IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Transformers!

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Transformers!

Entrada Autor: Morwen »

Uaaa Vuelve transformers a tele 5 , alguien recuerda esta mitica serie ? yo me acuerdo del principio con doblaje sudamericano y optimus prima que era un camion rojo juajauajaua y de la version 3d, k optimus es un gorila XD
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Nidea. Em sembla que es algo del nick de la Soundwave, pot ser?

De totes formes com que ha arribat la versió passada per les mans dels repugnants americans no ho penso mirar.
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

BLASFEMIAAA com pots di aixo sheika una serie tan mitica com transformers un dels pocs animes k a posat antena 3 i tele5 k eren bons T.T inga,,,,inga,,, obre el buscado i ya triges a fika transformers ¬¬
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Però explica de què va, al menys, no? I si pot ser posa imatges de la serie ja que no n'he vist gaires per no dir cap.

I si no ho miro és pq arriba amb la versió A-ME-RI-CA-NIT-ZA-DA i no vull veure sèries que han passat per allà.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

vinga no sigem tan tancats sheika!!!
jo menrecordo dls transformers en 3D, i mencantaven (qins temps aqells...).
no estan tant malament
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

ya en 3d estaben ve


doncs el grup d'optimus prima son uns robots "transformers" que lluiten contra uns k son dolents tb robots k estransformes i be..la seire tracta de ke es barallen xD
http://egiptotaku.fistro.com
xisqi
Entrades: 15
Membre des de: 14/06/2003 a les 16:41
Contacta:

Entrada Autor: xisqi »

Jo l'havia vist alguna vegada la sèrie (la versió normal, no la 3d) i tb tenia alguns dels comics de la marvel. Tot i així mai em va acabar de convèncer.
El que passa és que quan dius que és una versió americanitzada no és així. Pel que tinc entès els Transformers és un producte americà. Si un cas els que n'han degut fer una versió son els japonesos.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs si és un producte americà no hi pinta res al fòrum de manga / anime... XD
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

ja hi tornem... i am prerdo
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

KKKKKKKKIAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! TRANFORMERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUAN QUAN QUAN!!!!!!!!???????????? HO HAIG DE SAVER!!!!!!
bueno, hi han hagut moltes sèries de tranformers i cap d'eelles com ja han dit a estat amecarenitzada, han sigut els japonesos que alguna vegada han fet una cópia que per cert eren m´lísimes!!!!
hi ha dos bàndols, els Autobots (els bons) i el Decepticons (els dolents, Soundwave es dolent). El líder dels Autobots es Optimus Prime, que es transforma en un camió vermell, i el líder dels dolent és Megatron, que es transforma en un revólver.
com que és molt antiga, tots els que no l'hagin vist encara no els agradarà, sobretot per les seves veus i el dibuix.
i la sèrie en 3D que dèieu, eren els Beast Wars, que són Transformers, però que serien com els tatatranets dels Autobots (ara Maximals) i els Decepticons (ara Predacons).
KIIIAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! A MI M'ENCANTAVA BLACKARACHNIAAAAAAAA, QUINS COPS DONAVA!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

uaaa siiiiiiiiiiiiiiiiii a mi magradaba l'optimus cuan era unc amio xDDDD era lostia i en 3d mmmmmm el guepard akell y el dolent el tiranosaure xD
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

el leopard era Cheetor i el Tiranosaure, era el líder dels Predacons, Megatron. (s'havia posat el nom del líder dels Decepticons)
un dels que també m'agradaven molt eren Taràntules (es reia per qualsevol cosa), l'Inferno (Por la gloria de la reinaa!!!!) i Waspinator (l'abelleta, jejejeje, aquest era el millor)
wwwooooooooooow!!!! però saps què Morwen??? no van posar la sèrie completa, només van posar la primera i segona temporada, es van deixar la tercera. i en la tercera sortia blackarachnia transmetal (que era lletga de l'hostia) i megatron de transformació de drac.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

morwen, la serie que están haciendo en telecinco (porque ya la han empezado hace muxos días), no son los transformers originales (los de la G1), son los transfromers Armada. que son una de las versiones japonesas que quedaron bien (hicieron unas cuantas y solo dos o tres quedaron bien). de lunes a vieres a las 9 de la mañana
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Veus, una versió japonesa passada per mans americanes... no ho penso mirar, NO NO NO!
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

mm la armada es akella k eran aviones o algo asi?
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

seikah, que no t'enteres!!! és al revés, una sèrie americana transformada en anime pels japonesos
armada és la que surten els minicons, aquells que són pettons i que dupliquen el poder dels transformers. he vist el capítol d'avui, no m'agrada gens ni mica el doblatge, a en Megatron no se l'entén gaire bé. em sembla que els humans tenen les veus dels personatges dd digimon, no ho tinc gaire clar...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

XD ya es orrible
por cierto haveis visto el anuncio de macdonals? aora regalan transformers con los hapymils esos xD
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

o el hamtaro, nos discriminan ¿pk hamtaro para las niñas y los transformers para los tios? no puede ser al rebes?¬¬#
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

a ver si con suerte empieza la serie transformers y pionen otra vez la G1, los beast wars (esta vez entera la serie), los beast machines se los pueden quedar, son horribles (los he viisto en inglés y los diseños dan asquito, los RID, ETC...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí que m'entero. El que emeten és una sèrie japonesa plagiada dels americans però que també ha passat per les mans originals, o sigui que els yankis (manies de skynet_ent) han obtingut una sèrie que els japos s'havien plagiat d'ells. És a dir, esteu veient una sèrie plagiada i passada per la sacrosanta censura americana, on recordem, es censuren capítols on surten referències nipones o nois disfressats de noies.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 18 visitants