IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Corrector Yui

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Corrector Yui

Entrada Autor: Ran »

No sé quan la van estrenar (últimament no tinc temps per veure cap sèrie) però fa un parell de dies en vaig veure un capítol i vaig pensar..."Em recorda a una versió de Salior Moon", però sense ser marineres, i en comptes de tenir un gat, l'animal de companyia és un robot molt estrany.

A mi no m'ha cridat gaire l'atenció, què en penseu vosaltres?

(Au, debat obert xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Buff... a mi tampoc es que m'hagi atret gaire... perque mai em recordo de engegar la TV a les 6:30.... I per cert, la serie va començar el dia 7 d'aquest mes =P
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

L'hauria de veure... una sèrie on diuen tants estats *o*

"Ha d'haver estat cosa del destí."

Però la trobo tan cutre... jo ho veig com unes sailormoons versió informàtica...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

També diuen "siguts", que només posar la televisió ja en vaig sentir un parell >_<
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bah, quin fàstic xD una sèrie que no veuré xD

Heu sentit quina llàstima d'opening i d'ending? En japonès deuria ser ben cutre, però aquest cop sí que m'han fallat... són espantosos!! >__<''
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

Sheikah ha escrit:L'hauria de veure... una sèrie on diuen tants estats *o*

"Ha d'haver estat cosa del destí."

Però la trobo tan cutre... jo ho veig com unes sailormoons versió informàtica...
Sailormoon era millor k aixo, xo no deixaven de ser cutres
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

No us fikeu amb sailor moon k es genial >.< xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

I quan després veus nenes al col·legi imitant el ball de la Bunny transformant-se... xD
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

et trobes alli a totes les nenes poder de la Lluna, poder de mercuri transformacio xD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Però segurament ke ho faran millor ke no a la versió amb persones real de la Silor Moon xDDD
Collons, vaig veure el primer capítol i al acabar ja era per terra pixant-me del riure XDDDD Amb només veure l'opening ja veuràs com anirà la cosa xDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

xDDDDD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Posats a escollir em quedaria amb Sailor Moon :^^u: De petita ja em va marcar molt ^^
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Miya-Chan
Entrades: 16
Membre des de: 03/04/2005 a les 18:52
Ubicació: In The Fullmoon

Entrada Autor: Miya-Chan »

Doncs jo u veig com una imitacio d Sailormoon barata, com Sailormoon res, pero tot i aixi me la tragu... ^^' a mes, q en dieu d la transformacio? com em ralla per deu, pero menos mal q nomes es 1, q si arriben a ser 9 com les marineres m'agafa un atac... xD
[img]http://img23.echo.cx/img23/8683/il213ni.jpg[/img]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

jo nu+ u e vist una vegtada i ja n'he tingut prou
Avatar de l’usuari
Tsukiyasha
Entrades: 7
Membre des de: 04/04/2005 a les 20:04
Ubicació: Sabadell (bcn)

Entrada Autor: Tsukiyasha »

Jo u vai veure el dos primers capitols, xo dsp em va cansar.
Jo preferixo Sailormoon, x mi és bastant millo....
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Ye ye, avui m'he despertat de la bacaina i a que no sabeu a qui m'he trobat a la tele?? Doooooncs sips, a la correctora ^^UUU (val a dir que tampoc m'he ilusionat gaire XD).

Però! Ara tenen nou opening i nou ending! I m'han agradat! XD Aixi que.... Espero que estiguis pensant en grabar-los i penjar-los Sheikah hahaha XD

A tot això, i ja que hi estic: yau! Han passat a la següent fase en un magical girls! Apareixen noves correctores! (que no marineres! XD) i, com no, en un principi estan amagadetes (no sigui que desvetllin el misteri abans de temps ^^U) Nu se, no és una gran maravella de la originalitat, ni tans sols fan gaire gràcia, més enllà que a vegades es passen de cursis ^^U Però no pinta tan malament com em pensava XDDD (ye, els vestits són macos almenys ^^UU).

@DEEEEEEEEEUs!!!
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Sí!! La música em continua agradant  :P

L'altre dia (realment no sé quin xD), vaig veure els dos primers capítols de la segona temporada i no és gaire difícil deduir el que passarà xD Yeah, noves correctores, com no  :lol:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ja vaig gravar-los, els nous openings... Han millorat els primers! (Cosa que no era gaire difícil, per altra banda)

La sèrie dedueixo que continua sent igual de patètica, i si demés dieu que previsible... huas, ni boig la miraré.

Si us fan gaire il·lusió, àdhuc penjaré alguna cançó. Qui sap x2? Podria ser que...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants