IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Shaman king

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Ragna
Entrades: 5
Membre des de: 02/09/2005 a les 01:33

Shaman king

Entrada Autor: Ragna »

poca gent crec k la a vist pero es una seria k em va enganxar tant com conan bola de drac o evangelion(k son de les meves preferides)

es tracta dun noi (es diu yoh asakura) k es chaman com tota la seva familia. obte un esperit l'amidamaru(es un samurai ^^)
i nomes anar a tokio fa un amic en manta
en els primer episodis te un rival (len tao) k te un altre esperit
tots dos volen ser reis chamans (shaman king) i tindre l'esperit suprem
pero despres descubrixen k no son els unics k u volen ser....

wenu no us explico mes i us convido a k la mireu.
ara mateix nose ningun lloc per on baixarla....
pero si buskeu al google trobareu algunes imatgesi aixi veieu com es una mica

Se k i an comics i ara em penso fer la coleccio ^^
si la mireu esperu k us agradi
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Jo la vai mirar una mica, i crec que no està malament. No és la cosa més profunda, però per passar l'estona ja va bé.

El doblatge castellà està força bé, la veritat. Les veus encaixen més del que és habitual , i la qualitat de so és bona.

Té alguns tocs d'humor que no estan malament, el diseny és interessant. Però la temàtica i els valors són, pel que he arribat a veure, més o menys el de sempre.

M'agradaria comprar-me el manga, per veure què tal, però tic pobre, i abans van altres sèries Ú__Ù
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo també vaig veure alguns capítols i ves... No mata, però per passar les estones mortes ja va bé. No és per tindre-la gravada però sí per mirar-la si la fan per la tele... I trobo que se la van currar els de Cartoon network, bon doblatge i bona edició...

No obstant, només vaig veure alguns capítols saltejats i no em vaig enterar de gaire ^^U

P.D.: Quina passada de música!
Avatar de l’usuari
Ragna
Entrades: 5
Membre des de: 02/09/2005 a les 01:33

Entrada Autor: Ragna »

eske si tu mires saltejat no te masa gracia.......
si veus la historia completa  te sentit
pero el final don pero una segona part
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Un amic em va ensenyar els còmics de Shaman King i va explicar-me de què anava, més o menys. Sembla divertit però tampoc és una història que m'hagi atret (almenys pel meu gust). És clar que no en puc dir gaire, no n'he vist cap capítol de la sèrie ni res ^^u
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants