IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Proves per l'OT

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

ehm... llangardaix... em sembla k el rukawet es referia a k no contestessis i ja sta....
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Kagome_cm ha escrit:ehm... llangardaix... em sembla k el rukawet es referia a k no contestessis i ja sta....
Es q segurament ho ha fet per fer-se el graciós...XDDDDD

pike pike XD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

ais, no entens el meu sentit de l'humor kagome... `__`U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Wenu... desprès de fer la seva actuació estelar a OT, l'Antonio va anar al A TU LADO...
http://mamesamurai.iespana.es/narutard%20boy1.avi

No poseu els altaveus massa alts o tindreu diarrea mental...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Woooo, ho he de veure, soc 1 fan d'aket paio!!!!XDDD
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

DarkDrago ha escrit:ais, no entens el meu sentit de l'humor kagome... `__`U
ki coi vols k l'entengui el teu humor?!
Rukawet ha escrit:Woooo, ho he de veure, soc 1 fan d'aket paio!!!!XDDD
Si em pagues et deixare entrar al meu club de fans de l'Antonio, i com k no hi ha vicepresiden si em pagues una mica + et deixare k u siguis tu
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo em quedo amb els cartellets x''DDDDDDDDD

"Antonio canta en japonés porque desarrolla mejor su sensibilidad"
"Antonio, el cantante del Imperio del Sol Naciente"

O amb els comentaris de la gent:

"¡¡¡¡¡¡¡Yo voy contigo, Antonio!!!!!!!" (a un concurs de karaoke) x'''DDDDDDD
"Cuando estabas cantando, ¿en serio estabas cantando en japonés o te lo estabas inventando?"

I LES CONFESSIONS!!

"La verdad es que sí, me lo inventaba." (descojone general xDD)

"VOZ EN DIRECTO" x''DDDDD

"¿Es una nana, no? - No, es una canción triste" (aplaudiments xDD)

Pobre pare, fa una cara... >.> xDDD Però la millor és la seva xD

(si ve al Saló li demano un autògraf xDDD)
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Jo l'apedrego per subnormal ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

jo tmb li demanaria un autograf
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Jo aniré al Salsa Rosa i explicaré que tinc un fill seu secret XDDDD Agafaré un ninotet del shin chan i el posaré dintre d'uns llençols, a veure si cola xDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo no sé qui està pitjor, si l'Antonio o la gent de A tu lado (M'encanten els cartells xD)
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Soundwave ha escrit:Jo aniré al Salsa Rosa i explicaré que tinc un fill seu secret XDDDD
Oh, oh! xDD Ja avisaràs, eh? Que ho gravaré >.> xDD

Es veu que hi va haver gent que va trucar al 905 del programa per parlar amb l'individu, però van dir que les línies estaven ocupades.. o.ô xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

okupades??
colapsades devien estar XDDDD  tothom animan al seu idol trukan des del fixe i el movil a la vegadaXDDD
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Amb la tonteria aket tio ja s'han embutxacat una pasta...xDDD
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

sip. staran colapsades i no ocupades, stic d'acord amb tu koemma
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Odio a aquest homeee!! > o <

Amb la de gent que hi ha que canta genial en japonés, han de treure aquest pirat de la vida???

Realment, prou ravia em va fer sentir quan el vai veure al resum, com per a sobre tornar-lo a haber de escoltar al A Tu Lado aquest ¬¬ (sips, a casa meva m'obliguen a aguantar totes aquestes bestieses....).

Oh, i no sé si estarà al segon vídeo, però veure a la Karmele dient "Sí, pues yo también se cantar en japonés" i acte seguit fer de Xina Mandarina cantant "Soy una chinita..." amb els dits índex amunt i avall va ser bastant traumant ¬¬ Per no dir dels comentaris "te has equivocado de País. Deberías de haber ido a Japón" (i què la resta? se n'haurien d'haber anat als Estats Units per cantar en anglés? ^^UUU) o "Yo es que he comparado lo que cantabas con lo que recuerdo de Heidi y no encuentro parecidos..." A vore..... ^^UUUU

Oh, i sobre lo del Rol (sips, he tingut el valor de llegir-m'ho ^^U) és la mateixa història de sempre. Els efectes secundaris són tan agresius com els del parxís (on teoricament es fomenta el canivalisme XD) Vaig tenir la sort de jugar una partida i realment pu assegurar que des de llavors no he matat a ningú (encara ¬¬) XD

Oh! I reivindicu els missatges llargs!! Que, com veieu, de Totxos en sé molt, i si me'ls borressiu em fastiguejaria massa XD
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Aloy ha escrit:Oh, i no sé si estarà al segon vídeo, però veure a la Karmele dient "Sí, pues yo también se cantar en japonés" i acte seguit fer de Xina Mandarina cantant "Soy una chinita..." amb els dits índex amunt i avall va ser bastant traumant ¬¬ Per no dir dels comentaris "te has equivocado de País. Deberías de haber ido a Japón" (i què la resta? se n'haurien d'haber anat als Estats Units per cantar en anglés? ^^UUU) o "Yo es que he comparado lo que cantabas con lo que recuerdo de Heidi y no encuentro parecidos..." A vore..... ^^UUUU
La veritat és k  és força trist veure akests comentaris.....es nota k no en tenen ni idea XDDd
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 60 visitants