IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Els vostres jocs preferits

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Els vostres jocs preferits

Entrada Autor: Ait »

La pregunta del milió per a un gran viciat del jocs, QUIN ÉS EL VOSTRE JOC PREFERIT?

No sé quin dir exactament, però em decant pels "The Legend of Zelda" i els "Super Mario".
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Ostres... ...potser un dels primers jocs que vaig tenir el privilegi de jugar:

BATMAN d'Erbe software (ocena) amb la meva fabulosa MSX 82K
Ara m'agrada molt el SMASH BROS de la nintendo 64
I possiblement el millor joc que he vist és OPERATION FLASHPOINT, és un dels jocs on hi ha més interactivitat de tots els que he vist.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

Ultima online, age of empires, continuum, conquest (una relikia de joc casi tan vell com invaders) y faraon
http://egiptotaku.fistro.com
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs jo dubto entre el Chrono Trigger de SNES, que no va arribar aquí, i el Mario Kart 64... Són jocs molt diferents, però els dos m'encanten. I el Zelda: OoT també estava genial... que no el Zelda: MM, que ni el vaig acabar.

Ja posats, el pitjor joc que he jugat mai: un tal Power Racer o alguna cosa així de GB, que el vaig comprar juntament amb la Game Boy, el Tetris i el Super Mario Land de segona mà (anava tot en el mateix pack)... anaves amb una mena de cotxe per un laberint i havies d'agafar tots els punts que hi havia sense que un altre cotxe que rodava per allà et toqués... molt cutre xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Atlantis III, Larry, la Pantera rosa en mision Peligrosa(us juro que és boníssim), Sonic,
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

"legend of zelda" i "goldensun"!!
"medabots"... tampoc esta malament
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

medbots no es uan serie??? o.O
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

sip, però l'han fet un videojoc, com a la sakura, als digimon, etc...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

si, pero jo en comptes d l'RPG, tin el d lluita a saco
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Joder, quants missatges... XD. Si que ha tingut èxit la idea... XD. Ah, Ereza, sí vols un joc ben dolent prova el Micromachines 64 (per a la Nintendo 64, òbviament XD). Skynet_ent, has provat el SSB Melee? És un joc molt bo, però impossible d'acabar. Saps la mà aquella del final, doncs surt la seva germana esquerra XD. I està molt més pirada que l'altra... Ah, i el de La pantera rosa en misión peligrosa, XDDD, el tenia fins que el vaig deixar, me feia molta gràcia la tia aquella del pub anglès que ara no sé què deia però se repetia molt. Allà vaig descobrir les "canas y barro" (o una cosa així), y Bhután XD. Era força bo.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Lo més bo eren les cançonms,m sobreftot la d'Egipte:
"NECESITAS UN PUÑAL ESPECIAAAAAALL!!!!!"
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Uka... No ho recordo... XD. Però sí que me'n record que les vaig passar putes a Egipte (què fi que sóc, XD), no trobava les coses enlloc. Ja podrien haver posat més pistes...
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

JUAJUAJUAJAUJA!!! MIRA QUE NO SAVER PASART-TE AQUEST JOC!!!! PERÒ SI ERA FACILÍSSIM!!! XDDDDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Me'l vaig passar... Ja ho he dit... Però vaig haver de necessitar una mica més de temps que el normal... XD.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

aixo li passa a tothom!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

No crec, quan dic una mica més de temps, vull dir que em posava una horeta cada cap de setmana i vaig estar-m'hi un mes i mig per passar-me només aquell trosset. XDDD.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Jo he jugat (i sense necessitat d'emuladors) amb les AMSTRAD MSX COMMODORE i amb la primera consola que va sortir al mercat, jugant al mític ping pong (o sigui, una piloteta i dues barres una a cada punta de la pantalla)
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Jo vaig jugar al mític ping pong amb una game gear, la portàtil més vella que he conegut.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Al meu mode d'entendre, la Game Gear és molt moderna... ...tingues en compte que tinc 24 anyets. jo sóc de la generació de els ordenadors i de les videoconsoles desde el principi, i clar, vaig apendre amb l'MSDOS :D
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Jur... Jo també vaig començar amb l'MS-DOS, i després amb el Windows 3.1 (allò sí que era un Windows!). I açò fou a l'any... (espera que compto) 1998. Fa cinc anyets.

PD: Mira que dir que la Game Gear és moderna... XD.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants