IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Exàmens....no, gràcies.

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Ja tens raó ja... els apunts d'un altre no s'entenen xD Millor els propis :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hum... Jo pateixo tant per desxifrar els meus apunts com els d'algú altre xDD Però almenys així ja ho tens a la teva manera xD Clar que, la veritat, la majoria d'assignatures només cal copiar tot lo de la pissarra i llestos xD

(em sembla que la meva uni és rareta... xDD)
Imatge
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

I amb gravadores? avui dia son més petites q fa uns anys, i aixi t'assegures de no perdre el fil de la classe.

Suposo q es pot fer...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

ia u vai prova a una escursio k haviem de fe un treball pro despres em va fer mandra passaro a escrit. i suposu que si ho vas escoltatn et distreus, no u he provat mai
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ereza ha escrit:Hum... Jo pateixo tant per desxifrar els meus apunts com els d'algú altre xDD
xD Que divertit. Jo pateixo perquè la gent no em torna els meus apunts i de vegades m'haig d'espavilar amb el llibre i coses que recordo xD

Això de les gravadores es pot fer, encara que sigui gran xD Si no molesta fent soroll ni coses rares la pots portar, vaja, com si vols gravar totes les classes que tens al llarg d'un any (això sí, ja t'espavilaràs si després no entens el que diu xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Esq sempre ho estic pensant, ha de ser útil, i segur q pots apendre =ment...

A més t'estalvies de copiar apunts, simplement t'aprens el q diu el profe com si fos una cançó, crec q se'm kedaria més que no estudia d'un llibre... :wink:
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Això en depèn de quines assignatures no val. Les pissarres es van inventar per alguna cosa xDD
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Eeexacte, no m'imagino grabant la classe de mates i dp repasar-ho només amb l'audio ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Bé, potser en mates no.. pero en gairebe totes les altres sip, i això ja es molt...

Jo estic per probar-ho l'any que bé... (menys en mates, ho podre utilitzar en la resta), i no m'haure d'empollar tema x tema...   :P
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Et dic jo q d'empollar no t'escapes...desgraciadament.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Home, no tot és empollar. Jo, per exemple, tinc moltes coses que són de lògica (però és veritat que hi ha moltes coses que s'han de memoritzar igualment xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Nose, jo crec q te viabilitat aixo de la grabadora, si més no s'haurà questió de provar-ho, esq aixo d'empollar se'm fa tn pesat...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs espero que no vulguis fer la carrera de dret, medecina ni coses per l'estil, perquè sinó sofriràs, i molt xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

i tan k sofriras, ma cusina studia medecina i es passa nose quans dies abans de l'examen empollan intentan aprendresu tot.
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

En principi no sofrire, ja q vull fer la carrera d'historia... i se'm dona molt bé (sobretot l'epoca contemporania) encara q m'agrada molt més l'edat mitjana...

Ara, primer haig d'acabar batxillerat, i no es facil..., xro en mica en mica s'omple la pica q diuen
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Història? osti, i et penses q no s'ha d'empollar a Història? a mi em sembla q si.....
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Joder, es de les koses k mes s'ha d'empollar x"D
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Sí. pero a mi em va força bé, i al ser una assignatura q m'agrada, nose, no haig d'estudiar gaire no..., i no crec q a la uni sigui diferent.. (o si?...)

Els que n'heu a la uni, algu sap de kines assignatures consta, la carrera d'història?
Sí man i yulma nin enquantuva?
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Com diria aquell... ni ho sé ni m'importa ô.o xD

buska per internet les web de les universitats, k hi surten els temaris de les carreres
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Wno, reconec q he sigut un pel vago, xro ja ho buscare!!    :P
Sí man i yulma nin enquantuva?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants