IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Investigacions: Sense anime al cap de setmana?

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Investigacions: Sense anime al cap de setmana?

Entrada Autor: Ereza »

Si les meves investigacions no fallen (que pot ser perfectament xD), quan s'acabi Love Hina simplement no tindrem cap altra sèrie nova (o sigui, l'únic anime que hi haurà serà Shin-chan -ostres, que estrany!!!-)

Font de la investigació: http://www.tvinteligente.com/parrilla_i ... lu{ncute}a -> Feu clic a "3xl.net" i veureu les sèries que hi ha.

Més investigacions... L'espai 3xl.nit ocupa 90 minuts el dia 8 de juliol (no hi posa les sèries, encara): http://www.tvinteligente.com/parrilla_i ... lu{ncute}a -> Igual que abans, clic a "3xl.net" i veureu la durada que té.
Ni que s'emetés Evangelion no ocuparia tant... (Evangelion [1 capítol, clar] + Toon Toon = aprox. 60 minuts)
Imatge
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

si home!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tot un cap de semana sense anime!!!!!!!!!!!!!!!!
q es aixo???????¿?¿?¿? q es una nova forma d tortura dl gobern????
q no en tene prou am les series americanes????
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

...Yuki, trankila eh...

Doncs mira Ereza, no en tinc ni idea perquè a cada lloc posa una cosa diferent >.< segons han dit a Infotaku.com, la setmana passada ja havien fet 3xl.nit.

El que sí que és cert és que han començat a fer la web d'Evangelion al 3xl. http://3xl.net/programacio/evangelion
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, la setmana passada també sortia, tot i que només incloia el Toon Toon (i avui sembla que al final passarà el mateix)... però la setmana passada al Teletodo no deia que emetessin Evangelion. A veure si l'altra setmana posen més coses.

Per si de cas, posaré el vídeo a gravar...
Imatge
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs segons sembla el dilluns 7 tampoc hi haurà cap sèrie... (es pot comprovar al Dept. comercial de TVC (tvccom.com)) A veure si al final encara serà veritat el que deien als fòrums d'Infotaku, que al final han decidit que res de 3xl.nit...

Si és així, no els hi desitjo massa sort als directius de TVC ¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No el posis, perquè com que avui ha mort Katherine Hepburn posaràn una peli seva enlloc d'Eva. A esperar una setmana més... (a mi, sincerament, no m'importa gaire, com que ja ho he vist i en castellà (o sigui, millor doblatge)...)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs a mi sí, que m'estava baixant la sèrie en japonès i amb el meu 56k em fan un gran favor xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Això dels 90 minuts.. doncs... potser 2 capitols d'EVA? :D
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

por q leo los messages no cazo nada...
abra anime el fin d semana ¿si o no?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 71 visitants