IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

m'han deixat el pc pitjor que abans

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

m'han deixat el pc pitjor que abans

Entrada Autor: Kagome_cm »

Doncs que resulta que el meu pc es va espatllar fa una setmana i cada cop que engegava em donava errors i em sortia l'antivirus que tenia 20 virus o així, llavorens el vaig portar a la botiga i s'hi va estar una setmana. Dels 20 virus que deia que hi havia només en van trobar 3, però em continuen sortint errors cada cop que l'engego, i m'he de posar amb el de mon germà (un trasto que té 20 anys però que encara tira) perquè no em funciona cap programa.  :(
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Doncs a formatejar xD
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

yaps, xo fa rabia, k era car.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Era kar... i k?? No te res a veure, si no es cuida, per molt kar k sigui, un pc es kaska... I pk el formatis no li passara res, al kontrari, el tornaras a la seva plenitud :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

coi, k el meu pc nu+ tenia 1 mes
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Doncs, es estrany. Pero igualment, k sigui kar no te res a veure ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Foreword
Entrades: 5
Membre des de: 27/02/2005 a les 22:56
Ubicació: En la meva Habitació....
Contacta:

Entrada Autor: Foreword »

Si si, és molt estrany però pasa de debò. Com ha dit "znake" el més fàcil seria formatejar. Igualment actualitza en "Windows Update" (el Service pack 2 , no t'ho recomano) i escaneja el teu ordinador amb Antivirus (actualitzats) i programes com el Ad-Aware.

Igualment si te una setmana, no te encara la garantia?
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

I de passada posat un bon firewall tb, k per internet es pesken tota klase de merdes segons per on vas xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Foreword ha escrit:Igualment si te una setmana, no te encara la garantia?
una semana no, té un mes :P I crec que caduca als 15 dies.
Foreword
Entrades: 5
Membre des de: 27/02/2005 a les 22:56
Ubicació: En la meva Habitació....
Contacta:

Entrada Autor: Foreword »

Bueno, la garantia es segella als 15 dies. Igualment queixa't on ho hagis comprat.
Doncs que resulta que el meu pc es va espatllar fa una setmana i cada cop que engegava em donava errors i em sortia l'antivirus que tenia 20 virus o així, llavorens el vaig portar a la botiga i s'hi va estar una setmana. Dels 20 virus que deia que hi havia només en van trobar 3, però em continuen sortint errors cada cop que l'engego
Això és el que no entenc, o és que l'ordinador és una mica rar o és que els qui  van intentar arreglar-lo saben menys que la meva àvia...  :roll:
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

És ben sabut el fet aquell que si portes l'ordinador a reparar t'arreglaran una cosa i te n'espatllaran 10 xDD El millor si et dóna gaires problemes és formatar-lo, i tenir més cura en el futur :P T'estalviaràs temps i diners.
Foreword ha escrit: Igualment actualitza en "Windows Update" (el Service pack 2 , no t'ho recomano)
Ui, el món de les actualitzacions del Windows... Jo només necessito la del Blaster/Sasser... La resta, ja se les poden quedar, no les vull. Et fan perdre temps per res. Porto gairebé 2 anys amb el Windows XP instal·lat, amb un antivirus cutre que va quan li dóna la gana, si va (Panda), sense actualitzar-lo amb el Windows Update, sense tallafocs, amb centenars de programes instal·lats i mira, ben bé que va encara, no es penja (excepte quan marxa la llum que em toca reiniciar-lo 3 o 4 cops xD)...

Si vas amb compte amb els virus i els llocs per on navegues, el Windows aguanta força bé.

Per cert, les garanties acostumen a durar 1 o 2 anys... :P
Imatge
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

Sk el meu es de 2a ma (+ baratu...), xo es com si fos nou xk el vam portar a actualitzar.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ostres, quants problemes :^^u: El meu sempre té molts virus però bé...t'acostumes a la seva companyia  :roll: De vegades amb ells l'ordinador em funciona millor i tot xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

El windows es un gran virus en si... per tant els virus tant dolents no son xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Una pregunta, que coi es Kagome_"cm" -> cm= cronicas marranas? O_o

[ 2º cop sense dret d'autor xD ]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

Avui m'he enterat k els documents k tenia escrits al pc sobre virus no era k fossin cada 1 d'un virus (2), si no k eren 2 coleccions de virus k m'havien trubat...  :cry:
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

cm es k vaig apretar 2 lletres k vaig afegir a l'atzar x si Kagome ja stava agafat
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

juas juas, k bo xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

DarkDrago ha escrit:El windows es un gran virus en si... per tant els virus tant dolents no son xD
Molt cert :prrt:
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Maleït Bill Gates, amb la pasta q té, ja podria repartir-ne una mica.... total, per crear 1 merda kom el windows...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants