IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Inuyasha: K3!

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

(8) El cel està enkochira katsushika-ku kameari kouen mae hashutsijougat, qui el desenkochira... (etc) XDDDD

Aix, enyoraré molt Inu-Yasha V_V Ara a veure els vídeos dels episodis, i fins que en portin de nous... esperarem!
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

He vist l'anunci del bobobobo XDDDDD
Es bonísssiiiiiim!!! M'he fet un fart de riure, i això ke no parlàven xDDD però eske el dolent s'assembla molt a un profe meu al ke li diuem el bombilla... i el protagonista té un pentinat com el Mr Satán, de Dragon Ball xDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, quina pena ara que m'estava enganxant a Inuyasha...No hi ha dret! No pot ser q treguin un anime tant bo! :( .Ostres, ja m'he deprimit...XD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Segur que el tornaran a emetre, però vés a saber quan... :thosuplico: Espero que aviat  :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ran ha escrit:Segur que el tornaran a emetre, però vés a saber quan... :thosuplico: Espero que aviat  :roll:
Doncs sí, esperem q aviat....i amb capítols nous! q això de deixar una sèrie a mitges no es pot fer....
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

A baixar, a baixar... (8)
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ves... per cert, no vau notar que deurien canviar de traductor o d'adaptador? Als últims capítols la van començar a cagar... què és això que la Kagome té "gelos"??! I tant enrecordar-se'n? A més, i això ja m'agrada, van començar a canviar el "he de" per "haig de". I trobo que el llenguatge era diferent.

Bé, suposo que només m'entendran els frikis del català com jo, però ves xD

Ah, i no vau notar que un capítol tenia el so desfassat?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:A més, i això ja m'agrada, van començar a canviar el "he de" per "haig de". I trobo que el llenguatge era diferent.
He de powah! xD (sí, perquè és el que dic jo xDDDD)
Sheikah ha escrit:Ah, i no vau notar que un capítol tenia el so desfassat?
Hum, no seria pas el 51? És que estan tardant a treure'l per problemes de sincronització... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No, no l'era pas, el 51. Jo el tinc sincronitzat. Però és lo de sempre: tallen els molinets aquells que hi ha enmig i de vegades se'ls en va la mà una mica. I per tant els deu faltar un tros de l'àudio en mig del capítol ^_^U

El capítol que estava desfassat diria que era el 49. Quin desastre ^^U les boques es movien i no deies res, i quan estaven callats sense dir res se sentien veus xD

Quina gran cagada que han fet amb aquesta sèrie v_v a més diria que la veu del Kohaku l'han tornada a canviar...

Sort que només n'han comprat 26 capítols aquest cop... espero que en els propers capítols arreglin tots els problemes i totes les destrosses que han fet...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Volia fotre cullerada en el tema, pero ja ho heu fet abastament((c)obiols) xD

Nomes dir k la traduccio k n'han fet d'akesta segona tongada ha estat horrible >____< Sort k kap al final s'ha mig arranjat. Tot i k hi havia una kosa estranya, en els dos ultims episodis en la pagina de programacio posava el titol del kapitol pero hi deia monstre i despres en el capitol kuan ho deien, deien dimoni. Els de la web tenen un altre llistat dels noms dels episodis? Van canviar la traduccio desastrosa k van fer sobre la marxa? Qui lo sa... xD

Apa, dilluns tots a veure bobobo-bo, k te bona pinta xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Si que es noten grans canvis (i grans cagades... :( ) però ja veurem què passa més endavant. En fi, suposo que sempre veurem coses estranyes en aquest doblatge...^^u
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Això de que el so estava desfasat en un capítol si que ho vaig notar també! Em fa l'efecte que parlaven una mica més tard de quan es movia la boca, tot i que algunes vegades semblava anar bé.
En fi, ara a plorar perquè ja no fan Inu-Yasha V_V Que farem aquestes tardes avorrides? Espero que les nova sèrie també sigui entretinguda ^^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Com boboboboob sigui co shin-chan, que encara que et perdis un, dona igual, no crec q tingui tanta paciencia per veure-ho.... >.<
Wno, aixi tindre les tardes lliures :P
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Pos jo ho penso seguir!! >.< xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Avans jo deia el mateix amb KOR.... pero em vaig saltar un munt de capitols del mitg o_O es que les telenoveles... >.> no em van, encara que la profe de castellà digui que son bones i que s'apren amb elles....
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Mira k saltar-te kor ¬¬u xD

Tot i k, frankament, tp es k sigui kap gran serie ^^u
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

znake ha escrit: es que les telenoveles... >.> no em van, encara que la profe de castellà digui que son bones i que s'apren amb elles....
xDD això ho devia dir per consolar-se, k s deu passar les tardes enganxada a les series akestes i s clar... què ha de dir la pobre dona? XD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

akesta profe deu ser una maruja xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

DarkDrago ha escrit:Mira k saltar-te kor ¬¬u xD
Tenia a elegir: internet, o KOR... i.. esclar... vaig elegir internet xD i les cintes estaben totes plenes d'altres series... i el video molt juny... xDD

Li preguntare si te el canal de telenoveles.... xDD
Maruja.. crec que si ho es.. es va pasar 10m parlant de nose que amb unes altres i la gent entrant i sortin de clase com si res... i els altres alucinant (jo mirant el rellotge) xDD
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

znake ha escrit:
DarkDrago ha escrit:Mira k saltar-te kor ¬¬u xD
Tenia a elegir: internet, o KOR... i.. esclar... vaig elegir internet xD i les cintes estaben totes plenes d'altres series... i el video molt juny... xDD
Sempre es poden fer les dues coses xDD

Ostres, parlant de marujus, l'altre dia a atletisme (m'obliguen a fer-ne T.T) el profe va començar a interrogar a una amiga meva XD Que si anava per un d  classe, que si quina relació tenien... varem perdre un quart d'hora, després va començar a criticar a nosequina monitora perquè era una mica curta, que si faria bona parella amb noseki... kin paio, tu, li haurien de donar la medalla al marujeo xD (mira qui parla juju) val, ho reconec, sóc xafardera, però no tinc el canal de telenoveles (massa car, ooh :()
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 71 visitants