IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

L'ending de Doraemon

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

L'ending de Doraemon

Entrada Autor: Esbotzegat »

Fa estona, dies, setmanes, mesos, que busco l'ending de Doraemon en japonès (el clàssic, el de sempre, el de Som els nens de la terra) i no hi ha manera de trobar-lo... ^^u

He trobat diversos títols però no sé quin d'aquests és i ni tan sols si és cap d'aquests:

-Adisora wa pokettosa
-Bokutachi
-Doraemon rumba (^^Y)
-Mata aeru hi made
-Tomodachi

Can anybody help me? U_U
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Hahahahaha Doraemon Rumba??? XDDDDDDDD

Ara em poso a buscar a veure què trobo ^^

(i fent apostes... Jo voto pel Tomodachi)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

seria kuestio de baixar-se tots els mp3's k es trobessin per la mula a vore... ô.o
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

És una mica pal però.. Seria una bona sol·lució ^^

Algun voluntari? XD
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

-- Posant Ending i Doraemon al Google (sips, sóc així de simple xD) he trobat le final de la sèrie!! O__O No pensava que tingués cap, de final ^^UU Creia que el Nobita continuaria fent bestieses per la rest de la seva vida... I nu sé, acabaria en un episodi com qualsevol altre.... Encara que amb la de pel·lis que han fet ^^U --
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Bueno, n'he trobat tres en japo, a veure kuan es baixin...

pero algu m'haura d'ajudar amb els noms si la trobo, pk estan en japo els noms i no m'entero de k volen dir xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Si estan en Hiragana o Katakana, els podré llegir però si estan en kanji... ^^u Bueno, gràcies a tots ^o^

Per cert, això de l'ending de Doraemon que dius, el final final... vols dir que no són especulacions? Que jo sàpiga la sèrie encara no l'han acabada, al Japó ^^u
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

aixo del final de doraemon es un bulo xD

i de moment per la mula no hi ha hagut sort uu
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Doncs si era un bulo, encaixava bastant amb la història (vull dir, no era allò que em van explicar un dia que "tot era un somni d'en Nobita, i al assebentar-se es suicida" ^^U Que seria original, però no gaire apte pel públic infantil xD)

Uhm.... Potser és el final del manga O__o Perquè semblava molt curt per ocupar un OVA o pel·li ^^U

- Per cert, que no hi ha hagut manera de trobar el nom de l'ending, sorry ^^U -
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

I en què consisteix, aquest bulo? ^^U Ara m'he quedat intrigat xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

si, jo tb :o
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

digues digues, explica explica
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Hi han hagut molts rumors dels diferents finals de la sèrie, jo en conec un parell però se sap que de moment, el vertader final no es coneix (o almenys que jo sàpiga).

Per cert, l'altre dia vaig estar buscant l'ending de Doraemon (vull dir el títol) però no vaig trobar res definitiu. Només sé que Doraemon rumba (per cert, un dels primers que em va sortir xD) no és el que nosaltres coneixem aquí perquè en vaig trobar la lletra i no era la mateixa.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

No serà que l'ending el va crear el k-3? com el del ranma o l'opening de la Ginger?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No, en aquest cas no l'han creat perquè la melodia també hi és en japonès (no? xD)
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí, jo sempre el poso en japonès gràcies al dual, és l'única manera que puc sentir-lo ^^ i canten algo així com (8) boookutachi uchinjiru tooomodachi kono ara kedooooo... egao ga rippai yume no machi chikara wo soshite utsu no yooo... (m'invento la lletra, obviously, però sona així xD)
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

lo millor es en gegant kantant en japo xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Es veritat, no m'enrecordava!
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

_young_link_ ha escrit:No serà que l'ending el va crear el k-3? com el del ranma [...]?
eL k-3? `______`
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

el de ranma no el van crear aki, es l'opening k ens van donar els gabatxos, si el poses en dual kanten en frances... akest es el problema de komprar series a altres i no directament als k fan la serie...

tot i k em sembla k l'opnening akest no es inventat sino k es d'uns ovas o algo aixi o.o
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 64 visitants