IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Mp3 Dr.Slump, siusplau ^-^

Segur que us encanten les cançons de les sèries d'anime. Parleu-ne aquí, tant de les originals com de les doblades!
Respon
Tsuki

Mp3 Dr.Slump, siusplau ^-^

Entrada Autor: Tsuki »

Bè doncs voldria els mp3 de dr.Slump.Peró de la nova série:The new dr.Slump, no de la vella.
Voldría el mp3 del opening del nou dr.Slump i el ending.
I si és pot, anar penjan cançons de el nou dr.Slump poquet a poquet :oops:
És que té unes cançons tan maques :oops:  :oops:  :oops:
I si no les podeu posar, em podeu recomanar alguna pàgina ón hi hagui cançons en català o japonés de The New Dr.Slump???? :oops:  :oops:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No puc! ^^U

D'openings només tinc el 1r, però del 3xl.manga; és exactament el mateix que varen fer per la tele però en versió llarga. És clar, podria penjar-lo... però no m'agrada penjar coses que es troben en CD ^^U

Els endings els vaig poder gravar, però la qualitat és tan pèssima que no m'atreveixo a penjar-los al Tenkû ^^U

No obstant, pots baixar-te'ls via e-mule, si ho vols... Hi ha els enllaços penjats a la web.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah, estan a la mula i tu no els tens? o.o Jo tinc openings i endings, si els vols te'ls passo >.>
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ereza ha escrit:Sheikah, estan a la mula i tu no els tens? o.o Jo tinc openings i endings, si els vols te'ls passo >.>
Uoh! Passa'ls, passa'ls!! *o*
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants