IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Openings i endings catalans de Jeanne, lladre kamikaze.

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Hermione99 ha escrit:lalala, no et rendeixis, ves-ho provaant (8)  :banda: :puchuuu:  (de debò que calia aquesta brillant intervenció? no, però tenia ganes d posar-ho, passa alguna cosa? TT___TT)
Ja no ve d'aquí... xD

Per cert, tornant al tema xD, canta molt bé aquest/a tio/a. Trobo que hi posa molt de sentiment... no sé ben bé per què xD potser és que els éssers asexuals canten millor?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Deu ser això xD Hi ha cantants que s'emocionen ^^
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
shipo

Re: Openings i endings catalans de Jeanne, lladre kamikaze.

Entrada Autor: shipo »

Sheikah ha escrit:M'acaben de dir que els canta un tio O.O Per favor, és impossible, això ho canta una tia! No pot ser un noi!

Opinions?
es clarament un tiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i a més canta totes les cançons el mateix noi!
per sert, que podries posar les lletres de les cançons de jeanne a la web?????????????? moltes gracies.
per sert, la web mola molttttttttttttt
:cool:  :cool:  :cool:
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

kla k es un tio x"DDDDDDDDD (ja se k es de fa temps la konersa, pero m'ha fet gracia xD)
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

I no és per res però...Pot ser el mateix que canta les cançons de KochiKame? És que sempre em recorda a la mateixa persona. Ah, i encara no m'han contestat l'e-mail que vaig enviar per descobrir si és un home o una dona :^^u:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

K simpatiks, no? ^^U xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ostres, jo també ho havia pensat, però a KochiKame no m'agrada tant com  ho fa, és que els d kamikaze sn molt wapos *_* i el d comic party tb stà b, però kochikame.. bé, la serie en si no m'agrada gaire ^_^ vull dir que n'hi ha moltes d millors, no sé si m'explico  :oops:  :oops:  bé, tp hi fa res com m'expliqui igualment ningú m'enten ^^UU u.u ^^ (canvis d'humor xD)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Juas, doncs estik d'akord amb tu, kochikame no m'agrada xD :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo només en vaig veure un capítol i mig durant les setmanes d'exàmens, ara m'és impossible perquè a aquella hora mai sóc a casa. I la veritat és que no em fascina la sèrie... :roll:
Imatge
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

a mi tambe (nomes he vist un kapitul)  :roll:
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Dooncs... a mi no m'agrada per uan cosa.. que em pasa amb tote sles series per l'estil. I es que si et salte sun capitol, no importa, el de demà no tindra res a veure amb el d'ahir. =.=
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

A mi tampoc m'agrada gaire Kochikame, però diria que si que és la mateixa persona qui canta les cançons d'aquesta sèrie i les de Kamikaze Kaito Jeanne.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
shipo

Entrada Autor: shipo »

znake tens rao, si et pers un kapitul important ja l'as pifiat, menys en alguna seria k et posa recopilatori del kapiul passat pro..
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí que l'és! ^^u i fins i tot fins i tot, diria que tb és el/la que canta l'ending de Corrector Yui... Només l'he sentit un cop i no sencer, però m'ho va semblar. Si és així, no m'estranya que faci veu de tia xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Deu ser un eunuc? xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
shipo

Entrada Autor: shipo »

per sert, el responsable de la web de Tenkû no Sheikah, em podries respondre ja la pregunta o peticio k et vaig fer de posar les kançons de jeanne o la lletra a la teva web? esk estik fen una mena de disc i no les tink, em falten, i m'agraderia k les posesis!

gaciaaaaaaaaaaaaaaaaaas :o  :shock:  :?  :o   :P   :o  8)   :P  8)   :roll:   8)   :!: :cool:  :cool:  :cool:  :cool:  :cry: ui se m'a escapat :roll:  :lol:  :shock:  :?  :D  :)  :cool:  :cool:  :P  :-P  :wink:  :roll:  :oops:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No puc! Que no les tinc! Bé, tindre-les tindre-les sí, però se senten espantosament malament. I a més fa molt de temps que no repeteixen la sèrie. Quan ho facin les gravaré i en penjaré alguna.

És possible que ho tornin a fer acabat Fushigi Yûgi. Si és així, merda, perquè a aquella hora no sóc a casa ^^u
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo les tinc... El que no sé si són les que dius que se senten espantosament malament... xDD Tampoc n'hi ha per tant...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ok, no n'hi ha per tant, però no les penjaré al tenkû amb aquesta qualitat xD
shipo

Entrada Autor: shipo »

u sentu, no u vulia dir aixi, i em vaig expressar malament, jo el k et deia eren les lletres, les kansons les tink, pro s'escolten molt b, si tens msn(i si vols klar!!!), mel dons i un dia te les passu.

i esperu k tingis rao i k tornin a fer jeanne ven avit....

gacies!!!!!

dwwws
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants