre dia que vaig anar a veure una obra de teatre ("No són maneres de matar una dona", us la recomanaria si no fos pq ja ha acabat), i ell actuava a la sala del costat i mira, rondava per allà].

Ahir vaig veure un trosset de no res i em feia patir... de vegades encara feia gràcia, però en general el públic més callat de les vaques de Sant Llorenç el dia de rams.
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Wee, que aixo s'enfonsa.

Algú ha vist per l'eMule els gags de Buenafuente en català? Suposo que sera els del llibre.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants