IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

SOS EN FILOSOFIA

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Respon
nemosine
Entrades: 44
Membre des de: 29/07/2006 a les 15:19
Ubicació: valencia

SOS EN FILOSOFIA

Entrada Autor: nemosine »

Qui puga ajudarme en un treball de filosofia que tinc que fer per a dema sobre el "el mito de caverna" de Platon per favor que me conteste el mes rapid posible, que no per on agafarho i ho necesite per a dema.
Es tracta sobre una redaccio sobre dos posibles temes, que em dona igual quin siga.
1- coneixemen i opinio
2- la realitat i les seues clases
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Ostres, aquest mite crec que el vaig llegir al llibre "El món de Sofía"
Segurament trobaràs algo, n'estic segur.
Avatar de l’usuari
_Kirara_
Entrades: 76
Membre des de: 16/09/2006 a les 15:48

Entrada Autor: _Kirara_ »

aviam.. plató creu en el món de les idees, un mon on hi ha la perfecció la veritat, però aquestes idees, al caure en el mon sensible, (el nostre) mai no son perfectes. exemple: idea= cercle, objecte= pilota, i assimila les idees al coneixament. tambe creia en la reencarnació i la dualitat de l'anima..el mite de la caverna és el que explika que la nostre ànima, avans de tancarse al cos, ja ha estat al món de les idees, i ha pogut contemplar totes i cadascuna d'elles. aleshores, nosaltres quan coneixem el món, no l'aprenem, sinó que el recordem, recordem totes les idees que l'anima va veure en el mon de les idees i que en el mon sensible tan sols son copies imperfectes..

és l'unic que recordu.. és el que hem fet avui a classe..

esperu servirte d'ajuda..u.u
[url=http://imageshack.us][img]http://img48.imageshack.us/img48/844/whichqa6.jpg[/img][/url]
~ Kingdom Hearts II ~
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Imatge
Imatge
nemosine
Entrades: 44
Membre des de: 29/07/2006 a les 15:19
Ubicació: valencia

Entrada Autor: nemosine »

Hola a tots!!!
Moltes gracies per ajudarme, em va servir de molt i per fir vaig poder entregar la redaccio.
A mi no se me dona gens be la filosofia :cry: i com se que em tornaran a manar mes redaccions, si torne a necesitar ajuda, que podre tornar a demanar-vos-la? :oops:
El meu fort son els idiomes (incluix en els idiomes el llati i el grec clasic) i em defenc prou be amb la historia y la historia de l'art, si necesiteu ajuda amb aquestes em podeu demanar ajuda sempre que vulgueu.
Adeu i gracies una altra vegada. :finsaviat:
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants