IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

d'on provenen els vostres niks??

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

d'on provenen els vostres niks??

Entrada Autor: yuki_14 »

ja se q no es gaire original pq als forums dl 3xl ja ni a un xo es =

el meu yuki-------> d yukino (kk) xo tmb pot ser nom d noi, yukito (ccs)
x aixo m'agrada

14 ----->l'edat q jo tenia quan em vai registrar (quins temps akells.....)xddd
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Per explicar el meu nick, ho podria fer a base de capítols...
faré un resum.

Skynet és l'ordinador que el 26 d'agost del 1997 pren consciència pròpia i decideix que la raça humana és dolenta per el planeta, i per tant la ha d'eliminar.

Skynet és el meu ordinador, i Skynet_enT sóc jo.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs el meu crec que serà el menys original de tots... perquè és el meu cognom xD Quan vaig començar a utilitzar Internet sempre me'l posava i la cosa ha seguit igual fins ara (no és gaire anònim, però generalment la gent no es pensa que sigui un cognom -és raret xD-)

... Tot i que de vegades faig servir el nick "Ozzie", que és un dels enemics de l'RPG de Super Nintendo "Chrono Trigger".
Imatge
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

jo sq estava llegint el señor d los anillos i m'anava a comprar una cube. i per deixar patent aixo pos...

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

mes sensill imposible, es del señor dels anells -.- poc original pero wenu
http://egiptotaku.fistro.com
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

jodr!!! el mio si q es poco originall!!!!
snif, snif
em dic trigun pq es una d misseries prefes, cuando jugava al counter estraik... siempre me llamavan trigun o lord of guns... pq siempre usava la pistola/s ^^U
asi q me puse trigun poq esi ya casi no me llaman por mi nobre sino q por mi nick!!!
q poco original... snif, snif
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

po si el teu nick és Kotaru-chan!!
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

auchh!!!!!!!!!!! me confos d forum!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Això mateix pensava jo "però si es diu Kotaro!!!"
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs jo primer no sabia que posar-me com a nick. Vaig pensar algo relacionat amb Catalunya, i com que Catalunya en anglès es diu Catalonia, vaig pensar que Lonia quedava molt guay i tal, i aixi que em vaig ficar aquest nick.

Ohhh.... ke interessant!!!!
(Avui estic una mica paranoica, no se perke..)
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

pos molt macu, si senyor.
El meu és més complicat :D
Sóc un ent controlat per el meu ordinador (això diu un meu amic) Com que m'hi passo tantes hores al davant treballant... ...i ell pobret feia tant que no el formatejava, que ja s'estava rebelant.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Pos jo em sembla que ja ho havia dit, però bueno, és iwal, ja ho dic ara.

Sheik és un personatge de Zelda no Densetsu (Legend of Zelda), que pertany a la raça Sheikah. (Al menys aquest és el nom americanitzat :(, Sheik ve del japonès Shiuki - nom cutríssim XD). Jo sempre li deia Sheika perquè Sheik keda com molt sec, i al ferme el nick Sheika semblava més de tia així que hi vaig posar la H ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

val... ara si q no m'eqivoco...
jo em vaig posar kotaro-chan pq mencatava les peripecies q feia amb la seva amiga tamayo, osea, tamayo aogando a kotaro, tamayo aciendo una llave a kotaro, tamayo... esq tinc complexe
kotaro es un prsonatge d'angelic layer(d qina serie sino ¬¬U)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

u sentu xo no l'e vist mai.......... (dishhhhhhhhhh)
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

UUUAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
pro eq aqi nadie a leido angelic layer???????????!!!!!!!!!!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

jo si kotaro-chan!!!!
els meus nicks de soundwave i de rumble, venen dels transformers. Soundwave era un decepticon que es transformava en un radiocassete i Rumble era una de les cintes que Soundwave amagava en el seu interior

PD: PER FI CONEC ALGÚ QUE TAMBÉ LI POSA NOM AL SEU ORDINADOOOOOORR!!!!!!
el meu primer ordinador es va dir Churry i li vam haver de canviar el disc dur i la pantalla i es va transformar en Meganite
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

El meu primer ordinador es deia: Highlander, i el segon Skynet (com que li vaig haver de canviar el xip ara es diu Skynet II)
El portatil del meu pare no te nom, i els ordenates de les meves germanes els he batejat com: Mononoke i Harlock
El pròxim ordinador suposo que es dirà TOCHIRO
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

però quants ordinadors tens a casa tu????
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Al poble en tinc dos (cap dels dos és meu, són dels meus germans, aquests són: HARLOCK i MONONOKE)
A barcelona tinc el vell (la pobre cafetera, que precisament està al costat d'una cafetera, que és l'HIGHLANDER ) també hi tinc l'SKYNET i l'ordenata del meu pare, que encara no l'he batejat, i suposo que no el batejaré. Però el pobre Skynet està vellet i ja pateix quan el faig treballar... ...un pobre Pentium a 600 amb 640 de ram, en necessito un de nou-...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

........... us dediqueu a batejar els ordenas???????? ^^' i a poca feina eh!!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants