IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Fruits Basket al K3

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

a mi m'han dit que potser feien fruits basket, és veritat? algú en sap res? chan chan
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

ni idea...
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Si, faran furuba kuan akabin amb el loki dels ous  :lol:
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Tallo això que no té res a veure amb Utena...

No! Quan acabi el Loki dels ous, que ja ha acabat, faran Ai Mai Mii (és clar, com que no la reemeten des de l'hivern passat... ¬¬U); Fruits Basket la faran si no erro el 16 d'agost, acabada NieA.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bé, com que em fa pal posar-me a escriure, poso el que vaig escriure en un altre lloc ^^u :

Fruits Basket explica la història d'una jove òrfena, Tôru Honda, que, per casualitat, es fa amiga d'una misteriosa família, els Sôma, els quals són la reencarnació dels dotze signes de l'horòscop xinès (Tampoc en puc dir gaire de la sèrie, només n’he vist el primer capítol xD).

Aquesta sèrie consta de 26 capítols i s'estrenarà el dia 16 d'agost, en substitució de Niea Under 7, a les 19.50h (just després de Ranma 1/2).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

d'acord, moltes gràcies per la informació ^__^
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

M'he konfos de serie xD

I si, ai mai mi es horrorosa, no se pk la repeteixen tant ¬¬
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ai mai mii horrorosa? Però si és genial *o*

En fi, furuba és fruits basket a lo japo, no? Japonesitzen el nom? O.o I què deu ser, furûitsu basuketto? Em fan un mal els noms japonesitzats >_<
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

A mi tmb m'agrada molt Ai mai mi
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

weee!!! fruits basket!!! tik fen el menga!! (tink el 2 i el 4 normai i l1 i el 3 pirata) k b!!!  :cool:
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Yaaaaau!! Que béeeeeee!!! Furuba al K3!!! ^o^-

Doncs sort que m'he passat per aquí, que si no m'ho perdo XD

Ja la vai veure fa com dos anys, i puc dir que és una de les poques series que m'ha fet passar de la felicitat més absoluta a la tristesa més gran.

Com a únic defecte, i no crec que passi al manga (només he pogut llegir el que ha publicat Norma Comics, que és molt aproximat al que passa als primers episodis de l'anime, però sé que al Japó continua essent publicada), trobo que hi ha un punt que comença a cansar la capacitat de la Honda per a solucionar vides i traumes ^^UU (fins i tot un dels personatges se'n riu d'ella per això XD) (tot i que després cau en els seus encants i s'uneix al club de fans XD).

Oh! I a l'igual que passà amb Karekano, l'Anime no està acabat (perquè el manga tampoc ho està) així que deixaran unes quantes coses en l'aire (tot i que, sota el meu parer, avancen bastant). Però espero que la compra del manga sigui tan satisfactoria com ho està essent la de Karekano ^^-

Oh! I els dobladors! Al japó ho van fer genial! *___* (ja és costum xD). Van saber captar l'essència de cada personatge, i crec que amb els dobladors que hi ha aquí a Catalunya, serà una mica difícil d'aconseguir (sobretot el Shigure, que fa molts canvis de veu ^^U).

Algú s'atreveix a apostar quina veu serà posada a qui? ^^-
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Aloy ha escrit:Ja la vai veure fa com dos anys, i puc dir que és una de les poques series que m'ha fet passar de la felicitat més absoluta a la tristesa més gran.
O.O I això? No m'espantis ^^U

No conec els personatges, així que no puc endevinar qui serà qui... Sols puc dir que sembla que haurem d'esperar per a veure-la, ja que a TVC han decidit d'emetre els dos darrers capítols de NieA un altre cop per no sé quin motiu (suposo que per allargar-se fins al setembre ^^U)
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit:
Aloy ha escrit:Ja la vai veure fa com dos anys, i puc dir que és una de les poques series que m'ha fet passar de la felicitat més absoluta a la tristesa més gran.
O.O I això? No m'espantis ^^U

No conec els personatges, així que no puc endevinar qui serà qui... Sols puc dir que sembla que haurem d'esperar per a veure-la, ja que a TVC han decidit d'emetre els dos darrers capítols de NieA un altre cop per no sé quin motiu (suposo que per allargar-se fins al setembre ^^U)
És que... Té cosetes una mica tristes...

Però si en una cosa destaca aquesta sèrie és en lo positiva que és! Així que mai deixa un regust amarg al acabar-la.

I quina llàstima.... PErò bé, no ve de dues setamenes més ^^- (al cap i a la fi, fins fa una estona no sabia ni que la fossin a emetre XD)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ara sí que flipo, avui han fet l'anunci i se suposa que demà ja ho faran... ^^U

Per cert, també m'he fixat que el 3xl ja ha muntat el minisite de Furuba... I n'han traduït les cançons ^O^
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit:Ara sí que flipo, avui han fet l'anunci i se suposa que demà ja ho faran... ^^U

Per cert, també m'he fixat que el 3xl ja ha muntat el minisite de Furuba... I n'han traduït les cançons ^O^
Uoooooooo!!! ^o^-

Que béeee!! Ara només cal que no me n'oblidi! XDDDD

I em farà moltíssima gràcia sentir les cançons en català ^^ Ja veureu, són així com molt dolces (la veritat és que ho tindran difícil per no cagarla... La cantant té una veu com de nena, i canta com mig endormiscada i... Com que no crec que s'hagin esforçat tant. Però bue, qui sap XD)

Merci per la info!
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Oh! He anat al 3xl per veure la mini pàgina i tal, i m'he trobat amb això! O__O
3xl ha escrit:[12-08-2005] La Natsuki Takaya quan va crear el manga de Fruits Basket no es podia imaginar l'èxit que obtindria i la gran quantitat de fans que aconseguiria amb la sèrie de televisió. Finalment, aquest anime d'èxit s'estrena al 3XL.net aquest estiu.

Dimarts, 30 d'agost, a les 19.55 (no el dia 16 com haviem avisat inicialment), no et moguis de davant del televisor perquè si no et perdràs el primer episodi de Furuba, el pseudònim amb què també es coneix Fruits Basket.

Aquesta sèrie té tots els ingredients per agradar-te ja que, a més de tenir uns protagonistes masculins i femenins molt atractius, la banda sonora et posarà la pell de gallina i les històries et captivaran. Fruits Basket té una mica de tot: romanticisme, arts marcials, humor, secrets inconfessables... es pot demanar més?

Bé, no et diem res més, descobreix aquesta sèrie per tu mateix i aquest estiu segur que et convertiràs en un seguidor de Fruits Basket. Ens veiem en el fòrum de la sèrie! Furuba forever!!!
Em faran marejar amb tanta volta @__@

P.D Hahahaha, i ara m'acabo d'adonar que el missatge del Sheikah era del 15 XD No sé ni a quin dia visc, deu meu... ^^U
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs m'he baixat les cançons en japonès, i sobretot l'opening semblava una cançó de bressol *O*
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit:Doncs m'he baixat les cançons en japonès, i sobretot l'opening semblava una cançó de bressol *O*
Sips, la veritat és que jo em vai quedar flipant quan les vai sentir. Nu sé, transmeten molta tranquilitat! ^^- (quan normalment els openings són moguts....)

(no, si ja ho dic que la sèrie aquesta és com una concentrat de tiles, prozacs, i gas del riure xDD).
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Pos vaja merda, a mi k m'agraden els openings moguts u_u
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs quan en vaig escoltar l'opening per primera vegada em va agradar molt ^^ És molt dolç i l'ending 3/4 del mateix, esperem que en català quedin també molt boniques (segur que sí >.<).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants