IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Fire emblem

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Xí, espera, per facilitar-ho i tal t'ho penjaré al meu servidor de Lycos...

[Quatre minuts després...]

http://usuarios.lycos.es/avallespir/GBx.rar -> Necessitaràs el WinRAR per descomprimir-ho, és força bo i està en català: http://www.softcatala.org/cgi-bin/gaudi ... r320ca.exe

[Vint minuts després editant el missatge...]

Resulta que Lycos no me permet pujar arxius d'aquesta mena (ni .rar ni .ace... bé, si que me deixa penjar-los, però després no se poden descarregar xD...). Pensa en un mètode alternatiu, el que més bé te vagi i ja t'ho passo...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bé, suposo que és un arxiu massa gran com perquè me'l puguis passar per mail...¬¬U segurament...

Doncs un mètode alternatiu seria per via MSN, si et va bé és clar. Aqui t'ho deixo apuntat, ja em diràs alguna cosa. Gràcies :)

Messenger: fuertes88@hotmail.com
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

No creguis, són 444 kB xD... No és gaire gran, però t'agafo l'adreça de MSN Messenger i te'l passo de seguida.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Oh, oh... He llegit que sortirà un nou joc del Fire Emblem que es veu que serà millor que l'anterior... Uh  :shock: Ja tinc ganes que surti  :twisted:

També vaig sentir dir que n'ha de sortir un per a la Game Cube, però no el veig per enlloc ni en sé res més. Algú en sap alguna cosa?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Un nou joc del Fire Emblem?? Uoh! >.< M'agrada molt  :P  Hi voldria jugar, llàstima que no tinc ni Cube ni res. Bé, sí, la Super Nintendo xD

Realment no n'he sentit cap notícia, d'aquest joc :^^u: Però espero que el que dius no sigui erroni *-* Ves, sempre puc demanar a algun amic la Cube xP
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Woh, cert! Al final hi vas jugar amb l'emulador, oi? ^^u Què et va semblar? Deduïsc que et va agradar
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Sí que hi vaig jugar *-* Me'l vaig passar i tot (cosa estranya en mi xP). Em va agradar força, tot i que al final acaba sent monòton m'agradava molt el disseny de personatges i la història en sí. És entretingut però no recomano jugar-hi massa estona seguida, acabes sense saber què fas i te'n canses més aviat xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Oooh... A mi em va faltar un personatge per trobar! Era una espadatxina, i diria que em va aparèixer un cop però no vaig saber fer-la vindre al meu equip v_v
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Em sembla que ja sé qui dius. Jo els tenia tots però em va saber greu que, al final, em matessin la noia que anava sobre un pegàs u_u Era un dels personatges que més m'agradaven >.<
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ei, no recordes com la vas aconseguir?! O.o!! La vull tenir!
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Esteu fent spoilers del jok! i.i

(per cert, de kin koi de jok parleu? xD)
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Del que posa al títol? xDD
Ran ha escrit:Bé, sí, la Super Nintendo xD
Ui, potser pots emular la GameCube amb una SNES.... o.ô xDD Ara en sèrio... És la meva consola preferida *-* (quins jocs tens? xP -podríem fer intercanvi ._.-)
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Sheikah ha escrit:Ei, no recordes com la vas aconseguir?! O.o!! La vull tenir!
Buff ^^u Ja fa gairebé un any que hi vaig jugar i no recordo els detalls. Seria qüestió de tornar-me'l a passar les tardes que estigui avorrida  8)  :lol:  (Bé, primer hauria de trobar-lo perquè no sé on el vaig guardar xD)
Ereza ha escrit:Ara en sèrio... És la meva consola preferida *-* (quins jocs tens? xP -podríem fer intercanvi ._.-)
La teva preferida? Vaja xD A mi és la que més m'agrada, per no dir que és l'única que he tingut ^^u Els jocs que tinc (i que encara sobreviuen a la pols xD) són: El rey león, Donkey Kong, un de Bola de Drac Z (de segona mà i en japonès però vam traduir tots els noms  :P ), un de cotxes (Crazy cars o alguna cosa per l'estil, no sé xD) i el Super Mario. Ja no recordo si en tenim cap més, tampoc sé on els té guardats mon germà xD Ja els buscaré i si vols et deixo el que vulguis.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Jo tink una nes, la de 8 bits... x"D
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Vaja... Doncs els que em podrien interessar ja els tinc u.u Jo ja miraré els meus (n'hi ha força xDD), si t'interessa algun també te'l puc deixar.

Això em recorda que tenim pendent de tornar-nos unes pel·lis, oi? :xiular:
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ereza ha escrit:Això em recorda que tenim pendent de tornar-nos unes pel·lis, oi? :xiular:
Ejem... :roll:  :^^u: Encara no he vist la pel·lícula, i no serà per falta de temps xD  :cool:  Ens ho prenem amb calma  8)

Recordo que de jocs en tenia més però com que estan a casa de mon pare no recordo quin em deixo pel camí  :-P  Quan hi torni els agafo i aviam si n'hi ha algun més i que t'interessi (Potser m'hi viciaré aquest estiu i tot xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Yo tinc el FE, me l'he passat 7 vegades (si, yo 7 i el meu germà 8 xDD) La espadachina que parles es la Karla s'aconsegueix pujant al bartre promocionat (evolucionat o com o vulgis dir xD) fins al nivell 5 al capitol que et donen 30000 monedes per comprar armes i tot aixo, està en el circ i tens que lluitar contra ella, has de sobreviure 1 torn (te la Wo dao i te 50 de critic, així que compta xDD) Si algú te cap dupte sobre aquest gran joc que m'ho pregunti i l'intentaré respondre xDD, us paso l'enllaç a un forum sobre el FE. http://fireemblem.shinranet.com/foro/index.php

Sobre l'altre que sortira es el FE: Sealed Swords, i el de la GC es el FE: Path of radiance.... sortiran al novembre
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Vaja, amb en Bartre? No m'agrada gens aquest personatge... ^^;
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

el joc de Fire emblem per GC surt cap a finals d'akest any a europa, al japo ja ha surtit i, tenint en compte que es un FE, ha passat gaireb desapercebut U^^ penso q no ha arribat a les 400.000 copies pero el joc sembla que pinta be, mantenint una estetica com la dels de GB i demes:P ara no recordo el subtitol del joc U^^ ya el dire;)

saludos
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Sheikah ha escrit:Vaja, amb en Bartre? No m'agrada gens aquest personatge... ^^;
Ya, es un dels pitjors personatjes el joc  :D
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants