IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Properes sèries al 3xl.net

Per parlar de tot allò que fan a la TV i del que podrien fer i no fan... I de qualsevol mena de pel·lícules!
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Shruikan ha escrit:JA se que no ve al cas però no savia on posar-ho. Algu s'hi ha fixat que al nou ending d'Inuyasha, en que surt en Sesshomaru, la canço en Japo és difernet que en Català? Els molt aprofitats del 3xl han posat la canço d'avans. No hi ha dret!!! ><
Jo també ho he vist xD No té res de relació. Però d'això ja fa més d'un any que ho han fet xDDDDD
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ha faltat una informació sobre Maison ikkouku. Cada quan ho donen? Cada dia? O alló de que només ho donen els divendres?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

S'emetrà en substitució d'Utena; de dilluns a divendres.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Parlant de Maison Ikkoku, he trobat a la web del 3xl.net un weblog sobre aquest anime, escrit per a una noia de 16 anys que no en té ni idea de que va. xD Està bé.
http://blogs.ccrtvi.com/maisonlkkoku.php
otaku_fujida l’ha editat per darrera vegada el dia: 13/09/2006 a les 20:28, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Però no sé a què ve... XDDD A sant de què fan una bitàcola de Maison Ikkoku? Qui és el friki?
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Torna Loki, el detectiu misterios, subtituin Kimagure Orange Road (Aproximadament, a les 14:00)
Ultimament, estic massa temps a la web del 3xl, encara que no m'agradi gaire tota la reedecoració que hi han ficat. El fòrum sembla un camp de porcs, no hi ha moderadors (Bueno, n'hi han, però pel que hi fan :roll: )

EDITO: Em deixava la punyetera propaganda, que jo, tan tranquil llegin articles a la pàgina principal i em surt un gos allà al mig pixan (D'una nova pel·licula :roll: )
Avatar de l’usuari
Sahaquiel
Entrades: 59
Membre des de: 12/07/2006 a les 19:44
Ubicació: BiTe My ShInY AsS!!

Entrada Autor: Sahaquiel »

otaku_fujida ha escrit:Torna Loki, el detectiu misterios, subtituin Kimagure Orange Road (Aproximadament, a les 14:00)
Ultimament, estic massa temps a la web del 3xl, encara que no m'agradi gaire tota la reedecoració que hi han ficat. El fòrum sembla un camp de porcs, no hi ha moderadors (Bueno, n'hi han, però pel que hi fan :roll: )

EDITO: Em deixava la punyetera propaganda, que jo, tan tranquil llegin articles a la pàgina principal i em surt un gos allà al mig pixan (D'una nova pel·licula :roll: )
Això és cert. La gent dels forums del 3xl escriu a on els hi surt dels... No hi han moderadors, o almenys no fan la seva feina.
"El valor de la vida frente al cumplimiento del deber tiene el peso de una pluma" (Proverbio Kamikaze)
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

otaku_fujida ha escrit:EDITO: Em deixava la punyetera propaganda, que jo, tan tranquil llegin articles a la pàgina principal i em surt un gos allà al mig pixan (D'una nova pel·licula :roll: )
Sí... un dia hi vaig entrar i ho vaig veure... i em vaig penedir de seguir entrant a aquesta pàgina. Quina cosa més patètica... ^^u
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

otaku_fujida ha escrit:Parlant de Maison Ikkoku, he trobat a la web del 3xl.net un weblog sobre aquest anime, escrit per a una noia de 16 anys que no en té ni idea de que va. xD Està bé.
http://blogs.ccrtvi.com/maisonlkkoku.php
A la pobre noia l'hi han escrit un post amb el seu nom (algu que ha entrat al seu compte) I hi ha cada bestiesa xDDD La pobra esta destrossada, l'hi han agafat una imatge seva i li han posat tres tetes xD
Sakura
Entrades: 406
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:12

Entrada Autor: Sakura »

Pobre la noia... quina gent hi ha pel món
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

El dia 3 d'octubre s'acabarà Fruits Basket, i en substitució d'aquesta sèrie tornaran a emetre Maison Ikoku des de l'últim capítol emès a l'estiu (el 53). Així doncs, Maison Ikoku s'emetrà de dilluns a divendres a les 14h.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants