IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Colonia "Bamvoo"

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Respon
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Colonia "Bamvoo"

Entrada Autor: znake »

Bé, doncs un treball de final de curs de TEG (pintura) és dissenyar un producte, la seva caixa corresponent, i la bossa de la tenda.

De moment ja tinc tots els dibuixos fets de com té que ser cada cosa, i una maqueta de com seria la colonia:

Imatge

també tinc el disseny de com seria una cara d ela caixa, però la tinc que modificar una mcia, la trovo.. no sé.. falla alguna cosa:

Imatge

Per què un panda? Bé, el motiu d'això ja el sabreu xD Però he aprofitat aquesta idea per ficar-li el context de que és una colonia recaudativa de fons epr ajudar als pandes, que estàn en perill d'extinció.


La comprariueu? Venc la idea? `____`

Mentre svagi fent aniré posant el que vaig fent O_ô
Al final acabaré fent-me una tenda propia `___`
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Wooo!! M'encanta l'ampolla de colònia!!!
I aqui posu els meus consells ^_^

El disseny de l'ampolla de la colònia el veig molt original, però jo treuria els "peus", vull dir la mena de plataforma sobre la que está, sense ella, em sembla que seria més còmode ^_^

A la capsa jo hi posaria a una de les parts de la capsa, la fotu d'un panda de veritat, en el bambú (encara que desprès li fessis aquell efecte borrós). Si la gent hi veu la veritable figura de per qui van els diners exactament, causa més impacte que si ho veuen un dibuix ^_^
També aquell text de "gracies per ajudar-me", no el posaria en vertical, i el posaria juntament amb el panda ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Uhms.. lo de la ampolla  ja no puc fer-hi res, però es que sense la base estava molt soso, no sé.
I lo de l acixa.. ja ho miraré, però cerc que com ho dius tu, quedaria tot molt carregat.  :S
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Wowow, és per a una colònia? M'agrada molt la idea ^^

Jo de consells no te'n dono que no en tinc ni idea d'aquestes coses, però a mi ja m'agrada així ^^
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

I fer una O'toilette Soundwavette no creus que quedaria millor??  :P
Jo la compraria 8)
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants