IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

les cançons per la distribució ed2k

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

digueu-me ignorant de la vida... però la mula i l'edonkey no són el mateix???
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Què és l'eMule?
L'alba del 13 de maig del 2002 un noi anomenat Merkur no estava satisfet amb el client eDonkey original i estava convençut que ell ho podia fer millor. I així va ser. Es va envoltar d'altres programadors i va néixer el Projecte eMule. El seu objectiu era crear un client que aconseguís arribar al mateix nivell que l'eDonkey, afegint-hi tones de noves característiques i una interfície agradable. No es podien imaginar quin impacte tindria aquesta decisió...

Avui dia, l'eMule és un dels més grans i més segurs clients de compartició "usuari a usuari" (peer-to-peer) del món. Gràcies a la seva política de codi obert diversos programadors poden contribuir amb el projecte, fent que la xarxa sigui més eficient a cada versió.

(tret de la web oficial, i que, per cert, la va traduir un que jo sé :prrt:)
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Kina poka feina, doncs xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Ok, gràcies, però no és instantani oi? A l'e2k sí que ho era. Suposo que li deu donar més preferència o quelcom així no?

PD: DarkDrago, si sabessis quina web vaig traduir jo...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Digues digues ô.o
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jabro ha escrit:Ok, gràcies, però no és instantani oi? A l'e2k sí que ho era. Suposo que li deu donar més preferència o quelcom així no?
No, no és instantani... El que fa és donar-li molta puntuació, però fins que no s'acabi uns dels (normalment 4 o 5) enviaments que tinguis en aquell moment, no rebrà res.
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Pos aixo, en alguns mods si k es instantani, per tant no es un slot de debo el k fa l'emule :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Tama-sama
Entrades: 14
Membre des de: 20/11/2004 a les 15:49

Entrada Autor: Tama-sama »

Molt senzill i fàcil. No té pèrdua, com el camí per anar al labavo: al fons al'esquerra ó la dreta. Si mai tens la teva habitació en akesta posició els teus amics s'ho pasaràn molt bé. Per cert, jo tmb tinc en primícia toes les cançons k he descarregat fins ara en català, i pel·lícules, com porco rosso. Tmb tinc el DVD de Chihiro, suposo k podría fer un rip i penjar-lo si encara no ho ha fet ningú (en català, es clar), cosa k dubto.

Mata ne!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ooooohhhh, em sembla ke ja ho entés, acieeees ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Eps DarkDrago o qui ho sàpiga, doncs m'aniria força bé aquest mod, l'he buscat ara en 2 minuts però no tinc més temps, així que si em pots dir com trobar-lo/com es diu... Ah, posats, per més endavant també m'interessa si hi ha algun mod per entrar a servidors encara que tinguis capats els ports :P és que he vist alguna cosa de fake high ID i m'ha vingut al cap.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Aixo de fakejar la id ja no ho busko pk jo la tink alta i ho trobo lleig a mes
xD

A veure, jo faig servir el MorphXT v6.1 :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Jo tampoc ho faria, però per culpa d'alguns a la residència van tancar l'aixeta, i no sempre l'emule és per passatemps o per descàrregues il·legals. No el faig servir gaire però allà algun cop l'he necessitat i no he pogut connectar enlloc, o m'ha costat hores.
Tama-sama
Entrades: 14
Membre des de: 20/11/2004 a les 15:49

Entrada Autor: Tama-sama »

jo no hi entenc en això, només descarrego. Sóc dolenta ¬¬
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Ser bo al l'emule, vol dir deixar durant un temps els arxius que descarregues a la carpeta "Incoming", perque d'altres s'en puguin descarregar també ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

I a mes, si komparteixes molt va en favor teu, pk despres tens prioritat a les kues  :cool:
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hum, ja que hi estem posats, ara quan "accedeixi" a l'ordinador principal començaré un tema nou sobre la mula a L'altre fòrum... Posats a escriure xorrades... xD
Imatge
Tama-sama
Entrades: 14
Membre des de: 20/11/2004 a les 15:49

Entrada Autor: Tama-sama »

Bona idea, pk akest topic s'està desviant una mica del tema.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants