IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Núria Domènech

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Núria Domènech

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Aquest tema el va començar la Mon2:
Mon2 ha escrit:Hola!

Doncs mira, per qui li interessi la Núria és la meva actriu preferida. Té una veu tan dolça i melosa... i a més treballa tan bé... i quan fa veu de nena petita tb m'agrada molt (com la Tomoyo de Card Captor). Es nota que és ella però realment sembla una nena. Em pregunto si li deu costar molt fer aquella veu... Ara bé, tot i aquesta veu que sembla que només se li escaigui fer de bona noia, quan fa veu de dolenta o d'emprenyada tb fa por, eh? Per exemple quan feia de Srta Matsusaka a Shin Chan. Aquella xuleria, aquell riure de bruixa... ostres! és que ho clava.

En fi, Núria, molts anys de feina i continua fent-ho tan bé com sempre . A reveure!!!!
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

La meva opinió: (de fet només érem la Mon2 i jo al fòrum de doblatge V_V)

A mi també m'encanta la Núria Domènech. I pels següents motius...

-La veu de nena petita o de noia jove (en definitiva, dolça) la fa millor que ningú. Només cal veure la Kasumi Tendô i prou.

- Quan fa de nena petita encara és la reostia XD, com ara la Tomoyo.

-La veu de dolenta és l'hòstia, amb perdó. A mi em fa tremolar, sobretot quan fa aquell riure de dolenta, el cas de Sailormoon.

-I també m'agrada quan fa de perversa en plan srta. Matsuzaka. Té un riure que li queda clavat!!!

El seu pas per Sailormoon ha demostrat que és la repera. El motiu és que en la temporada que estem ara, la dels cristalls irizats, fa de noia amb veu en plan Kasumi Tendô (nena bona) i es converteix de cop i volta en un ésser malvat (terrorífic). I es veu clarament el canvi de veu i a voltes ni sembla ella.

En fi, tota una gran artista...

--------

I també em va agradar molt fent de Plasmo. Un bitxo vermell del qual us en poso imatges.

Imatge Imatge
Imatge
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Si aquesta noia és la que fa la veu de la senyoreta Matsuzaka, s'ha de dir que ho fa moooolt bé, de veres, m'encanta el to de veu que posa, sobretot quan veu al Shinchan i es posa de mala llet de cop.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs exacte, va ser la primera veu de la Matsuzaka. No m'extranya gens que la Mon2 i jo la posem com a dobladora preferida, és que de debò que ho fa genial. I he posat aquestes imatges del Plasmo perquè... és que el Plasmo diguem que és soso, però si el sents amb la seva veu... *_* ho fa tan bé...

I el que dic, uns registres tan diferents, d'enfadada, trista, contenta, de mala llet, de borde, de nena petita... buff és increïble.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

O sigui que el Plasmo aquest era un Plasta... ...d'hon has tret aquestes imatges o informació? mai havia sentit a parlar d'aquest munt de plastalina.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs en Plasmo era una sèrie que feien abans pel K3. Quan vaig tenir la grip la feien, però després ja no en vaig saber res més Y__Y

La veritat noe ra gran cosa però m'agradava, sobre tot per la Núria Domènech *.*

I les imatges les he tret del Google. Posa "Plasmo" al Google i jau voràs XD
Avatar de l’usuari
beauty_shock
Entrades: 24
Membre des de: 02/10/2006 a les 18:42
Contacta:

Entrada Autor: beauty_shock »

ostres, axo si k no mu esperava!!! (jo la vritat no en tinc ni idea en el doblatge catala) pro no mesperava k la matexa k doblaba la kagome fes tmb de tomoyo o de Kasumi tendo... ma xocat massa...pro sa d dir k es bonisima!! Felixitats Nuria ^^
Avatar de l’usuari
sesshomaru_kikyo
Entrades: 10
Membre des de: 06/09/2006 a les 22:31
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sesshomaru_kikyo »

no mesperava k la matexa k doblaba la kagome fes tmb de tomoyo o de Kasumi tendo
Que jo sapiga, la dobladora de la Kagome era la Gemma Ibàñez :?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants