IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

QUI SOM??

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

q dius ?? XDD no, si tns rao, aixo ta creixent mol ultimament, ja som una familia XDD

aixo venvingudaaaaaaaa
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

(moment publicitari)
Qui som? yo soc akesta:

http://usuarios.lycos.es/byako5

(fi de moment publicitari)
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

EI TOTS ELS NOUS!!!!!!!!!!!!! QUE PASSIN PEL TUBO!!!!!!!!!!!!!!!
Apa, a escriure una mica i almenys presentar-se!!
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

¬¬

Bé, doncs jo sóc l'Amiboshi, una mena d'alter ego de l'admin. Però només llegeixo, no hi escric. Sóc alt, guapo i molt intel·ligent. Sóc perfecte!! *__*

Au, ja està.

(...XD)
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

:puchu:
SNIF!! ningú m'havia donat mai la seva llauna de taronjada!!!
GRÀCIEESSSSSS!!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

hgfhdgh
Ait l’ha editat per darrera vegada el dia: 09/05/2010 a les 13:34, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

wow!!! tranquil, aquí no volem tocar aquests temes tan delicats de politica ^_^, cadascú amb el que pensa sense fer mal a ningú i ja està
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

O amb 15, com en el meu cas...

Urps... ara que hi penso, a mi em toca presentar-me també xD

Bé, doncs... Em dic Eduard Ereza Martínez, vaig néixer el 26 de novembre del 86 (tinc 16 anys, si comptem) i visc en un poblet de la província de Lleida, L'Espluga Calba (450 hab.). En aquests moments he acabat 1r de Batxillerat Tecnològic a l'IES Josep Vallverdú de Les Borges Blanques (la capital de la comarca xD)

Des de fa temps m'agradaven els vídeojocs (tinc: GB/C/A, SNES, N64 i PSX), i d'aquí que ara també m'agradi la informàtica. Pocs mesos després de posar-me ordinador, vaig descobrir les ROMs i els emuladors, i a partir d'aquí em vaig dedicar a traduir alguns jocs al castellà i al català (http://www.erezatrans.com/ per a més informació -publicitat- xD). No obstant, ara ja no m'interessa tant el tema, i de moment estic intentant muntar un fansub... ja veurem com anirà.

Els meus inicis al manganime... um, doncs de fet, després d'haver vist de petit, com tothom, Bola de Drac, Dr. Slump, etc., no li prestava gaire atenció a l'anime (el manga ni el coneixia xD), i no va ser fins l'estiu passat que el vaig (re)descobrir, curiosament amb una de les sèries que menys m'agrada ara, Ranma, però la qüestió és que aleshores m'agradava xD I el manga... doncs vaig ser un "pardillo" (ho sé, Ait, això no existeix en català xD) i vaig anar al Saló del Manga de l'any passat... clar, sense conèixer gairebé res, amb la qual cosa més aviat em vaig avorrir :oops: ... Poc després vaig comprar uns quants volums del manga també de Ranma (i que ara s'estan podrint de fàstic en un prestatge v_v), i després ja em vaig tornar addicte a sèries com Fushigi Yûgi (que la vaig enganxar per allà a l'episodi 30 o així...), El Detectiu Conan, etc. fins ara que gravo totes les sèries d'anime que fan (menys Doraemon i Shin-chan). De mentres també vaig comprar algun que altre volum de manga, però és que són massa cars :P

I... fins aquí la meva història xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Hola Ait!!!!!! Jo sóc la Lonnia, i tinc 16 anys. No t'he pogut saludar abans perke feia uns dies ke no em conectava a internet, però suposos ke hauras llegit algo
O sigui ke diuen ke tens temes de conversa interessants!!!!!!!
I si en parlem tot prenent unes pastes?
shinoby
Entrades: 2
Membre des de: 09/08/2003 a les 19:56

Entrada Autor: shinoby »

hola!! soc la shinoby. la germana gran d'en...millor no ho dic(es algu q esta en aqest forum... e entrat dsde la seva conta. jeje).
tinc 26 anys i soc molt nova en aixo dl manga i el anime aixi q...
espero q sigem bons amics i q hi hagi bon rotllo!
estic aqi per obligacio, no per devocio...
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

HOLAAAAAAAAA!!!!!!!!! BENVINGUDA SIGUIS!!!! ^_^ JO SÓC LA SOUNDWAVE!!!
de qui ets la germana gran??? kotarochanet... ke la coneixes de res?
ATENCIÓ, S'HA PERDUT UNA GERMANA GRAN, SI-US-PLAU, QUE EL SEU GERMÀ PETIT S'IDENTIFIQUI!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

wolaaaaaaaaa venvingudaaa!!!!!!!!

i venvingut a tu tmb ait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Wolaaaaaaaaaaaaaaas

Entrada Autor: Hermione99 »

Benvinguts n____nU
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
vash
Entrades: 1
Membre des de: 11/08/2003 a les 19:21

Entrada Autor: vash »

hola!!! soc nou!! soc en vash(vash l'estampida si voleu...). tinc 13 anys, soc molt aficionat a pokemon(XDDD), vola d drac z, ect...
PD: jo tambe bull sortir a l'historia aqlla q esteu escrivint(e q le llegit i m'a agradat molt)
osti tiu... quasi la guinyu!!!
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

te repites un poco... PERO VIENVENIDO SESA JOER!!!!!!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

MIRA QUI VA PARLAR DE REPETICIONS, EL QUE LI SORTIEN 3 MISSATGES SEGUITS D'UNA SENTADA, PERQUE QUAN LI DONAVA AL BOTÓ ENVIAR LI DONAVA UN ATAC DE PARKINSON XDDDDDDDDD

BENVINGGGUUUUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!!! I NO FACIS CAS D'AQUEST ADICTE A LA TARONJADA
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
simkin
Entrades: 30
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:37
Ubicació: País Valencià
Contacta:

Holaaa!

Entrada Autor: simkin »

Hola a tothom!

Arfff! Per fi he acabat de llegir tots els missatges d'**Usuaris**, he estat un hora (no es suposava que sols era per a presentacions?? ^^U).

Be, doncs em presento, soc SiMkiN. (també he flipat amb el tema de les edats, sou molt joves tots... ^^ excepte skynet_...) Jo tinc 22 anys, soc estudiant d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió a Castelló de la Plana (la "provinsia" entre València i Tarragona XDDD). Ja fa anys que m'agrada el manga (molt més que l'anime) i fa poc he començat a fer scanlations al català. Per cert, tinc un problema gravíssim amb l'ortografia... ^^U en qualsevol llengua!

Jo NO soc espanyol (ho he de dir perquè m'ha fet molt de mal llegir el missatge d'Ait), soc valencià i crec en la idea de Països Catalans. Més que rés perquè no conec un altra manera de referir-me als tres països (Principat de Catalunya, Illes Balears i País Valencià) de llengua Catalana, i també de cultura i historia comunes que composen la meva nació.

Escolto habitualment Nu-metal (Deftones, Korn...) encara que ho suporto pràcticament tot (excepte la maquina) i m'ha agradat des de sempre "dead can dance".

Em rebenta: el tuning als cotxes (i als ordinadors XDD), els blaveros, i la selecció espaiola xDD
Soc un apassionat de: el manga (clar), GNU/Linux i la nostra llengua... ^^
També estic amb nintendo des de... uf! Abans del primer Mario Bros....

Be, ja està be. Quin toxo que he escrit, com si no fos prou llarg aquest fòrum... :roll: +info: www.simkin.tk XDD

Salutacions, i enhorabona a tots per aquesta petita família que formeu :wink:
[img]http://www.aditel.org/~royo/signa.png[/img]
[size=84][b].:: [url=http://www.tintaxina.net]Tintaxina.net[/url] :: [url=http://www.aditel.org/~royo/]Blog[/url] :: [url=http://www.comparteix.tk]Comparteix[/url] ::.[/b][/size]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

HOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
BENVINGUDAAAAAAAAAAAA!!!!!

PD: millor no treiem els temes de política que s'arma, el que dic sempre, cadascú que pensi el que vulgui però sense voler fer mal a ningú ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Hola benvinguda Shinoby i en Vash i en Simkin, però quanta gent nova!!!!!!!!!!! I això a parlar de manga i anime perke tanta paranoia.... jeje.

Saluts a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ah, kotaro-chanet, tu també... XD ("venvinguda!!!!!")
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 59 visitants