IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

credit de sintesis

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

credit de sintesis

Entrada Autor: Kagome_cm »

wenu, pos dema cumensu el credit de sintesis, i no hi ha ganes, en 1r lloc xk no tinc ganes de treballar, amb k el credit dures 1 segon ja seria suficien, xo no, ha de durar 4 dies x fastidiar, en 2n lloc com k els grups els fan els profes m'ha tocat amb un empollon k dara el 90% de la feina xk jo nu+ n'hagi de fer un 10% i els altres res, no fos cas k es murissin del cansamen,  i no em cauen b cap dels 3  :cry: no em mereixu aket castig!! he sigut bona noia, no he dit mentides, no m'he barallat gens (wenu molt poket), no molestu a classe (o scoltu o dormu, x tan no puc molestar, es involuntari) i he fet els deures un 959€ dels dies!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Wenu noieta, en akest cas només et puc donar un consell, aprofita ke estàs amb l'empollón. Akest tiu et resoldrà dubtes i preguntes amb les ke amb el teu grup normal, t'hauries de trencar el cap. Si hi ha una feian ke et fa molta mandra (una redacció posem de cas), digues ke no l'entens i comença a preguntar-li a akell tiu fins ke es cansi ni vulgui fer-la ell xDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Sip, lo pitjor del credit de sintesi es k els grups els fan els profes ¬¬u

Per sort ja es va acabar fa temps aixo per mi xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs al nostre insti els grups els fèiem nosaltres xD
Imatge
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

si!! aixo fa molta rabia, en alguns instis els grups els fan els profes, k es lu k fa + rabia, i en d'altres els fan els alumnes...
wenu avui k hem cumençat el credit, me aburrit molt, 2 su copien tot de mi, i l'empollon no fot brot xk diu k gracies a la seva inteligencia dijous tindra temps de feru tot  :evil: i clar, he de pensar jo  :cry:
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

A nosaltres ens diuen:
"poseu dos persones amb qui voleu anar i dos que no"
i després s'ho passen pel forro, és el que té el meu institut ajajaja
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

a nosaltres aixo ens ho van fer 1 cop, i ens van posar amb les persones q no volíem anar............XDDDD cabrons.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Re: credit de sintesis

Entrada Autor: Ran »

Kagome_cm ha escrit:i he fet els deures un 959€ dels dies!!
Uoh! Això m'has d'explicar com es fa xD

A la meva antiga escola els grups els havien de fer els professors i així mesclaven les tres classes que hi havia, però és clar, sempre et toca amb algú que no et cau bé (i de vegades no estàs a gust amb cap dels membres del grup xD). No sé, jo el que feia era organitzar-ho tot i, ja se sap; "Quien parte y reparte, se lleva la mejor parte"  :P  :lol: Tu tranquil·la, només són 4 dies (si et serveix de consol, el meu durava 7 dies  :? ) Si et sembla avorrit també pots fer apostes amb algun altre company, a veure qui fa millor una part determinada del treball (ho sento, és que a mi em motiva fer apostes amb la gent xD    8) ).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Re: credit de sintesis

Entrada Autor: Hermione99 »

Ran ha escrit:Si et sembla avorrit també pots fer apostes amb algun altre company, a veure qui fa millor una part determinada del treball (ho sento, és que a mi em motiva fer apostes amb la gent xD    8) ).
Això sona a mafia xD no et vols apuntar a la meva en contra dels vells verds? XD què t'hi apostes que n'hi ha més d'un camuflat! xDD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Re: credit de sintesis

Entrada Autor: Ran »

Hermione99 ha escrit:Això sona a mafia xD no et vols apuntar a la meva en contra dels vells verds? XD què t'hi apostes que n'hi ha més d'un camuflat! xDD
M'hi apunto! Jeje De vells verds n'hi ha per donar i per vendre (per exemple, a la parada de l'autobús te'n trobes uns quants xD). Mafia mafia... :cool:  Aish...això acaba sent un vici  :?
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

No cal que ho juris XD Visca la mafieta de l'hermionetaa  :cool:
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

parlant de vells verds........el meu profe de ed.física és 1 vell verd....XDDD es passa tot el dia amb les ties bones.......XDDD
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

Jo tmb m'apuntu a la mafia!!!
l'empollon va i es posa malalt el 1r dia a la tarda, amb lu tikismikis k es no vindra fins d'aki a 2 setmanes, i ara es com si fes jo sola tot el credit i com k x passat dema no el tindre acabat, tot i k no es pot me n'he emportat un tros a casa x nar fen (l'estic fen ara)
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

io tb mapuntuuu!k en tink un k si tink la persiana uberta mespia U.U
uii io men rekordo del meus credit de sintesi XD lultim k vai fe va se de disney XDD kom feiem un intercanvi am frança va di ki vol fe disneyland??? i tots: iooo XD al final em va toka a mi i a2 + XD
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Disney? U_U
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

xDDD k bo, xo no pillu xk el vau fer de siney ncara k nessiu a frança, jo hi tindria k nar l'any k v xo com k muns pares em van dir k nu+ pudia nar o a l'intercanvi de 2n d'eso a holanda o a 4t a frança i vaig triar nar l'any passat a holanda pos no hi pudre nar, sk a holanda els tiu stan + bons
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

pk i avia de disney paris en general monumens rarus pintura... tots avien dana sobre fransa pk feiem un interkanvi am uns fransesus XD
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Joer, almenys era + interessant q el q vem fer nosaltres l'any passat...... era del port de BCN......U_U
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Recordu haver fet... "Ocells" (El meu primer credit i kina merda va ser, l'unic bo eske vam visitar una reserva d'aus), "La plaça de les Glòries" (boníssim!!! vam recollir testimonis de ancianes ke tenien un munt de coses wapes per explicar-nos, això si, feia una calor de morir-se per estar-se tot el dia a akella plaça xDDD), "Bicicletes pel Sáhara" (l'únic remarcable, una supersortida amb bicicletes per tota barcelona, fins arribar a la platja, i tb vam reparar unes quantes).
Però el ke més em va agradar, va ser un en el que parlaven dels transports públics, us juru ke ens pasavem tot el dia fora de l'institut i sense cap supervisió. La millor part, sens dubte, va ser quan (per la matèria d'anglès) havíem d'anar a Sagrada Família  i fer enquestes als guiris en anglès. Del meu grup, l'unica que s'atrevia a fer les preguntes era jo, i vaig haver de fer toteds les enquestes, es veu ke una d'akestes, li vam fer a una professora i els seus alumnes ens van fer una fotu i tot xDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Jajaja, kina passada, almenys era divertit....
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants