IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Azuki-chan

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Shinto

Azuki-chan

Entrada Autor: Shinto »

Hola!!!

Estic buscant la serie de azuki-chan en catala, voldria saber si algun de vosaltres la te o si be coneixeu algun que la tingui.

a10!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Encara la fan per algun canal local en català... El que passa és que no sé a quin ^^u Al poble aquesta setmana santa n'he vist un capítol, però ni idea de com se diu el canal aquell ^^
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

TV Tarragona, sempre fan els mateixos capitols
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs sí, segurament és aquesta. Recordo que l'estiu passat ja els havia vist més d'un cop xD
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

casi sempre fan el capitol de la goma
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo recordo sobretot el del paraigües i el de les competicions d'esports. I també aquell de la motxilla.
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

sk a + a + mai treuen aketa serie, com si els crius tinguessin tanta paciencia com x aguantar veure 5 vegades seguides el mateix capitol
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

A BTV i a Teletaxi TV la van passar completa... v_v
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

i a CityTV fan Hattori, nyinyinyinyinyi! Bé, no, ara fan les tortugues ninja...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Kin altre klassik les tortuges xD Ara nomes falta k facin akells dibuixos de dinosaures k parlaven i tenien guerres entre si (no me'n rekordo del nom ^^U) i ja tindran tot el pack de series velles de tv3 komplet xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

kins dinosaures?? akells k no paren de treure pelis?? en busca del valle encantado numeru noseke
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hum... No crec que aquestes les hagin fet per TV3... Vaja, diria jo xD

Recordo que vaig veure fa mil anys les dues primeres, la primera estava bé... Les següents em sembla que... :roll:
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

"El valle encantado" em sembla ke no és, perke akests no feien guerres xDDD Encara que jo tampoc no el recordu... esclar ke... de petita jo no hi era aki xDDDD la van fer per cap altre canal??
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

no no, nomes tv3, era de dinosaures k anaven en naus espacials, i van anar a parar dues naus, enemics entre si, a la terra prehistorica (amb un salt en el temps) i bueno, kada kapitol es una batussa, amb raigs laser i tal xD

no era res de l'altre mon, pero la rekordo xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

no em sona de res
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Jo conec una anomenada Dinosaucers, però no era a la terra prehistòrica XDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Em sembla que els capítols d'"Azuki" es repeteixen tant com els que feien de "Hattori el ninja" a CityTV.

I de "En busca del Valle encantado" en van doblar gairebé totes les pel·lícules i es van poder veure en català a TV3, però ja fa molt de temps d'això n_n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Uhm... Jo de dinosaures futuristes nomes recordo una que arrivaven a la Terra, es feien amics d'uns ésser humans, i els donaven uns anells per a que tinguessin poders... Com no sigui aquesta ^^UU

Per cert, un altre clàssic de Dinosaures van fer fa poc! Dember! (mai em va agradar de petit, i mai m'agradarà de gran >__<). Era aquell dinosaure verd com dels anys 90 finals 80 (*ecs*) que surtia d'un ou i, sips, coneixia uns joves ésser humans, que l'havien d'ammagar com si es tractés d'ETE ^^UUU

P.D.(uhm... És pecat no haver vist cap del "En busca del valle encantado"? Ó__Ò)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Denver no era xD

I akest dels anells podria ser o.o, pero no rekordo molt b, es k hi havia moooooltes de dinosaures i koses aixi xD

I no, no es pekat, jo tp he vist kap peli de merda d'akestes xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

Un dia quan feiem 2n d'ep una tia molt plasta, va purtar un video en busca del valle encantado, casi ens morim tots, x culpa de les ones soporiferes k desprenia la pantalla de la tele.
nava d'un dinosaure k em sembla k es deia Piecito (kin nom pubret no?? xD) i vivia amb els seus avis, i hi havia una nena, k era racista, i x culpa d'ells els pares sempre es barallaven, i al final donaven una lliçoi als nens d k no s'ha de ser racista i es feien amic i cuntinuaven: plof plof i com k es va acabar l'hora, no vam veure +. bieeeeeeeeeeeeen!! kina alegria ens va dunar k no u acabessim de veure
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 67 visitants