IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Proves per l'OT

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs a mi la Trinca m'agrada, les seves cançons eren una mica reivindicatives, divertides, i parlaven de coses com ara la societat, la política i altres problemes de la actualitat del seu temps amb humor. Això si, ara amb la productora Gestmusic i tot el que fan (no els tres membres de la Trinca, és clar) en certa manera contradiuen una mica el que cantaven i deien abans.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

La trinca? ma sembla q els meus pares ho coltaven aixo... jo prefereixo en Raimon hi posava molt sentiment en les cançons... i no cantava gens mal.
Ah! xro no hi ha res com el rock i el heavy dels anys 70-80 (dire straits, iron maiden, helloween...) el q hauria donat x anar a un dels seus concerts... :(
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

I jo el que hauria donat per anar a un concert d'ABBA!!! Aix...

(Ja que surt el tema.. XD)
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Jo no, pero em sona k mun pare si.....XDDD

PD: Osti, no havia vist els últims posts..... pro ke dieu, els millors concerts d tots són els de U2!!!
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

U2... bé no esta mal, pero m'agraden més els U2 d'abans..., nose si has vist un cncert d'iron maiden, xro es un dels grups que millor feien i fan (xq malgrat la sva edat encara actuen) els concerts amb una veu i uns guitarristes considerats com uns dels millors, a més va marcar un abans i un despres xq vendre 50 millons de còpies en un any és molt...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Joder, pro es q els iron maiden són rock del dur....vamos heavy metal, i va a ser k no em tira molt aixo a mi.....
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Pero has sentit alguna de les seves cançons? o només xq es heavy ja no t'agrada, esq molta gent té una mala imatge d'aquest estil de musica i només x ser heavy ja diuen q es una merda i tal...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Doncs jo dec ser d'akesta gent.... es k tmpoc m'he dedicat a escoltar molt d heavy la veritat.......
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Veus? com saps que no t'agrada si no ho coltes, xro cla com hi ha aquest cert rebuig pel heavy (i nkara no se xq) xro te aquesta mala imatge, xq pensa q abans aquest estil de musica ho posaven a tot arreu, a les radios etc... mira jo et recomanu "666 The number of the beast" es una de les més famoses.
Ah! i no oblidem, que mols grups actuals tan directament o indirectament influenciats pel heavy dels 80. Que no perquè tigui paxat de moda (ta paxat de moda?) no vol dir q no es pugui escoltar. Es com Nirvana, van triunfar en els principis dels 90, i tenien mols seguidors, xro pam! kurt cobain "es suicida" xq encara no esta mol cla...  i Nirvana desapareix del mapa, amb la qual cosa només uns quants els continuen escoltan tot i la seva mort. Que descansi en pau.
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Joer tiu tu si q ets un entés en tot aixó...... wenu ja miraré d'escoltar akesta k m'has dit a veure k tal....
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

jejeje no només en se una mica, x cert em sembla que es The number of the beast (esq l'album tmb es diu aixi) i no 666 the number of the beast (aixo ho diuen a l'estribillo jejej) tu escoltau, potser el principi es una mica lent xro despres li foten canya, (i el solo esta mol be).  I sobretot no diguis kina merda fins q no hagis escoltat almenys 2 cops la cançó, ah! x cert el tiu té una veu increible, ja ho notaras...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Doncs ja l'he escoltada i la vritat es q no ta gens malament.... enkara q jo prefereixo el pop. Malgrat tot, és força bona em sembla q tenia mala imatge del heavy.
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Aha! tal com en pensava... tot i aixi tmb hi ha cançons dolentes en el heavy (xro la q has esccoltat es una de les millors). M'alegro dncs que l'hagis coltada i que hagis pogut comparar, dncs aixi almenys ja no tindras aquesta mala imatge, o aixo espero jeje i mira que es de l'any 1983, xro es bona jeje i si t'ha agradat molt millor...  :wink:
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Tens molt bona mà per aquestes coses Takun  :D
Ara hauries de concienciar a tot el país de que els lectors de manga i els jugadors de rol no són uns assassins ni uns psicópates xDDD
Akell xaval de l'OT (ke per cert, es veu ke es diu Antonio), ens ha deixat molta mala fama xDDD

ANIMS TAKUN!!!  :cool:
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

I...

ÀNIMS, ANTONIO!!!! :roll:

xDDDD
Imatge
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

A mi el heavy m'ha agradat de tota la vida, no he necessitat mai ningú k em convencés de k no tingues tanta mala imatge
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Defet sempre tik defensant alguna cosa o altre, quan no és el heavy, es el manga, sino el senyor dels anells i aixi vaig "enganxant a gent" al mundillo, tot i que mols d'altres suden bastant.
No defensare aquí i ara el manga, dncs tots aki sabem que no és dolent, sino que simplement ens agrada, i no pel simple fet que sigui manga, si no per la qualitat artistica i grafica, i la qualitat argumental de les histories que, molts cops ens identifiquem amb algun personatge. I no es res més que una forma de divertir-se més, sempre prejudicis, encara q tmb sabem que el manga (majoritariament) no és x a nens/es, encara que, podrem trobar histories infantils, com la caçadora de cartes Sakura de les Clamp, o Doraemon, pero que a on realment triunfa es en els joves i adults, on les histories evolocionen i tenen histories plenes de misteri, humor, terror, accio, amor, inclus sexe i tot. Pero no ens enganyem ens agrada, no hi podem fer res.

A on si, m'agradaria aclarar és en el rol, ja que tmb té mol mala fama i x coses que realment són estupides. Jo com a jugador de rol, rol de sobretaula, com per exemple el Dungeons, and Dragons, que es necessita un paper, un llapis, uns 5 jugadors,  uns daus, i una bona imaginacio. veieu alguna cosa de dolent?
Jo no, i espero que vosaltres tmp, el rol, es un simple joc, una forma més de passar-ho bé amb els amics i tal. Sovint hi ha un grup de PJ (els personatges del joc) que se'ls hi presenta un problema i l'han de solucionar sigui per la via q sigui, tant pacificament, com belicament. No es tracta de jugar sol, es un joc que s'ha de copperar en grup, sense el teu grup rarament podras fer alguna cosa.
Hi ha unes fiches de pj, el cual té totes les habilitats atribuides (força, constitució, inteligencia, carisma etc..) Son les principals caracteristiques del teu pj, i que cada un tirarà per força, destressa etc.. Com que es a l'atzar et pot sortir un "pote" o et pot sortir un pj més "troncho", tot depen de les tves tirades.

Això només era una introduccio, s'ha de diferenciar el teu PJ, de tu, ja que quan tries el teu PJ estas triant a un "heroi" que segurament t'hauria agradat ser. Per exemple tens gran devoció pels elf, i vols sentir què se sent portant un elf, dncs tries un elf. Mai s'ha de confondre realitat i ficció, a la realitat tu no ets un elf, ets una xsona normal i corrent, però al joc, si, el joc tens l'oportunitat de ser-ho, i has d'actuar com a tal, o sigui si ets un elf, hauràs de ser el més chulo, i el més arrogant de tots (també el més sensible), hauràs d'interpretar el personatge. En realitat el rol, no és res més que teatre improvisat, tan pel que domina o controla la partida (master) com els jugadors (personages). Així dncs kin es el problema?

El problema és senzill al no trobar proves concluents en diversos casos d'assassinats, els han relacionat al rol, donant entendre tota la causa de la mort, i per tant, acusa de ser una activitat dolenta. En realitat, no és així, no ens dediquem a matar i assassinar, tret només en la ficcio, mai ho portem a la practica. Ara bé, el rol no hi pot jugar tothom, per exemple, menors de 12-13 no es recomanable jugar-hi, ja que primer els nens s'avorreixen, i segon que en les accions i histories si que són violentes en segons kin casos i algunes bastant fortes. Despres persones amb problemes mentals, o malalties , com per exemple esquizofrenia, ja que el rol pot dificultar la seva vida i inclus influenciar-hi. Amb això m'estic contradin? No, no m'estic contradient, ja que s'explica que si aquesta gent ja estava malalta, ho podrien fer =ment, l'unic que el rol va ser el detonant. Així i tot no és una forma d'oci dolenta si no tens cap problema i saps separar realitat i ficcio.  A més a més, pots apendre bastant sobretot dels jocs de rol aixi medievals, perquè aprens una mica com vivien i et poses a la seva pell. L'altre punt fort, és que hi pot jugar molta gent, i aixo converteix el joc en molt divertit i realment es pot passar una bona estona, sense aborrir-te.

Un altre punt a favor és l'atzar, ja que això dona intriga, perquè mai saps què passara, doncs els daus decideixen per tu, i ni tan sols el master té poder sobre els daus, ja que com que decideix x a nosaltres mai, sabra que sortira i continuament estara improvitzant (que es el divertit)

Així doncs, queda clar que hi pot jugar qui vulgui, que no passa res, sempre mantenint distancia entre realitat i ficcio, es com una obra de teatre en directe. No som assassins ni matem, que us kedi ben cla això, que els jugadors de rol, ens fa molta rabia que ens tractin així.


Aquest text sobre rol, va dirigit especialment als integrants del club de rol de sabadell, El refugio del satiro, pero tmb va dirigit a tots akells que tingueu dubtes sobre què es aixo del rol.  Podria posar més coses sobre el rol , i tal, xro suposo que ja estareu cansats.

Moltes gracies, (sobretot al Genís i al Carles)

Pd: Kagome_cm què escoltes de heavy? a mi tmp em va convencer ningu, un dia ho vai escoltar i ma va agradar.  :D
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Wow, akests text ja l'havíes posat una altre banda?? ho dic per les últimes frases xDDD
Buenu, no es pot agregar res més a tot el ke has dit, excepte, ke si per la regla de tres ke diuen alguns: si a causa de ke un noi jugava a rol ha matat a algú, es suposa que tots els jugadors de rol són assassins, llavors ké son tots els conductors de cotxe???? Hi han hagut més assassinats a la carretera ke no pas produits per rolerus... Y sobretot, per akesta regla de tres, tots els homes (gérnere masculí) són uns assassins??? Quants casos de violència doméstica ha hagut en uns mesos només??? Llavors, els hauriem de tancar a tots???
I bueno, exemples com akests, es pot posar un munt.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Ufff, kin totxo no el pots resumir? no hi ha ganes de llegir amb akesta kalor... ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Lax'n'Busto for ever and ever!!!!


Sóc a la frontera entre el vici i el cel,
i no entenc, i no entenc i no entenc a la gent
que em critiquen i em miren quan jo estic aquí, fent ambient.
Ones que penetren al meu pensament,
que s'encen, que s'encen, que m'explota la ment,
un deliri inconcient un enigma sens dubte indecent,
que acaba al pitjor moment!

PER UNA COPAA, UN LLOC OBERT, PER TROBAR UN OASI DINS D'AQUEST DESERT DONARIA 100 POTSER 1000 POTSER TOT EL QUE TINC!!

Visca el president i visca la seva gent, i brindem per la mara del putu porter! Que els ofeguin a tots amb bidons de 1000 litres o més de whisky de garrafon!!

PER UNA COPAA, UN LLOC OBERT, PER SEGUIR LA FESTA FINS LA FI DELS TEMPS DONARIA 100 POTSER 1000 POTSER TOT EL QUE TINC!!

Tindràs poder, tindràs els punts, tindràs govern, però no em tindràs a mi!
Llibertat! Del meu cos, llibertat! De triar no a la guerra, llibertat de consumició, obrim les aixetes de la llibertaaaaaaaaaat!!
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 74 visitants