IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Quin tipus de cançons preferiu que pengi?

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon

Quin tipus de cançons preferiu que pengi al Tenkû?

Les clàssiques de l'anime
4
29%
Les que hagin estat emeses recentment
1
7%
Les cançons de sèries noves
2
14%
Les que et vagin demanant
2
14%
De tot una mica
5
36%
 
Vots totals: 14

Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Quin tipus de cançons preferiu que pengi?

Entrada Autor: Esbotzegat »

He pensat de fer una enquesta per veure quin tipus de cançons preferiu que pengi a la pàgina. No sé si aquesta enquesta serà gaire útil, però bàsicament vull saber això: si preferiu cançons velles o noves, o les que estiguin fent en aquest moment, o qualsevol...
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 05/08/2005 a les 18:56, en total s’ha editat 2 vegades.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Home, he votat però, segons la meva opinió, em sembla bé tal com ho feies fins ara. Com que totes m'agraden molt tant m'és quines pengis abans o després  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Pse, a mi m'és igual com, quan i que pugi, ja que quan vull alguna canço en català només tinc que anar amb l'mp3 a ca l'Ereza i guardar-me-la u///u
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs a mi em sembla que millor una barreja de totes (ja podries haver posat l'opció xD Però posats a triar, prefereixo les clàssiques *-*
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

znake ha escrit:només tinc que anar amb l'mp3 a ca l'Ereza i guardar-me-la u///u
He de.

D'acord, he afegit l'opció de cançons variades, però la "gràcia" és saber quines cançons us fan més "gràcia". Ja que sou dos els que heu demanat per l'opció de variades, hi votaré jo.
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Pesat ~.~ No t'agrada els meus castellanismes? i.i
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

El tenir que no m'agrada gens xD

L'enquesta no m'ha ajudat de res... Heu votat totes les opcions xD Conclusió: seguiré fent el que em doni la gana xD
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Jo he votat les q et nem demanant....com fins ara no? així les cançons són variades i cadascú content. XDDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 37 visitants