IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Evangelion al 3xl.nit?

Parleu de seinen: sèries de temàtica adulta que no tenen cabuda dintre el shojo o el shonen.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

els farien a les 00:30 dl mati ¿no?
em costara una mica segir la serie...
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Finalment els faran cada dilluns a raó de doble episodi ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

pro a les 00:30 AM ¿oy?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí.

(extens missatge el meu xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

és una hora perfecte
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

pr a mi no, els meus pares em matarien si em oillesit beint la tele a aqlles hores!!! per mes q els agradi el manga als meus pares... son molt severs.
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo tinc la tele a l'habitació del costat de mons pares i si em quedo fins gaire tard... ja es pot imaginar el que passa xD

Ja he tingut alguna discussió per haver-me quedat mirant algun dia Una altra cosa fins al final.
Imatge
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

ja, passa molt!! pro ens em d possar al seu lloc, ells tenen q anar a currar i clar...
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sip...
Imatge
['\(*bUrBu*)\']

kom kom kom???!!!

Entrada Autor: ['\(*bUrBu*)\'] »

olas! soc nova, k es aixo de k fan evangelion per la tele????!!!!!! yo no m'havia enterat, a kina hora? a les 12:30 els dilluns?????? :wink:
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

wolaaaaa venvinguda ^^

a les 00:30 dilluns
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

venvinguda siguis!!!!!
llastima q em perdre alguns caoitols, pq q o facin a les 00:30 AM... tela!
snif snif
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

si!!!!!!!. cada dilluns ales 00:30 evangelion!!!. EVANGELION DIOS!!!!!. vaig veure els dos primers capitols i la veritat no m'imaginava q fos tan bo. m'ha agradat molt

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

expliqueumels!!! plisssss!!!!
q jo no+ vaig veure el final dl segon capitol....
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

LA INVASIÓ DE L'APÒSTOL

Quan feia quinze anys que no se'n sabia res, els misteriosos àngels, els éssers que a principis de mil·lenni van amenaçar d'exterminar la humanitat, han tornat a sembrar el pànic a la Terra. Ni tan sols les forces de l'ONU poden evitar que ataquin Tòquio 3. Enmig de la situació d'alarma, un noi de 14 anys, Shinji Ikari, està a punt de retrobar-se amb el seu pare després d'una llarga separació. L'únic que en sap és que treballa en un organisme del govern japonès que es diu NERV. La capitana Misato Katsuragi l'acompanyarà al quarter general de la institució, que és subterrani, però el que Shinji ignora és que està destinat a convertir-se en l'última esperança de la humanitat com a pilot dels evangelions, el projecte ultrasecret de NERV i única arma amb possibilitats de derrotar els àngels. En el seu primer combat ja s'haurà d'enfrontar, tot sol i sense cap preparació prèvia, a un d'aquests enemics gairebé invencibles.


UN SOSTRE DESCONEGUT

El primer intent de Shinji de pilotar un evangelion no acaba del tot bé: l'àngel causa greus danys a la màquina i el seu pilot es desperta a l'hospital amb uns records de la batalla bastant borrosos. La ciutat, mentrestant, es recupera de la destrucció que han provocat tant l'evangelion com l'àngel. Una Misato molt contenta, en canvi, decideix no deixar Shinji tot sol i acollir-lo a casa seva. És la primera vegada que Shinji té motius per estar content des que el seu pare es va tornar a posar en contacte amb ell. Però, de sobte, l'assalta el record del combat amb l'àngel i de la terrible capacitat de destrucció de l'evangelion que pilota.


PD: com q no le vist tmpc, em llegeixo les sinopsis
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

SPOILER DELS DOS PRIMERS CAPITOLS!!
Doncs s'ha de dir que els primers capítols són espectaculars, sobretot quan en Shinji recorda la lluita del seu UNIT-01 en mode BERSERKER, la lluita és espectacular.
Lo que em va agradar més del primer capítol (a més de la inicial protecció de l'EVA-01 cap a Shinji (en els capítols pròxims s'enten el perquè), és que quan en Shinji entra a l'Evangelion, li costa un pilot manejar-lo, tot i que ja apren enseguida a fer un pas, (cosa extraordinariament complicada, i de fet rep una pallissa :D encara que a en GENDO no li importa gaire... ...més aviat gens.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

shi!!!. la lluita impressionant pero lo q pasa es q no qda clar si era el robot o el shinji qui d veritat el portava mentre lluitava

saut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

L'unit 01 s'activa sol, sense cap mena de dubte.
Més tard us explicaré perquè s'activa... ...si per un cas no ho enteneu.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

aixo em sona d la sinopsi d 3xl.net, osea "copia i pegar" ¿no yuki?
d totes maneres gracies, ara e tornat a agafar el fil d la serie
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

A veure, que ja fa temps que ho he vist i em perdo. El mode BERSERK és quan l'Evangelion el controlen des de la central de Seele oi?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants