IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

El Buenafuente i la telebrossa

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

estan per la mula??? O_O
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Aixo es el que e llegit per un forum de no se on, que s'estaba baixant un munt de gags del BF per la mula O_o
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Proveu a buscar "buenafuente" per la mula :prrt:
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

O sigui que surt? Es que encara no ho he probat per mandra... ara tinc ranma descarregant, fins que no acabai els cents i piku de capitols... xDD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Akabo de buskar i n'hi ha un munt, en mp3 i en avi...

I tenen moltes fonts... x"DDDD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

avis i mp3.... i els .doc? O_o
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

no m'hi he fixat, hi ha de tot!!

kuant de frikisme del buenafuente xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

I a la web:
www.buenafuente.tv hi han els videos dels millors moments on line. ull viu!! no es poden descarregar!!

I buenu, sobre els seus gags en català, hi ha un munt de mp3 i vídeos. a més, jo tinc l'operació bagdad i la comparteixo
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Joder, el programa del dimecres va ser una mica warro... no? No m'estranya que hagi perdut contra Sardá...
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

warro?? per ké?? Per ensenyar barrigues, orelles i tres culets??? XDDDDD
a més, a en Sardà mai l'han tret l'audiència, excepte el Buenafuente en un dels programes de la setmana passada si no recordu malament, o sigui  ke tots els programes d'akesta franja horària sempre "perden" XDDDD
Però ké vols ke et digui?? a mi les audiències no em diuen res, no pensu mirar el cróniques només perque tingui més audiència o deixar de mirar el buenafuente (millor dit, gravar-ho, ke a les hores ke l'emeten...) perke tingui mooolta menys xDDD
Per cert, ara ke surt el tema de les audiències, només es treuen les dades de uns quants televisors o de tota la població espanyola??
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

unes kuantes families "representatives" tenen un aparatet a kasa k registra el k miren per la tele amb aixo es fan les estadistikes. Tb fan enkestes telefonikes :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Jo ke pensava ke era amb tothom, llavors akestes enkestes no valen res xDDDD si no tene en compte a tothom  :P
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

kom les enkestes electorals...

pero les teles es basen en aixo per karregar-se o no series, sigui o no fiables  es el k marka... xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Sayuchi
Entrades: 29
Membre des de: 14/02/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sayuchi »

waaa Buenafuente FAN!!! *-----* :cool:
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

El gag del Dimarts va ser molt bo xDD

"Vaya marron para los vigilantes del edificio. "Aviso de incendio en la planta 21" - Ya a saltado otra vez la alarma, ves tu que hayer subi yo. - Coño, ves tu. Esa linterna, esa gorra, ese ascensor, ese peazo de ascensor. cum . (imitando el vigilante subiendo un ascensor xD) clingg.  Y abrir el ascensor, joder! y escontrarse con todo  ardiendo! Y el tio sobrao llamando por el mobil: - Manolo, trae un trapo mojao"
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants