IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Medabots i One Piece

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Medabots i One Piece

Entrada Autor: Soundwave »

Dien que Telecinco, posarà al setembre les series Medabots i One Piece. Dien que hi ha més informació a la revista Minami, però jo paso de comprar-la, ¿algú sap alguna cosa?
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Segons tinc entès, sí. Però també diuen que posaràn Hunter x Hunter. El que està clar és que anime en posaràn a partir de setembre ^^ Jo voto per Hunter x Hunter i per One Piece ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Espero que a mig de posar les sèries no les canviin d'horari com han fet amb els Transformers, que a sobre ha estat sense avisar. GGGRRRRRRRRRRR!!!!!
Em podries dir de que va la sèrie HunterXHunter???
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs la veritat és que encara no ho sé. Sé que la sèrie és de Yoshihiro Togashi (Yuu Yuu Hakusho), i m'estic baixant el manga d'inet. Si aneu a www.toriyamaworld.com hi trobareu 15 toms escannejats i en bona qualitat. A més, així practicareu l'anglès XD. Si més no us en podeu baixar uns quants per veure com són. AH! I només es pot baixar un capítol cada deu minuts. Coses del server...

Transformers ha canviat d'horari??? ¬¬' ja són ganes de tocar els dallonsis...
simkin
Entrades: 30
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:37
Ubicació: País Valencià
Contacta:

Entrada Autor: simkin »

XDD

Jo també hi vaig anar quan buscava coses per a traduir... però és massa llarga.. XDD

per cert, hunter x hunter, es pot baixar per BT, no cal esperar els odiosos 10 minuts...

(Jo tampoc se de que va la sèrie... ¬_¬) je
[img]http://www.aditel.org/~royo/signa.png[/img]
[size=84][b].:: [url=http://www.tintaxina.net]Tintaxina.net[/url] :: [url=http://www.aditel.org/~royo/]Blog[/url] :: [url=http://www.comparteix.tk]Comparteix[/url] ::.[/b][/size]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Desapareix el patètic Club Disney. Ara hi ha el Max Club o algo així, que inclou les sèries: "Hamtarô" "One Piece" i "Medabots". Cap allà les 9 del matí estigueu atents a les vostres pantalles XD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

i quan miru el teletext del telecinco, m'adono ke ara fan els transformers els cxaps de setaman i ben d'hora TT_TT, JA BAAAAAAAAAAASSSSSSSSSTAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
KE S'ACLARIN COLLONS!!!!!!!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

REVOLUCIOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 51 visitants