IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Sèries i reemissions d'estiu

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Respon
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Sèries i reemissions d'estiu

Entrada Autor: Lonnia »

Tot i que ja s'estan a punt d'acabar les vacances, se m'ha acudit parlar ara de les sèries noves que estan emetent (a diferents canals) i les reemissions que posen.
A TV3 als migdies no paren de fer reemissions de sèries que no fa pas gaire que s'han emès: actualment passen Jet Lag i Ventdelplà, no fa gaire que emetien Porca Misèria (i emetran la nova temporada d'aquí poc!) i la que crec més repetida de totes, Majoria Absoluta. Són sèries que estan bé però tampoc cal abusar-ne... per mi la que ha estat més entretinguda de tornar a veure és Porca Misèria, ja que només era la segona vegada que l'emetien i a més està molt bé. En fi, els migdies/tardes avorrides en que no tens res a fer, són passables... Els Dimarts a la nit fan "L'un per l'altre" són capítols nous però personalment no és una sèrie que m'agradi gaire perquè la trobo massa exagerada... ni punt de comparació amb Plats Bruts, per exemple.
A altres canals, (TV1 XD) Dijous passat es va acabar "Perdidos", algú ho veia? És aquella sèrie en que un avió cau en una misteriosa illa perduda enmig de l'oceà i els supervivents han d'aprendre a sobreviure mentre descubreixien secrets amagats de l'illa on han caigut... a part a cada episodi parlen de la vida d'alguns dels personatges, i descobrim com les vides de moltes de les persones que viatjaven a l'avió en realitat ja s'havien creuat abans... en fi, encara s'ha de rodar (no se si ja han començat) els episodis de la pròxima temporada així que trigaran en portar capítols nous, mentrestant (i això si que és abusar ^^U) darrere de l'últim episodi van tornar a posar els nous, si es que... almenys que s'ho hagi perdut pot tornar a agafar el fil.
I bé, hi ha més sèries, però estic vaga... ja direu vosaltres, quines us agraden més i que us semblen XD
Jo es que m'avorreixo, quan m'avorreixo escric, després me'n canso i al final (ara) se m'en va l'olla... ^^U
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

xD...Doncs jo vaig veure "Perdidos" un cop, em sembla que fa un parell o tres setmanes, el meu pare em va dir que estava molt bé i éra entretinguda xD Però, com em passa sovint, em vaig despistar i no n'he vist més capítols...Jo que volia saber com acaba xD No més vaig veure com a una dona li roben el fill i un grup dels perduts aquests va a buscar explosius per fer volar no sé què  :?

Una sèrie que intento seguir (i mira que procuro seguir-la bé >.<) és "Mujeres Desesperadas". Està molt bé, és una sèrie molt popular al seu país d'emissió original, ha tingut un gran èxit ù_ú i una molt bona rebuda, aquí. Va d'un grup de quatre dones que són amigues i cada una té els seus problemes (relacionats amb la família, el sexe, altres relacions personals, el veïnat...) i a això se li suma el suïcidi de la Mary, una dona que semblava portar una vida normal però de mica en mica van descobrint secrets i mentides relacionats amb els habitants d'aquella urbanització. A més, la narradora de la sèrie és la mateixa Mary Alice. El que em va sobtar és que la gravació i la música sempre fan que pensi que estic mirant una pel·lícula i no pas una sèrie ^^u

Caram, abans de començar l'estiu només seguia "El cor de la ciutat" :roll: , tot i que me'n vaig perdre l'últim capítol >.<!
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

No et preokupis, kom sempre fan al començament de temporada ja repetiran l'ultim kapitol per agafar el fil... ^_^

tot i k jo penso passar ja del kor, k amb tants kanvis...  :?
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Doncs a mi que fessin Jet Lag em va venir de conya!

No l'havia vist mai, i ara que la feien quan no hi havia ningú a casa (ho sento per mi mateix, però en aquesta casa, si intento posar la K3, TV3 o 33, em posen mala cara XD) doncs he aprofitat, i deu meu què bones que són aquestes T de Teatre XD

Yau! I jo em vai enganxar a Perdidos des de quasi el primer dia. Només que pel "Cachonedo" de la Primera em vai perdre els primers episodis.. (van començar emeten-la els diumenges per la tarda, i en l'anunci surtia una altra hora... I cada setmana variaba una mica, fins que ho van passar epr fi als dijous... Dia i hora raonable per a una sèrie amb tant d'èxit.. Tot i que jo no l'hagués posat fent competència amb OT, però bue, és evident que els de la programació de la Pública no tenen gaires llums ^^U).

Ta molt bé. Paranoica i amb misteris, com a mi m'agraden XD

Ye, i després, Mujeres Desesperadas... Ta bé. Però la trobo una mica suau  ^^U Tot i així, fa riure d'una manera original sense arribar ni remotament a ser estrambòtica ni absurda ^^
Tot i que el final de temporada, que emetran demà, et deixa una mica amb l'ai al cor, que es diu ^^U
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

El meu problema és que mai recordo quan he vist una sèrie xD Per exemple, Jet Lag i altres de TV3, les he vistes però per casualitat. I les de "Perdidos" i "Mujeres Desesperadas"...encara sort que sé quin dia ho fan :P i perquè me n'han recordat l'horari cada setmana que sinó...xD

Per sort a ma mare li agrada molt veure sèries, s'enganxa a qualsevol que li posis, fins i tot li agrada veure anime per passar l'estona ^^u Però no les segueix gaire perquè no està gaire a casa. L'única sèrie que ha pogut amb ella i m'obliga a gravar cada dilluns és "Berlin Berlin", això dels triangles amorosos...^^u
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs a mi els de "la teva" em tenen fregits amb tantes reemissions... Sempre foten igual, i trobo bé que a l'estiu reemetin sèries, però amb gràcia... Almenys, que haguessin estat sèries de dos anys enrere. Reemetre Ventdelplà havent-lo emès aquest mateix any ho trobo mal fet, i el mateix amb Porca Misèria... Recordo, fins i tot, que al principi coincidien els primers capítols de Ventdelplà a la tarda i els darrers a la nit ^^:

Jet Lag em sembla que ha estat una bona decisió... diria que fins ara no l'havien repetida, i estan fent capítols que feia temps que no feien. Prova d'això són els alts índexs d'audiència (són gairebé líders a Catalunya, solament superats per OT).

De les altres cadenes, només miro OT i per no ser un bitxo raru de la societat ^^U
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Per cert, m'he equivocat abans, "L'un per l'altre" ho fan els Dilluns, no els Dimarts...
"Mujeres Desesperadas" també ho veig, tot i que no des del principi, ma mare ho veia i després m'hi vaig enganxar jo.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

ma mare veia aquesta de les mujeres deseperadas.....com k no ens deixava veure res més doncs la vaig veure....no ta malament.....

''Perdidos'' no la he seguida mai.....jo veig ''OT'' XDDDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Per culpa de l'assaig d'ahir m'he perdut l'últim capítols de "Mujeres Desesperadas" i ara ha tornat a començar de nou la temporada, segons m'han dit >.<
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ran ha escrit:Per culpa de l'assaig d'ahir m'he perdut l'últim capítols de "Mujeres Desesperadas" i ara ha tornat a començar de nou la temporada, segons m'han dit >.<
si, si vols et dic el final xDDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants