IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Gràcies!

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Mish

Gràcies!

Entrada Autor: Mish »

Hola!  :D

Només volia agrair la creació d'aquesta pàgina. Feia molt de temps que mirava de trobar les cançons en català de les séries, perquè generalment m'agrada molt com queda el resultat. La veritat és que crec que tenim un dels millors doblatges de series d'animació^^ Gràcias per la molèstia de penjar-les i també per les lletres. Especialment contenta d'haver trobat cançons com la del primer ending d'Inuyasha y el 3r opening de Doremi ;)
Visitant

Mikan ^^

Entrada Autor: Visitant »

Ara ja el que seria genial seria poder trobar les cançons de Mikan, aquella série de ja fa temps del gatet taronja que parlava, però ja ho veig moly difícil perquè és una sèrie antiga, llàstima  :cry:
La recordo amb molta nostàlgia  :P
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo ho veia, no sé si tinc l'opening i l'ending gravat en un dels meus videos... :roll: ja ho miraré, ara em pica la curiositat xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

La sèrie de Mican! Una altra persona que s'enrecorda ^^
Caram, abans no s'enrecordava ningú i mira ara!

L'opening era molt trist, recordo que em feia una pena quan deia que no volia estar sol i tot això XD I l'ending "sóc un gat molt educat...." jeje

Que la tornin a fer! Apa, no hi ha canals que posen sèries que noves noves no són? Doncs que afegeixin aquesta a la llista ^^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

De debò, de debò, ara sóc un gat feliç. Jo no puc oblidar, vas ser tu qui em va criar. T'he estimat, t'he adorat...i això t'ho dic de tot cor  (8)

Així de cop no em ve al cap gaire cosa  :lol:  :wink:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Uoooooohh ^_^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ei ei ei moltes gràcies a tu per donar-me les gràcies a mi!! (XD) S'agreix que de tant en tant t'agreixin la teva feina ^^ (encara que no sigui gran cosa el que faig).
Mish

Mikan

Entrada Autor: Mish »

Em recordo més o menys, es que l'ending era molt bonic, a veure si no la pifio en escriure-la ;)


De bon matí
quan surt el sol
i miro allà a l'horitzó
penso que, ja fa un temps,
jo era un gat molt menut,
i que l'avi em deia amb un altre nom.

De debó, de debó,
que ara sóc un gat feliç.
Però no et puc oblidar,
vas ser tu qui em va criar.
T'he estimat, i t'he anyorat,
ja veuràs el meu amor.
Pots sentir el que et dic amb tot cor.

Un cop de nit,
sempre de nit,
quan el cel només és foscor.
Vull trobar un amic,
molt amable i senzill
que m'estimi i sigui tant bo com tu.


Era molt bonica i trista, tant la lletra, com la cançó, com les imatges que posaven  :cry:
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Cert, més o menys era així.

Apa Lonnia, ja pots estar ben contenta xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ostres doncs si TT_TT Ara que l'he llegida encara em sona més, jo només recordava alguna frase i amb el temps encara l'havia anat oblidant més. La melodia si que la recordava sencera ^^

Moltes gràcies a les dues! ^_^         :multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Si algú de vosaltres la té en vídeo, en properes quedades em passeu la cinta i la gravo en MP3 ^^U. Vinga, tothom a buscar cintes velles! xD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Espera que l'altre dia la vaig buscar i res de res xD Avui hi tornaré...amb la de cançons que hi havia (3h d'openings i endings  :cry: ).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

L'he trobat!  :beta:  Avui he recordat on estava i l'he estat mirant. Bé, al final no hi havia moltes cançons perquè hi vaig gravar una pel·lícula sobre cavalls i un documental de gats  :P  (si en el fons em sap greu haver esborrat el que hi havia al final  :cry: però en aquella època no sabia el que feia...).

:gata: Quins records ^^ Tinc fins i tot les cançons de Leo, el lleó. Jo les passaria a mp3, si en sabés... :^^u:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Uoh, que bé! ^^  "Leo, vine a rescatar-nos sempre que et cridem, vine a rescatar-nos sempre que et cridem..." XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ran ha escrit: :gata: Quins records ^^ Tinc fins i tot les cançons de Leo, el lleó. Jo les passaria a mp3, si en sabés... :^^u:
Ja se sap, si algú ens passa la cinta, jo o en Jordi estem disposats a passar-les... ^^ (suposo xD)

També podríem fer un pack si n'hi ha gaires, a més d'un li agradaria reviure vells temps :prrt:
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Exactament, que algú ens passi la cinta i ho fem. Fins i tot podriem fer un pack amb els vídeos, no només els MP3 ^^ Jo només conservo coses del Doraemon i del Muka Muka, xD, tot lo altre ho vaig desgravar... ah, i una de sèries de Telecinco, on hi ha gravades Chikitina (xD) i trossos del programa de Leticia Sabater... xD

A veure si els de TVC creen un programa de revivals de dibuixos animats xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:Exactament, que algú ens passi la cinta i ho fem. Fins i tot podriem fer un pack amb els vídeos, no només els MP3 ^^
També, també ^^
Sheikah ha escrit:tot lo altre ho vaig desgravar...
No sabia que els vídeos desgravessin a l'hora de fer la declaració de la renda... Ah, oh, well, coses meves xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No és correcte dir desgravar? XD Ok, ho vaig esborrar.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Allò de la cinta va per mi?  :roll:  xD Si voleu ja us la passaré, per mi encantada ^^ Bé, ja aviso que el principi està una mica atrotinat però després millora tot plegat xD Què voleu? És de fa molts anys ñ_ñU
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Ei ei ei!!

K jo tink l'opening de mikan en mp3!!! :D:D

Osti, k be trobar gent k se'n rekorda d'akesta serie tant maka!! >.<
Llastima k d'ending no en tink kap, a veure si li puk passar l'mp3 a algu pk el penji. o el penjo jo... xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 59 visitants