IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Exàmens....no, gràcies.

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Exàmens....no, gràcies.

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Doncs això mateix....la stmana q ve tic d'exàmens i puc morir en l'intent d'estudiar-ho tot....així q si no torno a aparèixer per akí pq m'ha pillat algo d tant estudiar, mol d gust en conèixer-vos...XDDDDDD
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

:shock: no et moris ara... pitjor stic jo k he d'anar a suficiencia com cada any, xo aket cop m'he superat nu+ hi he d'anar x una assignatura  :o
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

doncs molta sort ^^
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

suspendre, no em puc empollar tot el llibre en 3 setmanes, a + la profe aketa k m'ha suspes catala ens ha pusat 1 examen un dia k toca examen de suficiencia i l'ultim dia de curs, o sigui k molt b del cap no sta, tu et creus k es nurmal aixo???
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Doncs nosaltres dilluns q ve tenim exàmen d química, català i castellà així q.... molt b tmpoc estem.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Tres setmanes per estudiar?? No et keixis!!! I aixo de tenir mes d'un examen en un dia no es res d'extraordinari, no us passara res, eh? ^^U

Jo tink 15 dies per acabar el projecte... uff ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

No se que fareu quan estigueu a batxillerat, sobretot els últims dies, o quan estigueu a la universitat i hagueu de presentar projectes com en DarkDrago, i altres ^^U Apa, a estudiar XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ui, no t'hi cansis... xDD Jo el divendres ja començo... Però almenys són amables, et regalen una setmaneta de festa i només hi ha 2 exàmens a la setmana i la resta de dies festa xD

I no, no he estudiat absolutament res encara...

I no, no em sé res xDDD Ni de què van els exàmens xD
Imatge
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Examens, i més examens, es la rutina de tot estudiant, jo tmb estic a les portes de la mort si suspenc.

Pero a la uni és un altre món x açò no?
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo potser és perquè la meva uni és petitona i el tracte és més "personal"... Però no li he trobat gaire diferència... Simplement és com un institut però més gran xD

Apa, a estudiar, nens xD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo no us recomano canviar d'institut per fer el Batxillerat ^^u. Jo ho vaig fer perquè no em preparaven bé i ara hi ha assignatures on vaig molt apurada (ves, no sé fer ni polinomis xD). Bé, l'època d'exàmens sembla molt dura però quan s'acaba, si has estudiat, en quedes orgullós/a (almenys jo :P).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ja, segurament al batxillerat i a la uni patirem de valent.... pro q hi farem....

I sobre canviar d'insti per fer el batxillerat....jo no ho penso fer, per q així ja conec els professors i tal....a + com diu la Ran hi ha molta diferència d fer el batxillerat a un lloc o a un altre, pq el nivell pot arribar a variar molt..... :?
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Oh! aixo em va passar a mi, anava a una escola, i vai fer allà a 4rt d'eso alguns van decidir estudiar altres no, xro tots vam haver de buscar nova escola, bé institut, i es cert, la cosa canvia molt, a més els profes són nous, els companys de classe tots nous, (i suden de tu ) i es un món bastant diferent, encara ha de ser pitjor a la uni que allà no es coneix quasi bé ningu i la relació Profe- alumne es el 95% nula.

En fi, si podeu no us canvieu, tot sera més facil, i a vegades amb un ambient conegut, les coses surten més com un vol, pero aprofiteu el temps al maxim, Carpe Diem!!! jejeje se m'ha nat l'olla pero mes o menys es això
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bé, jo crec que a la universitat és diferent. La gent (se suposa  :roll: sempre hi ha excepcions ) és més madura i no et fa tanta por el canvi, però també hi ha molta gent que passa de tothom, s'ha de tenir en compte que allà el marge d'edats és molt variat.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

No us faci por la uni, alla tothom es nou xD I els profes, kom mes sudes d'ells millor. xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

jo ja vaig canviar a 3r de primaria i vaig star molt millor, + k res xk a 3r de primaria x sort erem 14 ties, i a 2n ncara erem 7 i clar, enter les k no ens keien b i les k passaven de tu, et kedava 1 amiga, k molta ilu no fa, ara a la eso k som 20 i pico i som totes amigues s'esta millor, i ns relacionem + amb ls profes, i tot deu
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Ome, jo por no en tink, pero tot deu ser tan diferent...  a més si has arribat fins a la uni quasi bé ja esta tot fet, només has de fer la carrera (finalment) has d'estudiar, pero... no tens akella pressió, a la ESO o a batxillerat, crec jo eh, encara no em pertoca anar a la uni (keda poc x açò) pero esq si arribes a la uni hauras passat x l'eso el batxillerat, la sele i finalment a la uni, i allà ja et kedes 5 anys estudiant i despres ja niras a treballar (tot aixo en teoria eh..)

Potser no es així, pero ho veig d'aquesta manera, nose jo em quedare trankil quan estigui a la uni suposant q hi vagi algun dia...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ya veus, lo bo de la uni es q pots saltarte les classes quan et doni la gana i desprès demanes els apunts.....vaja, crec jo, pq sino...... :P
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Si, i dp saltarte klases es nota en els resultats dels examens ^^U xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

És clar, sembla poc i divertit però has de treballar molt (i més segons quin tipus de carrera), això d'agafar apunts no sempre va bé xD Millor agafa'ls tu mateix, que s'entén millor (o no xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants