IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

tornaran a emetre Trigun?

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
xisqi
Entrades: 15
Membre des de: 14/06/2003 a les 16:41
Contacta:

tornaran a emetre Trigun?

Entrada Autor: xisqi »

Un amic meu em va dir que la tornarien a fer al K3. Xo com que no me'n fio gaire, jeje, millor preguntar als experts d'akest fòrum.
És que m'agradaria gravar-la a DivX a l'ordinador. I també està b que la tornin a fer x la gent q encara no l'ha vista, és una sèrie GENIAL. Una de les meves preferides.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, la reemetran a partir del dilluns dia 4, en subtitució de Dària... De fet, jo no l'he vist, però en tinc uns quants capítols en CD que em va passar un company... però, com sempre em passa, no me'ls miro (la de coses que tinc per aquí pendents de mirar xD)
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ah, vale... XD. Per a qui l'interessi, també la fan a Localia Televisión, però en castellà :cry:.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Anda, en castellà. Jo la vaig veure en castellà pel Buzz i només vaig durar uns capítols... la veu d'en Vash es pot acceptar, ignoro qui el dobla. Però els secundaris em semblen força deficients. Sort que al Buzz van emetre alguns capítols en català :D i entre aquests i els que havia vist pel K3 es pot dir que he vist gairebé tota la sèrie. XD
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

en substitucio d "daria"..., osigui a la 13:00, + o -, ¿no?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Exacte...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Anda, jo pensava que substituiria al Detectiu Conan... però Conan ja deu estar a punt d'acabar, supòs.

Per cert, també toca Utena, en substitució de la lladre kamikaze Jeanne.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

KE BE!!!! UTENAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

El Conan... aquest dilluns serà el 170... ells diuen que en tenen 200 exactes, però la veritat és que m'estranyaria que fessin una desgràcia d'emetre fins al 200... perquè és just a la meitat d'un capítol de 6 parts o així...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No et pensis, l'altre cop n'havien comprat 80 justos i el 80 era una primera part, i no la van emetre. No sé si et vas fixar, però el "primer dels nous capítols" encara era doblat per Joan Pera...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Quan encara voltava pel 3xl, vaig tenir l'oportunitat de saber que havien comprat dos-cents capítols, no que tinguessis 200. Així que no sé què passarà (igualment no m'imporat perquè no mir el 3xl, per motius personals, XD).
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home... jo vaig llegir 120 capítols nous (més els 80 que tenien = 200 xD)... A més, no ho dic basant-me en el 3xl.net, sinó en la web de programació TVinteligente.com... a la previsió del dilluns 4 sortia "El Detectiu Conan: capítol 170/200".
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 74 visitants