IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Death Note

Parleu de seinen: sèries de temàtica adulta que no tenen cabuda dintre el shojo o el shonen.
Respon
Avatar de l’usuari
Lockter
Entrades: 5
Membre des de: 04/04/2005 a les 09:23
Ubicació: Balaguer

Death Note

Entrada Autor: Lockter »

Algu coniex aquest manga?
Be doncs per a qui no el conegui dire que un Manga del mateix autor que el de Hikaru no Go.
Te una trama molt interessant, per resumir-la dirè que va d'un noi (Light) que troba una llibreta amb la que pots matar qui vulguis nomès escribint el seu nom. Passat un temps un detectiu anomenat L, el vol capturar i llavors comença un estira i arronsa per veure qui agafa primer a qui.
Explicat d'aquesta manera no sembli que sigui molt interessant (mai se m'han donat ve les explicacions :) )
Recomano que us el llegeu, l'esta traduïnt al castella Stigia Fansub, (pero crec que ara nomes hi ha els tomos pel frozen-layer, ara no recorde.

Fins un altra.
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Pese a tenir-la al PC no m'he le llegit.. aquet dibuix una mica realista no m'atreu gaire, pero l'argument esta bastant bé... El Shinigami em recorda a un dels Lunnis xDDDD
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

he llegit els 2 primes kaps. XDD si k sasembla a un lunni!  nlkara k x deu de la mort em kedu amb en *____________* (L) KOENMA *_________*(L)  :oops:  :oops:  :oops:  (L)


PD: a8 tink el dia raru pk ME POGUT KONEKTA ENTRE SEMANAAAAAAAAAAAAA!! ^Q^ [/list]
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Diu un individu que aquesta sèrie està bastant bé. Si la tingués, fins i tot la llegiria, si algú la fes rular cap a casa meva... Oi, fanta? :o
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo la tinc però en anglès. Vaig començar a llegir-la tot i que me'n vaig cansar ben aviat :P així que ja no sé on vaig desar el CD on hi ha la sèrie  :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Dai-kun
Entrades: 16
Membre des de: 17/10/2005 a les 20:29
Ubicació: Esplugues, Barcelona

Entrada Autor: Dai-kun »

Wow, jo tinc els set volums a l'ordinador, pero només n'he llegit tres. Bé, penso que es una sèrie com cap altre, molt original, a mi no em va aborrir per res O.O, molt treballada i planificada. I crec que el protagonista està boig xDDD. Meh, m'agrada molt, la recomano a tothom.
[img]http://www.inuyasha-no-kokoro.com/images/dossier-famille/inu.gif[/img]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Jo tincs els 8 volums k ha tret stigia.net en castella... ES MOLT BONA!

(nomes cal k mireu la meva firma per veure k m'agrada xD)
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
_Kirara_
Entrades: 76
Membre des de: 16/09/2006 a les 15:48

Entrada Autor: _Kirara_ »

^^u no m'avia adonat que ja n'hi havia un de post obert. u sentuu! doncs ami aquesta sèrie m'ha apassionat moltíssim! fins a dir que és la meva sèrie preferida! és una passada :3 ja me llegit tots el manga! i ara han tret l'anime.. els episodis de mumen estan subtitulats en angles.. els podeu veure per youtube! de debò l'heu de llegir!^^
[url=http://imageshack.us][img]http://img48.imageshack.us/img48/844/whichqa6.jpg[/img][/url]
~ Kingdom Hearts II ~
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Shinu Toki »

Huaike ha escrit:Diu un individu que aquesta sèrie està bastant bé. Si la tingués, fins i tot la llegiria, si algú la fes rular cap a casa meva... Oi, fanta? :o
Perdona, però jo te la vaig passar... ¬¬
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Shinu Toki ha escrit:
Huaike ha escrit:Diu un individu que aquesta sèrie està bastant bé. Si la tingués, fins i tot la llegiria, si algú la fes rular cap a casa meva... Oi, fanta? :o
Perdona, però jo te la vaig passar... ¬¬
Sí, però resulta que aquest missatge és del dia 25 d'octubre de l'any passat. Llavors només ens havíem vist una vegada; no me l'havies pas passada encara.
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Shinu Toki »

Pensava que te l'havia passat el 17 de setembre de l'any passat, però potser m'equivoco >_<
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants