IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Els odiosos spoilers de manga i anime...

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Els odiosos spoilers de manga i anime...

Entrada Autor: Esbotzegat »

A mi això és una de les coses que més ràbia em fan, els spoilers... mira, si és una sèrie que no tens intenció de mirar-la però et fa gràcia saber què passa, vale. Però, per exemple, a mi em van revelar moltes coses de Fushigi yuugi sense ni saber-ho.

L'altre dia, per exemple, una noia va i em diu i me n'encoloma un així pel morro. Possiblement ja l'haureu deduït si heu vist l'opening actual de Kamikaze kaitou Jeanne, si no és així, no dic res. Però en certa manera m'han destrossat la sèrie. I a molta gent li agraden... incomprensible.

Un dels millors llocs per trobar spoilers són els fòrums d'internet. Espècialment els de determinada web, una que resa algo així com "3xl.net", no sé si us sonarà. Però que consti que en aquesta web SPOILERS SENSE CONSENTIMENT NO PERMETEN, és a dir, posar un spoiler sense avisar al principi i al final.

El que és ideal per no revelar spoilers és avisar al principi i al final amb negreta i majúscules, és a dir, ben ressaltat. I ja per no dir que el poseu amb lletra més petita.

En fi, quina mena d'spoilers us han fet a vosaltres?
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 28/03/2005 a les 19:02, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Tens tota la raó, els Spoilers són brutals, sobretot si no t'avisen.
Jo sempre intento no fer Spoiler, i aviso abans, ja que començo a garlar sense parar i a vegades em passo de la ratlla, però què hi farem. De moment encara no he rebut un cop de puny per fer spoiler :D
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

A mi em van passar un enllaç de kamikaze kaito jeanne i el vaig obrir, i sortia el fnal de la serie o el manga (no m'hi vaig fixar) i com sok kurteta el vaig llegir >.< ara ja entenc allo k dius de l'opening(crec, vaja) I a sobre a part d'això m'ho va dir una noia per internet i no li vaig preguntar pas >.< Hem va dir: ja ho saps ke ***** es ***** per **** (no keda molt clar però eske tp vull espallar-vos la serie :P)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

"Spoilers" i això...

Entrada Autor: Ait »

A mi mai m'han contat cap final de cap sèries, per sort... Ah, i seguint amb la meva dèria pel llenguatge, diré que "spoiler" podria ser traduït com a "final esgarrat/destrossat". Més llarg, però més correcte, XD.
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

pues a mi em van explicar com s'acababa FY sense voler....... vai agafar una enrrabiada!!!!!!!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Pos ja me'l explikaras, pk jo me'l vaig perdre
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: Els odiosos spoilers de manga i anime...

Entrada Autor: znake »

Sheikah ha escrit:I a molta gent li agreden... incomprensibles.
pse.. a mi m'agraden.. i que? xD foteu-vos. Prefereixo saber el final d'una serie per aixi estalviar-me comprar-me-la, que amb lo que costen ultimament..
Sheikah ha escrit:En fi, quina mena d'spoilers us han fet a vosaltres? Explique-los!!
Mmm.. mig demanat nomes m'han dit amb qui surtia **** xD No entenia per que la perseguia i deia aixo...

I fets per mi.. doncs em vaig ficar en una web alemana on hi havien screenshots de DNAngel hi vaig estar mirant totes les imatges, fins aribar al final. I ara se que l'anime es mooooooooolt pitjor que el manga... fins i tot el final.. xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

(està de moda rescatar temes de fa anys xD)

Doncs a mi normalment no me'n fan, s'acostuma a veure quan te'n voler fer un, i per tant ja aviso xDD El que sí que me'n faig a mi mateix... Per exemple, baixant openings i endings més enllà d'on he vist la sèrie... No sé... xD

Tampoc és que em molesti molt que se'n facin... Perquè total, ja sabràs el final, però segur que si ho mires t'ho passaràs igual de bé...

Weno... ^^u
Imatge
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

A mi tmb m'agraden. :D
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs a mi me'n van fer amb Detectiu Conan >.< I jo només en faig si me'ls demanen  :P
Però bé, en el meu cas no m'agraden els spoilers, prefereixo quedar-me amb la intriga i esperar ^^
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ostres, si.. ami em van fer veure el final de la peli de Conan, la numero 8... Es posa: Mira el Conan estreñido! ...  ugh.. aixo si que no ho tolero.. xD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

La 8 no la tinc... :cry:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

znake ha escrit:Es posa: Mira el Conan estreñido! ...
Hurl xD Ja tinc ganes de veure-la xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Jo la tink, pero sense subtitols!!! Algu els vol traduir de l'angles???

Ereza? `_` xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hum... De traduir pel·lícules de Conan ja se n'encarrega certa membre d'aquest fòrum amb llengua bífida, no? xDD Que jo ja tinc prou feina... Haig de traduir la 2a d'Inuyasha, i no n'hi ha ganes... Si en totes les vacances ni tan sols he editat uns subtítols que em van passar i que portarien 30 minuts de feina... >_<
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Ja, pero fa temps k te parada la traduccio ¬¬u es una gandula :P xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

ki??
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Un ofidi que roda per aquí... xDDD
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

No hi ha temps.. coi.. xD Avans aprofito el temps epr estudiar que per traduir.. xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Estudiar? Vols dir? o.ô
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants