IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Us agradaria anar-hi?

Si us agrada la cultura japonesa, en aquest fòrum hi podreu comentar de tot: des de la llengua fins a la música, passant per la cultura més tradicional i la modernitat més incipient.
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Carai skynet kina sort k tens TT_TT
enrrecorda't d naltros kuan hi siguis i fes moooooltes fotus >_<
:wink:
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
kaOlla
Entrades: 12
Membre des de: 02/01/2005 a les 22:37
Ubicació: el prat-->BCN!

Entrada Autor: kaOlla »

uixxx kina enveja! bé jo kuan akabi els estudis i aixó hi aniré, encara em keda molt pro el noviu de ma germana ma promés ke hi anirá amb mi...i si trec bones notes m'ho paguen els papes...aix tinc unes ganes dacabar! es el meu somni anar-hi...aixxx ^^
Avatar de l’usuari
kaOlla
Entrades: 12
Membre des de: 02/01/2005 a les 22:37
Ubicació: el prat-->BCN!

Entrada Autor: kaOlla »

ups com mes u pensu mes enveja em fas! passatu tan b com puguis per tot nosaltres!
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

io stik intentan fe publisitat subliminal als meus pares pk mi portin XDD del pal:
- aquest istiu hauras de treballa dalgu
- abans o despres dana a japo?
-¬¬ ki tua dit k i anem?
- noo es k japo es tan maku jejejej
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sou tots molt cruels, aquí tothom hi pot anar menys jo >_______< Que no puc fer xantatges als pares, i tampoc tinc diners per anar-hi xD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs com no et busquis un lloc per treballar...ñ_ñU
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ayako Miyagi
Entrades: 6
Membre des de: 08/05/2005 a les 22:46
Ubicació: A les terres del Sud: ALCOI (Alacant)

Entrada Autor: Ayako Miyagi »

Solució de tot akest problema?... Doncs ni menys ni menys q agafar-se la guia de viatges de Japó q ha fet el Marc Bernabé i companyia, i organitzar un viatget tots els foreros interessats en anar-hi...

JO M'APUNTE LA PRIMEEEEEEEEEEEEEEE!!!  :twisted:

P.D.: Per cert, one question: el meu profe de dolçaina és japonés i akest estiu sen va cap allí... digueume q li puc dir q em porte del Japó q siga típic d'allí però q tampoc em deixe la vida pagant-ho perq després li ho pagaré jo, clar... i ara no se m'ocurrix res q demanar-li (perq li vaig dir un kimono i em va dir q eren molt cars...) ALGUNA SUGGERÈNCIA?!  :P
[size=150][color=red][b]Au, ànim, salut i força en el canut!!![/b] [/color][/size]  :cool:
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

bé, fa molt que no venia per aquí, simplement escric una mica per donar-vos records.
Lògicamet ja he tornat del Japó, i puc dir que realment és un país meravellós, va ser un viatge excepcional on vaig descobrir moltes coses, però no va ser exactament el viatge que volia (erem massa gent, i jo era el segón més jove :) )
En fí, estic pensant seriosament anar-hi a viure un o dos anys per començar el doctorat, o un master, però el problema de l'idioma és molt gran, i a més tinc 3 feines i no hi tinc temps per dedicar... ...estic pensant en fer un canvi radical al nadal, canviar de feina i coses així, però en fi, fer plannings a llarg temps no funciona mai, així que ja veurem com anirà la cosa.
Si podeu aneu-hi al japó, i sobretot, si hi aneu no us mireu Japó amb els ulls occidentals, és una cultura molt diferent a la nostra (molt més de el que us penseu) i si us penseu que els enteneu culturalment parlant, esteu equivocats... ...la única pena que em fa es que últimament comencen a tenir una excessiva influència nordamericana, i els està matant, però espero que siguin prou forts i resisteixin la invasió (els adolescents a vegades són molt inconscients i no entenen el seu paper en el futur del país).

Vinga, ja escriuré algun altre dia, espero que tos pogueu anar-hi.

Salut!
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ostres Skynet, quan temps!!
Ja teniem ganes de saber com t'havia anat pel Japó, és clar que per més que expliquis, com dius el que hem de fer és nar-hi tard o d'hora (millor d'hora, no? XD) i veure-ho tot amb els nostres ulls.
Així que no saps si anar-hi a viure un parell d'anys? Ostres, quants canvis, s'ha de tenir clar per prendre una decisió així, és clar que tampoc res és definitiu. En fi, espero que et vagi tot molt bé ^^
Ara es tracta que els usuaris d'aquest fòrum nem un per un al Japó i ho anem explicant en aquest post, començem a estalviar? XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ostres, m'alegra que t'hagi anat bé ^^ Realment, quan viatges res és com t'ho esperaves i encara menys quan vas al Japó, hi ha moltes coses per descobrir, com tu has dit. Quines zones vas visitar exactament? Només per curiositat xD

Anar a viure al Japó? Bé, tinc una amiga que a l'estiu ha fet un intensiu de japonès i li ha anat molt bé, tampoc han estat moltes hores i ha après tant com si hagués fet un any d'estudis normals. Si ho tens ben clar fes-ho ^^ Tu ets l'únic que pots prendre una decisió d'aquestes magnituds. Sort!
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

bé, doncs us explicaré breument on vaig estar.
El cas és que hi vaig anar amb un grup de persones, les quals hi anaven a fer una visita cultural per entendre millor el tema de la meditació. Jo m'hi vaig afegir perquè un grandíssim amic meu és organitzador d'aquest grup, i em va proposar anar-hi ja que sabia que m'interessava molt.

Doncs el viatge es va centrar sobretot en visites a temples japonesos tant Sintoistes com Budistes, i les estades van ser a 3 llocs: La primera setmana a Narita (dins un Riokan, es a dir un hotel tradicional japonès, NO US HO PODEU PERDRE!!!) , despés vam estar un dia de règim intensiu dins un monestir Budista que es deia Soji-ji, i la part final del viatge la vam passar a KYOTO, dins la hostatgeria del temple Ninna-ji.

Vam viatjar molt amb autobús per el voltant de Tokio i de Kioto, i vam veure coses molt interessants, el lloc on es va fer famós el Zen, etc... ...cal dir que per mi va ser molt interessant el poder veure els temples i les ciutats (sobretot Kioto, ja que Tokio no la vaig poder "analitzar") però com que sabia que hi tornaria, no em vaig preocupar excessivament en fer moltes fotografies ni preocupar-me excessivament en res.

En fi, que el viatge definitiu encara l'he de fer, i aquest serà més intens i preparat (en aquest simplement em vaig deixar emportar com un ramat de xais) però en el pròxim em faré un planning de tot el que vull veure, amb apunts però sense ser estrictes, ja que com sempre he descobert en els meus pocs viatges, com menys et prepares les coses (relativament) més descobreixes.

Vinga, salut, i si hi aneu, sobretot, disfruteu de un OFURO o un ONSEN, es a dir els banys japonesos, millor públics perquè veus realment com es comporta la gent, i et sents un més d'ells.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Anda, Skynet, quina il·lusió veure't per aquí un altre cop! M'alegro molt que el viatge t'hagi anat bé, i encara que no hagi estat exactament com el volies, ja tens una primera aproximació i una base per a un millor viatge posterior... Realment em fas una mica d'enveja, però me n'alegro i... espero que hi aniré jo algun dia. Qui sap? Potser coincidirem i tot.

Bé, espero veure't una miqueta més sovint per aquí. A reveure!
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Sí, m'agradaria anar-hi al Tokyo Dome, i a visitar algun temple... I principalment Cowe o algo aixi xD Vamos, on està la tenda dels articles de Conan.

Ah!!!! I lo que més vull es... ANAR AL MANDARAKE!! *_*

[Weee, ara soc Jove!! xDD]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants