IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

credit de sintesis

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

La meva fotu potser estarà penjada en la web d'algun institut anglès... kines coses...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Pobres nens anglesos xD :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

DarkDrago ha escrit:Pobres nens anglesos xD :P
Nota mental: Actualitzar la meva llista de "Gent per matar"  :twisted:
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

:lol:  :roll:  :lol:  :roll:  :lol:  :roll:
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Pobret....et trobarem a faltar.......XDDDDDDDD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Ke potser el vols acompanyar??? :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

No no ,no he dit res.......XDDDD

Nota mental: no fer enfadar la Soundwave.... :shock:
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Kins rajats xD

Nota mental: me la suda lo k digui la sound  :roll: xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Uix, això em sembla q tindrà conseqüències........XDDDDDDDDD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Mira kom tremolo...  :lol:
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Nota mental: Això no ho ha dit la Sound, ho ha apuntat  :P
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

pos jo vaig star b el penultim dia l'any passat, k a l'hora de fer l'enkesta un tiu ens va cunvidar a esmorzar a casa seva i ens va respondre l'enkesta i despues va explicarnus com es deia ell i la seva dona, i els fills, i els cusins. el tiu era de corea del sud i en sec em cumença: "mira niña, cuando yo tenia tu edad o menos, xk deves tener 13 o 14 años,  yo ya trabajaba con mis padres i solo ganaba lo k aki ekivaldria a 10 antiguas ptes, o sea, k studia mucho, para no tener k ir a trabajar a las fabricas, y ade+ tienes k ser buena niña i portarte bien. i es va emuciunar i nu+ li faltava pusarse a plurar
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

ke dius??? jajaja, kina motivada no?
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Soundwave ha escrit:Wenu noieta, en akest cas només et puc donar un consell, aprofita ke estàs amb l'empollón. Akest tiu et resoldrà dubtes i preguntes amb les ke amb el teu grup normal, t'hauries de trencar el cap. Si hi ha una feian ke et fa molta mandra (una redacció posem de cas), digues ke no l'entens i comença a preguntar-li a akell tiu fins ke es cansi ni vulgui fer-la ell xDDDD
sembles l'horoscop de la semana!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Potser un dia m'ho trobu escrit en un diari... em sembla que li posarè el copyright perke no s'aprofitin ò.ó
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ostres en una revista d'aquestes gratuites local posen l'horoscop i jo hi estic viciada (sempre ens el llegim a l'hora del pati els divendres, que és quan surt) i tinc un amic que porta tres setmanes amb el mateix pronostic XDDD
"Tendiràs a tenir problemes imaginaris" jaja, i a sobre com que no és gens comú... xDDDDD i jo: ja estem altre cop imaginant coses indecents, eh? (he)
XD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
one_piece_93
Entrades: 1
Membre des de: 04/06/2006 a les 12:06

Entrada Autor: one_piece_93 »

soc novata, em podries esplicar de k va el credit de sintesi ? els profes no ens ho diuen i tots estem molt nerviosos
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

El crédit de sintesis és una tonteria que es van inventar nose perké xDD
Durant tota uhna setmana, deixareu de efr les classes de sempre, i només treballareu sobre un tema en concret (jo vaig fer, un d'Aus, un altre sobre el Parc del Clot, un altre sobre Bicicletes pel Sàhara, i el quart sobre La mobilitat a Barcelona).
En aquesta setmana totes les vostres matèries giraran al voltant del tema que us diguin els professor, us donaran un dossier ple d'activitats que haureu de fer relacionades amb el tema, totes en grup, per cert. També segur que fareu alguna sortida, jo vaig anar al Cim d'àligues i vaig fer una bicicletada per Barcelona.
És una tonteria com una casa, però també pot ser divertit, això si, intenta fer tot el que puguis quan siguis a classe, que sinò, desprès et farà mandra acabar-ho xDD
En resum, no t'espantis, és com una setmana apart de l'insti ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Aquest any nosaltres treballem l'Aire, xD
Tindrem que fer estels, i un munt d'execicis rarus. La veritat, jo encara no l'he fet mai, i potser m'imagino el que no es. Almenys, a nosaltres la nota del credit de sintesi ens pujarà la nota de curs! xDDD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

jo en vaig fer dos, encara no entenc kina utilitat tenen... ^^u
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants