IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

doble personalitat

Fòrum amb l'objectiu que tothom expliqui anècdotes de l'any 82, el del Naranjito, o d'anys posteriors. L'ordinador us maltracta? Els amics us han enterrat? El botiguer us ha venut un enciam amb una taràntula dintre? També podeu explicar-nos-hi les vostres penes!
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Tothom és esquizofrenic..xDDD i/o té ganes de dominar el món i/o és un pervertit....xDDDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

D'axiò...Si tinc alguna doble personalitat segur que dorm des de fa molt ñ_ñ Jo com a molt parlo sola per aclarir-me xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Ran ha escrit:D'axiò...Si tinc alguna doble personalitat segur que dorm des de fa molt ñ_ñ Jo com a molt parlo sola per aclarir-me xD


Oh jo tmb!! Em gravo amb el MP3 i m'escolto!! xDDD, es que estic fatal xD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Home, jo a tant no arribo xD Bé...m'he gravat algun cop però ha estat per motius purament professionals ù_ú
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Ran ha escrit:Home, jo a tant no arribo xD Bé...m'he gravat algun cop però ha estat per motius purament professionals ù_ú
De fet només ho he fet una vegada que m'aburria molt xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

jo esquizofrenica?¿ xDDDD
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

No, no, evidenment que no :roll:
Imatge
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

mira qui parla , tu no ets pervertit, nooooooooooooooooo... xDDD
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

I això que hi te a veure? xDDDDDDD

Igualment la esquizofrenia es una malaltia, ser pervertit (si no et passes) no xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

jojojojojojojoj...... ( riure malefic) el toni es amic meu, i si vol anar al nepal jo l'hi deixo anar (i aixo q hi té a veure?¿ xDDD) aixi q qda clar q ets un noi, nops?¿
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Però si ja vaig dir que era noi xDDDD estas a la parra  :lol:
Imatge
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Soundwave ha escrit:Psé, aixó no és re, jo de dia, sóc una atractiva i intel·ligent estudiant de Batxillerat, però a la nit, sóc una perversa màquina de matar amb ànsies de dominar el món i que està enomarada de l'hermi  :oops:

Buenu, ¿bromes? a apart, en els campings la gent veu el teu veritable jo. Quan et desdpertes, pot surtir qwuasivé sense roba i amb tots els cabells despentinats, perke tothom surtirà igual. Mantindràs llargues xerrades amb els veins i faràs barbacoes, perque vivio mig metre separats xDDD No hi ha tele (excepte akella de piles ke s'emporten per veure la telenovel·la, sagrada en aquests àmbits per les avies xDD). Les cartes (les de Clow no, les normals) es transformen en el millor dels jocs i tb surten fanàtics del parxís i de l'oca xDDD
En canvi en la ciutat ké?? Només veuràs una faxada de la gent, i a més, només la veuràs en determinats moments del dia. En canvi, als campings es molt dificil amagar coses xDDD Per tant, millor que amagar-les, mostrar-les, perque total, com que tothom ho fa xDDD
-o- interesant la teva vida!!!!
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 40 visitants