IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Charm!! concert a sabadell

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Charm!! concert a sabadell

Entrada Autor: takun »

Primer de tot  ola, q m'acabu de registra, així q sóc nou jejeej. Dncs es veu q si. q Charm actuarà a la ciutat vallesana el dia 26 a les 19:30, al centre cultural del corte ingles, allà l'av Francesc Macià.

jo encara no les he escoltat, xro aprofitare q venen a la mva ciutat x anar-hi, ja que diuen q tn molt bé...

En fi, vaig tirant, ja ens vurem dewwws :D
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Quina sooort!!! jo no podrè anar a veure-les TT_TT...
ja ens explicaràs com ha anat ^_^i BENVINGUDEEEET!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Gracies!!! jejej x descomptat q us ho explicare, amb tots els detalls (bé tots, tots crec q no.. jejej)
Sí man i yulma nin enquantuva?
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

Volem una cronica el + de tallista possible. BENBINGUUUUUT!!
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Hola!!! Abans de res: Benvingut Takun!!  Espero que postejis molt jeje  :D  (sembla xinesa aquesta cara ^^u xD).

Per cert...jur 8), quina sort que tenim!! ^O^ Jo hi aniré!  :P  Ara que vénen a la meva ciutat, aprofitaré l'ocasió (i al costat de casa, quin luxe >.<). Ja direm com va tot, eh? n.n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

uooo Ran, tu tmb ets de sabadell!!, pero no sabia q el corte ingles organitzava aquesta mena d'actes, quan ho vai llegir em vai sorpendre bastant, i un centre cultural i tot...  

Respecte al concert i tant que l'explicarem, i el més detallat possible oi Ran?
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Kin cap q tink, no m'he enrecordat de fer el login jejej en fi q el de dalt sóc jo jeje
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Normalment, el Corte Inglés convida a gent "famosa" (digue'n famosa, digue'n cantants d'Operación Triunfo o grups musicals com ara Camela, El canto del Loco...i més), no sé, realment no hi he anat mai, de vegades les cues són terribles i sóc molt vaga per anar-hi una tarda, tan bé que s'hi està, a casa xD En fi, que conviden a cantants perquè la gent compri més cd's  :P
takun ha escrit:Respecte al concert i tant que l'explicarem, i el més detallat possible oi Ran?
I tant!! Almenys s'intentarà ^o^ Encara no sé on és exactament aquest "centre cultural" xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Bona pregunta, xq jo tmp se on es el centre cultural, bé allà posava l'av Francesc Macià, xro a saber a kin lloc de l'avinguda, potser es el mateix corte ingles i tot...

I si porten artistes famosos (bé matisem aixo de famosos) que hi fan les Charm x allà? Em costa de creure q un grup com aquest, estigui promocionat pel Corte Ingles...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

wooo! benvinguuutt!!! es ke em sembla ke el matex produktor doperacion triunfo es doperacion friki no?
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

A si? es la primera noticia q en tink, llavors si que s'enten, weno mentres vinguin, sera ben rebut cualsevol acte d'aquesta mena, així potser no es veurà tn malament el manga i l'anime...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

És el mateix productor? Jo tampoc no ho havia sentit mai xD El que sí tinc entès és que El Corte Inglés cada cop està més d'acord en això de vendre manga i anime perquè veuen que hi ha molta gent interessada, tot i que s'han fet enrere molts cops perquè hi ha moltes botigues especialitzades en el tema.

Per cert, jo ja dic que això dels convidats sempre ho fan a l'entrada però...que jo sàpiga, un concert en sí mai l'han fet. En tot cas és fàcil, vas allà i ho preguntes xD Menys voltes i possibilitats de perdre's que hi ha  :roll:  8)
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Sayuchi
Entrades: 29
Membre des de: 14/02/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sayuchi »

ami magradaria anar pero no puc u___u weno sóc feliç! tinc els discos i un poster firmats xDDD jua :cool:
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Tal com vam kedar explicaria al detall el concert de les Charm.

Jo vai arribar sobre uns 5 minuts més tard de l'hora prevista, les Charm no havien arribat, pero la sala estava minimament plena, amb fans de les Charm.
Vam haver d'esperar com 10 minuts un quart d'hora perquè entressin, i començessin.
Van fer un assaig amb el famós I want to change de V6, l'opening d'inuyasha. Tot seguit van fer una roda de premsa, explicant els seus inicis, com van guanyar el premi al saló del manga etc...

A l'instant, van agafar el micro i van començar a cantar. Entre d'altres, I want to change, Cruel angel thesis, blurry eyes, hamtaro...

Aixo seria la part objectiva. La part subjectiva: m'han agradat, tenen bona veu aquestes, les Charm. Les cançons que x mi han sigut les millors tnt en japones com en castellà, ha estat Blurry eyes (prefereixo la versio original) i la de Cruel angel thesis (tmb original) pero q en versio castellana li donen un altre toc. Altres cançons com la de hamtaro tmp han estat malament.
Cal destacar, dues noies, que estaven cridant com dues bojes x allà al darrere, amb posters i nose q més...

En definitiva, no ha estat mal, encara q tmp us heu xdut res (vaja, x mi), tot i aixi canten mol bé (sobretot la lydia).

PD: Segurament m'haure deixat coses, per aixo si vols afegir algu Ran estaria bé tenir dues opinions. :wink:
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Et sap greu si ho dic demà? xD Acabo d'arribar fa poc d'allà i haig d'estudiar, ja donaré els detalls tranquil·lament demà al migdia ^^ (Però avanço que no hi ha decepcions xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

trankila q no hi ha presa jejej
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bones!! Va, em sento inspirada i escriuré el que vaig viure ahir a la tarda al anar a veure les Charm n_n.

Ahir a la tarda vaig quedar amb una amiga per anar al concert del susdit grup i bé, com ja ha dit en Takun, vam haver d'esperar una estona fins que van arribar (però jo feliç, m'ho estava passant molt bé xerrant xD). No sé per què ho torno a explicar però és igual xD : van escalfar la veu cantant una cançó a capella i després van fer una presentació explicant diverses coses sobre el grup i posteriorment un torn de preguntes. Seguidament van fer un petit concert a un cantó de la sala on érem (jo pensava que seria més gran la sala d’àmbit cultural, no sé, mai hi havia anat i pel nom semblava una altra cosa ben diferent :roll: :P).

Realment han vingut varis cops a Sabadell i mai havia anat a cap dels seus concerts però...ahir em van deixar impressionada, més que res perquè cantaven amb tota naturalitat (tanta que fins i tot s'oblidaven de la lletra xD) i es nota que en gaudeixen. Vaja, molt difícil que és moure's pel món de la música i elles ja tenen un parell de discos més preparats. Al acabar el concert les vaig anar a felicitar per això que he dit i vaig marxar ben feliç xD Tot i que m'hagués agradat que també haguessin cantat el 2n opening d'Inuyasha; "I am", m'encanta >.< Però les cançons que van escollir (i de vegades improvisar xD) van estar molt bé, tenen bona veu.

Per a mi és una bona manera de passar la tarda, vaig riure molt i en vaig gaudir com un criatura  :P  ^^
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, kina enveja, Cruel angel thesis i blurry eyes són de les meves preferides......wenu m'alegro per vosaltres :P
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No et preocupis, el dia 8 de Juliol fan un concert a la Plaça de la Concòrdia de Barcelona, i d'unes dues hores (20 a 22h). A mi m'agradaria anar-hi, però marxo de viatge i m'és impossible  :cry:  Bé, a part també cantaran al Saló del còmic fent la presentació del seu tercer cd (cançons exclusivament de Kimagure Orange Road).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ahhh, doncs ja miraré d'anar-hi.... gràcies Ran per la info.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 60 visitants