IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Aprendre japonès

Si us agrada la cultura japonesa, en aquest fòrum hi podreu comentar de tot: des de la llengua fins a la música, passant per la cultura més tradicional i la modernitat més incipient.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Però també te trobaràs llibres amb versions diferents segons l'autor, tot això depèn de l'autor i de quant de jaonès sàpiga... El "Japonés en viñetas", la veritat, a mi em va deixar molt que desitjar, per a mi no era clar, però bé... ^_^u.
Avatar de l’usuari
meitantei_dc
Entrades: 41
Membre des de: 29/06/2005 a les 11:08

Entrada Autor: meitantei_dc »

Pels que són de Barcelona, jo vaig a una academia que es diu Bonsaikebana que està al C/Banlei, 35 1º.
Ja porto un any i al 1 d'octubre faré els 2 anys a l'academia. Fan viatges de lujo a Japó cada quatre anys y ara a l'agost cada any per 2000 euros fan un viatge a Tokyo un mes per fer un seminari(el seminari, pels qui no ho saben, son unes clases).
Si us interesa aquest és el meu msn: dc_uapqm@hotmail.com
ara us estic buscant pels llocs on has dit Ran, vius a Sabadell, no?

Bueno dews
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ostres, quant de temps xD

Doncs sí, visc a Sabadell (per sort no m'he hagut de canviar de ciutat  :P ). Per cert, això del viatge a Japó durant un mes...està molt bé, i més si vas a aprendre ^^ Que hi aniràs?
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
meitantei_dc
Entrades: 41
Membre des de: 29/06/2005 a les 11:08

Entrada Autor: meitantei_dc »

Ostres, quant de temps xD
Hola Ran!! Que ens hem conegut en algun altre fòrum?
Aquest cop no podré anar al viatge pq encara tinc 13 (al novembre faig els 14), però segurament l'any que b hi vaig. Per sort uns amics meus de l'academia que hi van em compraren les 8(si ha sortit les 9) pelis del detectiu Conan original!!! Els hi tinc que donra jo els diners, es clar xD xD
Bueno, dews i fins un altre.
P.D. estic buscant una academia però per ara no en trobo cap. Seguiré buscant com un detectiu xD xD xD XDDDD. Si no n'ehn trobo cap i ets una supersuper fan de Japó podries anar amb els ferrocarrils de la generalitat, parar a pl. Catalunya i llavors 10 minuts a peu fins arribar a l'acadèmia on estic jo. (però això no ho faria ni jo)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs...que jo sàpiga no ens coneixem xD Ho he dit perquè has fet reviure un post de fa molt temps ^^ Però bé, vés a saber si ens coneixem i no ho sé (de vegades m'ha passat :roll: ).

M'encanta que l'última parada dels FGC sigui Plaça Catalunya, però no hi aniria cada x temps per l'acadèmia xD A més, encara estic fent extraescolars i no tinc temps per anar a cap acadèmia que estigui massa lluny (molt cansat pel meu gust xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Una pregunta (posats a reviure temes ^^U): Que n'opineu del llibret que ha tret Norma per a aprende hiragana i katakana?
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Aloy ha escrit:Una pregunta (posats a reviure temes ^^U): Que n'opineu del llibret que ha tret Norma per a aprende hiragana i katakana?
Et referiexes al Kana de manga? jo no el tinc així k no opino XDDD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

El Kana de manga? El vaig estar fullejant i bé, si tens calerons per malgastar, potser t'amenitza una mica l'aprenentatge, no dic que no. Però el trobo innecessari.

Jo estic pensant si fer japonès l'any que ve, que es veu que a la UB et compta com a crèdit i tot. Però no ho sé, em motiven més el portuguès i l'italià.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo trobo que no serveix per res xD Ahir me'l van deixar llegir i, tal com ha dit en Sheikah, el trobo innecessari. Em sembla que aprendries més posant-t'hi de debò i estudiant-los de mica en mica que no pas amb aquest llibret. Com a molt serveix per practicar la ortografia, almenys així aprens a escriure bé els kanji  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
blasis

Entrada Autor: blasis »

A la universitat de bellaterra pots aprenre'l i sense carrera ni res de res.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo a la UB, definitivament no hi aniré... Són caríssims els cursos allà! I Bellaterra em para lluny de casa ^^U
Avatar de l’usuari
Brujita
Entrades: 3
Membre des de: 13/12/2006 a les 23:16

Anar al gun lloc per aprendren?

Entrada Autor: Brujita »

Jo trovo k es mes facil com jo ho faig miran pelicues subtitulades per exemple una frase k e apres "Imi nai doryoku ya muda no deal toku"
k significa "no hi han esforços sense motiu ni troballes inutils" i no men recordo de cap mes *o*
[url=http://imageshack.us][img]http://img45.imageshack.us/img45/2871/trueloveyc4gr7.gif[/img][/url][url=http://imageshack.us][img]http://img214.imageshack.us/img214/562/brujitasy9.gif[/img][/url]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants