IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Manga d'Inu-Yasha en català

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Manga d'Inu-Yasha en català

Entrada Autor: Lonnia »

Ei! Avui he llegit a la web del 3xl.net que l'editorial Glénat publicarà el manga d'Inu-Yasha en català! ^^ Se suposa que el primer volum sortirà el dia de Sant Jordi (han escollit una bona data, no?) i el preu serà de 7'20 euros. No se quin preu té en castellà, però suposo que en català deu ser més car... de totes maneres és una notícia genial! ^_^

Ara només ens resta saber com ho traduïran, però espero que busquin els "fragments de l'esfera", lluitin amb la "Tessaigâ" i la Kagome digui "a jeure!" de tant en tant XDD

En fi, us deixo l'enllaç del 3xl per si voleu mirar-ho:
http://www.3xl.net/p3xl/3xlItem.jsp?idi ... io=home3xl
I si en parlem tot prenent unes pastes?
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Doncs es exactament el mateix preu k en kastella, o sigui... chapeu per glenat! No kom els kabrons de planeta ¬¬u
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, kina passada, sembla q sho han currat almenys per una vegada.... :D
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, ho he llegit aquest matí... ^^uu I només puc dic: VISCAAAAA!!!

I que em re-compraré tots els volums que ja tinc xD Els altres, ja veuré què en faig, suposo que revendre'ls si puc xD

Què millor que auto-regalar-me Inuyasha el dia de Sant Jordi? xD (ja que ningú m'ha de regalar res... :prrt:)
Imatge
Avatar de l’usuari
Miya-Chan
Entrades: 16
Membre des de: 03/04/2005 a les 18:52
Ubicació: In The Fullmoon

Entrada Autor: Miya-Chan »

Ja keda menys per St.Jordi i pq surti el manga en catala! ^o^ i com diu la Lonnia, speru q tradueixin iwal q an fet amb l'anime... q sino, no s'haura guanyat re ^^' pero wenu, iwalment no crec q mel compri, no tinc tantes peles per una coleccio q porta uns 30 tomos i encara no akbat @_@ pero iwalment, felicitar a la Glenat! i Planeta... doncs ja podria seguir amb el detectiu Conan en catala... q kuans tomos publicava, nomes 5? nouse... -.-
[img]http://img23.echo.cx/img23/8683/il213ni.jpg[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Yeh!, fa il·lusió i tot que arribi Sant Jordi xD (a mi m'agrada la diada, però és que no em vull imaginar el que volen fer a l'institut xD). I personalment no em compraré els còmics en català...^^u Si no tinc diners per comprar-me'n ara, menys en tindré el dia de St.Jordi ñ_ñU
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

És el q passa quan estàs arruinat.... :( ...Sant Jordi? un llibre i gràcies.....XDDDDD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Se m'oblidava de dir que, quant a Inuyasha, compraré el primer tom. Els altres els tinc en castellà... Quin dolor, llegir-los en idiomes forans en comptes de l'idioma que em correspon... Però bé, ja diuen que és útil llegir coses en altres idiomes per tal de practicar-los xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

I la resta no? xD I a mi que m'han titllat de "de la ceba" i de tot per voler-los recomprar tots... T_T
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Si per mi fos els comprava tots i els altres els enviava de regal als nens pobres de l'Equador, amb tot el respecte cap a ells, però què et penses, que em surten els diners per les orelles? Ja ho voldria jo, però no és així.
Godai
Entrades: 16
Membre des de: 16/11/2005 a les 11:53
Ubicació: Vic, Catalunya
Contacta:

mira...

Entrada Autor: Godai »

L'altre dia vaig estar al 1r Saló del llibre de Barcelona i per casualitat vam assistir com a oients al taller de manga que organitzava Glénat per promocionar la línia de manga en català.

Els nens/es i joves (les edats rondaven dels 4 als 14 anys) estaven il·lusionats amb el còmic "Inuyasha" a la mà. A més vam aprendre alguna cosa de japonès amb l'amiga Vero :D

Vaig pensar que en aquella classe hi havia futurs otakus lectors de manga en català : )
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

I no et van dir si traurien res més en català? És que sé que un dia o altre acabaré de fer-me Ranma, però la por que em fa acabar-la i que la treguin en català tot seguit... ^^u

Igualment, sé que no l'acabaré de fer mai. Massa calers.

I esperem que no deixin Inuyasha tallada...  :?
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Si la deixaran, an comprat fins al capitol 100 mes o menys, i inuyasha té 170 caps >_<
Imatge
Nagasha_naraku
Entrades: 113
Membre des de: 11/11/2005 a les 14:35
Ubicació: La garriga, Vallès oriental, catalunya

Entrada Autor: Nagasha_naraku »

TANTS??????!!!

                        La sorpresa:

                                     (L) Nagasha_ Naraku (L)
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Si, crec que o 170... o potser eren 160?? el cas es que hem vist un 45% més o menys ^^'
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuka
Bola d'arròs
Entrades: 1083
Membre des de: 05/07/2005 a les 19:50
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Yuka »

KEEEEEEEE! tan poket! pero si portem vora 2 anys! ja m'agrada, ja ke duri, pero amb lu racanus ke son els del 3xl... trigarem segles a veure el final... (excloent la gent ke es baixa capitols)
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5474/siunaaltradelasakuravvgp5.jpg[/img]
[img]http://i70.photobucket.com/albums/i109/doumeki/holic_3.gif[/img]
[img]http://img59.imageshack.us/img59/3646/bar0yg.png[/img]
[img]http://img53.imageshack.us/img53/187/sintitulo3kl4.gif[/img]
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

Yuka ha escrit:(excloent la gent ke es baixa capitols)
parlaves de mi?¿ xDDD
Nagasha_naraku
Entrades: 113
Membre des de: 11/11/2005 a les 14:35
Ubicació: La garriga, Vallès oriental, catalunya

Entrada Autor: Nagasha_naraku »

no us descuideu de mi!!!

              (L) Nagasha_Naraku (L)
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Ala!!! que pirates!! jo només m'he baixat 150 capitols de Naruto i ja està xDD. Baixar-se inuyasha... no té la mateixa gracia... per cert, e trobar un descarragable (via bittorrent, si no sabeu que es: www.google.es xDD) per descarragar-se els priemrs 25 caps en català!!!
Imatge
Nagasha_naraku
Entrades: 113
Membre des de: 11/11/2005 a les 14:35
Ubicació: La garriga, Vallès oriental, catalunya

Entrada Autor: Nagasha_naraku »

ah això no es res. jo m'he baixat totes les pel·lis i totes les cançons, a part dels capítols.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants