IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Videos Animes xD

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.

Quin video t'agrada més?

Video 1
2
12%
Video 2
1
6%
Video 3
0
No hi ha cap vot
Video 4
5
29%
Video 5
4
24%
Video 6
1
6%
TOTS!!! *o*
4
24%
 
Vots totals: 17

Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

aqui va el meu:
http://www.megaupload.com/es/?d=IQMZ55NF

Es de Love Hina amb la canço de Break down. No sigeu estrictes e :lol:
Avatar de l’usuari
kurama_1_5
Entrades: 117
Membre des de: 26/09/2006 a les 16:10
Ubicació: El Masnou, Barcelona

Entrada Autor: kurama_1_5 »

Jo vaig obrir un post de AMV q no el vaig acabar de fer en el forum de StrawHat, el poso aqui a veure si encara serveixen els links.
Aqui posaba els AMV's que tenia i els i posaba dues notes, la primera era per calificar la qualitat del video, la segona pero puntuar el AMV en si.

Dit aixo us els posso per si a algu l'interesen

Ah! Megami Sama

Aquabats - Lovers of loving love --------------> 22,1 Mb ----------> 5 ----------> 6,2

Bleach

Evanescense - Bring me to life -----------------> 34,9 Mb ----------> 9 ----------> 8,3
Asian Kung-Fu Generation - Rewrite ----------> 54,2 Mb ----------> 8 ----------> 8,7
SR71 - Goodbye ------------------------------------> 52,3 Mb ----------> 9 ----------> 9
Garbage - When I Grow Up ----------------------> 24,1 Mb ----------> 9 ----------> 7,4
Segundo concurso de AMV's by Jin -------------> 20,8 Mb ----------> 7 ----------> 6,6
Segundo concurso de AMV's by Hitsugaya ----> 16,5 Mb ----------> 7 ----------> 6,8
Duelo de Titanes--------------------------------------> 40,0 Mb ----------> 7 ----------> 6,7
Poder----------------------------------------------------> 22,9 Mb ----------> 7 ----------> 6,9

Card Captor Sakura

L'amor entre una extranya relació---------------> 35,4 Mb ----------> 6 ----------> 6,3

Cowoy Bebop

Cowboy bebop - Pulp Fiction-----------------------> 32,7Mb ----------> 5 ----------> 6,1

Detective Conan

Detective Conan's Shining Collection-------------> 68,0 Mb ----------> 7 ----------> 7
When I Grow Up---------------------------------------> 28,3 Mb ----------> 7 ----------> 6
Shinichi's Problem-------------------------------------> 30,5 Mb ----------> 8 ----------> 5,9

Digimon

Linkin Park - Crawling--------------------------------> 17,5 Mb ----------> 5 ----------> 5

Dragon Ball

Prodigy - Smack My Bitch Up------------------------> 30,9 Mb ----------> 4 ----------> 5,9
Dragon Ball - Super Mario----------------------------> 28,0 Mb ----------> 6 ----------> 6,5
The Revenge of a race---------------------------------> 38,4 Mb ----------> 9 ----------> 7,5
Son Gohan - Kryptonite--------------------------------> 43,9 Mb ----------> 7 ----------> 6,3
Bon Jovi - It's my Life----------------------------------> 38,7 Mb ----------> 6 ----------> 6,4
Memories Of Dragon Ball------------------------------> 49,8 Mb ----------> 6 ----------> 5,9
Gohan - Lose Yourself----------------------------------> 30,1 Mb ----------> 5 ----------> 4,5
Dragon Ball - In the End--------------------------------> 38,8 Mb ----------> 6 ----------> 6
Dragon Ball - One Step Closer------------------------> 9,99 Mb ----------> 5 ----------> 4,8
Dragon Ball - Enter Sandman-------------------------> 11,2 Mb ----------> 5 ----------> 5
Dragon Ball - My Self-----------------------------------> 30,7 Mb ----------> 6 ----------> 5,4
Dragon Ball - Fade to Black --------------------------> 5,12 Mb ----------> 5 ----------> 4,8
Dragon Ball - Hero of te Day--------------------------> 15,6 Mb ----------> 5 ----------> 4,4
Dragon Ball - Super Beast ----------------------------> 28,0 Mb ----------> 4 ----------> 4,9
Dragon Ball - Future Trunks---------------------------> 3,46 Mb ----------> 3 ----------> 4,3
Dragon Ball - A place for my Head-------------------> 31,8 Mb ----------> 5 ----------> 6
Run Away---------------------------------------------------> 39,4 Mb ----------> 5 ----------> 5,1
Dragon Ball - Spirit Everlasting-----------------------> 96,9 Mb ----------> 9 ----------> 9,3

Elfe Lied

Somwhere--------------------------------------------------> 22,4 Mb ----------> 9 ----------> 6,3
Mongenstern-----------------------------------------------> 38,9 Mb ----------> 9 ----------> 6,6

Evangelion

Engel----------------------------------------------------------> 69,3 Mb ----------> 6 ----------> 7,8

Final Fantasy

My Fantasy--------------------------------------------------> 85,9 Mb ----------> 9 ----------> 9,8
Advent Children Dragon----------------------------------> 48,0 Mb ----------> 5 ----------> 5,8
Excalibur-----------------------------------------------------> 26,5 Mb ----------> 5 ----------> 8
Final Fantasy - Freestyler-------------------------------> 51,1 Mb ---------->7 ----------> 7
Spirit Never Dies------------------------------------------> 39,4 Mb ----------> 6 ----------> 7

Gantz

Reloaded-----------------------------------------------------> 20,2 Mb ----------> 7 ----------> 6,7
Gantz - by Kaiohshinkai----------------------------------> 36,1 Mb ----------> 7 ----------> 7,4
Gantz - Figure 09------------------------------------------> 29,7 Mb ----------> 7 ----------> 7

Get Backers

The Kid's Aren't Allright-----------------------------------> 32,3 Mb ----------> 7 ----------> 6,6

Hunter X Hunter

Good Charlotte - Hold On (Tribute to Gon)-----------> 34,9 Mb ----------> 7 ----------> 7,2
Hoobastank - Just One-------------------------------------> 49,8 Mb ----------> 7 ----------> 8
Seether - Fine Again (Tribute to Killua)----------------> 65,5 Mb ----------> 6 ----------> 6,8
Hisoka vs Gon - Ready Steady Go!-----------------------> 7,21 Mb ----------> 6 ----------> 6,3
Evanescence - Whisper (Tribute to Kurapica)--------> 55,7 Mb ----------> 7 ----------> 6,5

Inuyasha

AMV Final 2-----------------------------------------------------> 17,6 Mb ----------> 8 ----------> 8
Hands of Rin----------------------------------------------------> 55,5 Mb ----------> 6 ----------> 6,5
Nothing's gonna stop us now-------------------------------> 7,27 Mb ----------> 4 ----------> 6,4

Jigoku Shoujo

Project zero 3

Kenshin

Coal Chamber – Sway
rapad
Sandstorm
War of the last Wolves

Naruto

Naruto – Konoha no Harushi no Tataza
Naruto - A Walk
Naruto - Give It All
Naruto - MaA
Naruto - The Kids Aren't Alright
naruto rasengan feel matchbox20 feel
Naruto - The Bitter End
naruto hoja vs arena- my firends over you
naruto- Holding out for a Hero
Naruto para centralkonoha
PROJECT NARUTO
Naruto - Esta es mi vida
Naruto - Our lives
Hinata vs Neji
Voltio Jounin
Naruto Fights
Naruto.AMV.#1
Naruto-LinkinPark-NotOnlyATool
Narutrix -Re ninja'd-subt
Ninjas In Action
Real Ninjas
Sakura Florece
smd trailer
The Genins Got it
AMV Goodbye

P.D: Nagisa ja te dit el q em semblaba el teu AMV, per ser el primer i tenir ledat q tens no estan gens malament, pero si els tingues q puntuar com els de dalt els i posaria un 5 de qualitat i un 6,5 de nota.
Nota: Aixo es bo XD
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

Dolent. Jo no la trobo tan bona la nota Y_Y
Avatar de l’usuari
kratoss
Entrades: 17
Membre des de: 05/12/2006 a les 02:27
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: kratoss »

ey :lol: jo ne crea un de AMV de full metal alchemist magradaria posarlo xk el veieu xro no se com posarlu si algu mu diu... :?
speru k no en dongui mal de cap x posar el meu AMV XD XD XD
[img]http://www.pic2up.net/SAXMLCd.jpg[/img]

MENTRE ELS SOMNIS NO TINGUIN FI, EL CAMÍ SERÀ ETERN, FINS A UN DESTI QUE NOSALTRES MATEIXOS HAUREM DE DESCOBRIR
Avatar de l’usuari
yuki_otaku
Entrades: 445
Membre des de: 25/08/2006 a les 21:15
Ubicació: Girona

Entrada Autor: yuki_otaku »

Pos llastima que no els puc veure, com es fa?
[img]http://img147.imageshack.us/img147/2488/conanxhaibaraaiisaiyl9.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
yukiko_terahara
Entrades: 273
Membre des de: 17/03/2006 a les 21:16
Contacta:

Entrada Autor: yukiko_terahara »

alguns no es poden veure per que està caducat
[img]http://img213.imageshack.us/img213/9116/carnetsound010kichangk7.gif[/img][img]http://www.nevasport.com/buzon/104844.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

yuki_otaku ha escrit:Pos llastima que no els puc veure, com es fa?
Pel megaupload as de posar la xifra que et demana a dalt a l'esquerra llavors et sortira un comte enrrere i despres as de posar descarregar i quan acabi el mires i ja esta.xD
Avatar de l’usuari
kurama_1_5
Entrades: 117
Membre des de: 26/09/2006 a les 16:10
Ubicació: El Masnou, Barcelona

Entrada Autor: kurama_1_5 »

Ja vaig avisar q segurament alguns estarien caducats, de totes maneres si teniu curiositat per algun mu dieu, o si voleu AMV dalguna serie potser en tinc pero no els vaig penjar.
Soc força aficionat als AMV aixi q en tinc bastants
Avatar de l’usuari
beauty_shock
Entrades: 24
Membre des de: 02/10/2006 a les 18:42
Contacta:

Entrada Autor: beauty_shock »

woles!! aquí estic una altra vegada per fer propaganda de videos ^^ pels que busqueu videos en català, n'he penjat uns quants al Youtube:
- El 3r opening de Kimagure Orange Road (Actress in the mirror): http://www.youtube.com/watch?v=M2O_NSXC6so

- El 2n Opening de Sailormoon: http://www.youtube.com/watch?v=jCXSLroXPc0

- El 5è ending d'Inuyasha: http://www.youtube.com/watch?v=lYcjC7Wn4u4

- El 4t opening d'Inuyasha: http://www.youtube.com/watch?v=qJUkZ7prTdY

- El 3r Opening de Cardcaptor Sakura: http://www.youtube.com/watch?v=UzL4hrTHRqI

- El 1r opening de Fushigi Yuugi: http://www.youtube.com/watch?v=XXrffO75iwo

i tots en català, eh??? dons bé, de moment només he publicat aquets, però cada cop hi ha més gent que publica videos en català al Youtube, o sigui que no us costarà gaire trobar el video que volgueu veure ;)

També vull dir-vos que les meves germanetes han gravat dos noves cançons, però de moment només n'hem publicat una: l'ending 5 d'inuyasha:

http://www.youtube.com/watch?v=Zs2blzRtrhw no us el perdeu, que està molt bé, son monissimes ^^
i l'altra canço que han gravat es del 3r opening de Sakura, que demà segur que ja estarà publicada :P

i finalment, pels aficionats dels AMV (Anime Music Video) en vaig fer 2 de fushigi yuugi http://www.youtube.com/watch?v=NFf5QvGvTLs i un que té una mica de tot, com kimagure orange road, maison ikkoku, inuyasha, ranma, etc... http://www.youtube.com/watch?v=NFf5QvGvTLs

Bé, això és tot, un altre dia ja faré més propaganda, jejeje (espero que no m'hagi fet pesada)... ^o^ dews!!!
Avatar de l’usuari
beauty_shock
Entrades: 24
Membre des de: 02/10/2006 a les 18:42
Contacta:

Entrada Autor: beauty_shock »

kratoss ha escrit:ey :lol: jo ne crea un de AMV de full metal alchemist magradaria posarlo xk el veieu xro no se com posarlu si algu mu diu... :?
speru k no en dongui mal de cap x posar el meu AMV XD XD XD

com que segur que tots el volem veure, el teu AMV, farem un esforç i t'ho explicarem ;)
1r .Per començar s'ha de tenir un mínim de coneixement d'anglès perk sino anirem mol malament. si no es així, hauriem d'anar a una academia d'aprenentatge d'angles rapid, perk sino ho tenim dur per publicar l'AMV...xDD

2n- Després d'aprendre anglès (o si al menys tenim un diccionari o traductor a mà) hauries d'estar registrat. Espero que ja ho estiguis, i si no...dons a fer-ho.

3r- Un cop registrat, a la pàgina principal de Youtube, busca a dalt de tot on fiqui "Upload Videos" i clika-hi. Et sortira una pagina on hauras d'omplir unes quantes dades... i kuan les hagis omplert ves a baix de tot on fika "Go upload a file". si ho fas bé tot fins aki, t'auria d sortir una altra pagina k et surti un kuadre blau on fika "file" i tu hauras de clikar "browse" per buscar l'arxiu que vulguis publicar (en aket cas l'AMV de one piece :D) i fet això hauras d'anar a baix de tot i fikar "upload video". si tornes a dalt, en akella matexa pagina et sortira una barra vermella que t'indicara quan falta per k es pugi el video. t'ho indica amb %. bé, dons, si m'he explicat bé i tu saps seguir les instruccions, t'hauria de sortir... i si no..si noo... em..dons cap problema, mu dius i tel solucionu... (¬¬ kin remei)... jijijiji :lol:
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

kurama_1_5 ha escrit:Evangelion

Engel----------------------------------------------------------> 69,3 Mb ----------> 6 ----------> 7,8
He vist aquest, i està prou bé, no em desagrada.
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

Aquí en tinc un altre: http://www.megaupload.com/?d=QAMUKXCJ
Aveure que hos sembla aquet.
Avatar de l’usuari
kurama_1_5
Entrades: 117
Membre des de: 26/09/2006 a les 16:10
Ubicació: El Masnou, Barcelona

Entrada Autor: kurama_1_5 »

Doncs jo q ja le vist et dono la meua opino.

A veure, la qualitat del video no te res a veure amb lanterior, si la tingues q calificar li posaria un 7 de qualitat.

Y el AMV en si esta força b, pero segueixo pensant q desaprofites escenes q poden anar al ritme de la musica, tot i aixi hi han escenes força maques q queden b amb la musica, pero opino q en laltre AMV les aprofitabes millor (potser perque era mes curt)

De nota li poso.... un 7,1

Vas millorant segueix aixi
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

kurama_1_5 ha escrit:Y el AMV en si esta força b, pero segueixo pensant q desaprofites escenes q poden anar al ritme de la musica, tot i aixi hi han escenes força maques q queden b amb la musica, pero opino q en laltre AMV les aprofitabes millor (potser perque era mes curt)
Es que no les podia posar perquè sino les altres no anaven al ritme i ens quedavem igual que ara.xD
kurama_1_5 ha escrit: De nota li poso.... un 7,1

Vas millorant segueix aixi

Uooo aquesta ja m'agrada més. Donc preparat que gairebé ja en tinc un altre d'acabat.
Inuyasha
Entrades: 64
Membre des de: 29/11/2006 a les 22:01
Ubicació: epoca Sengoku

Entrada Autor: Inuyasha »

Jo tb tinc un vídeo quasi acabat!!!!! :P Imatge
Inuyasha & Kagome
Sango & Miroku
Les millors parelleeeees !!!!!!!!!!!!!

[b]Sóc del club de fans de la Sound VISCA!![/b]
[img]http://img259.imageshack.us/img259/6909/carnetsound023inuyashawr0.gif[/img]

A per cert, el meu codi de Wii és... 5504-0642-5611-8328
Avatar de l’usuari
kratoss
Entrades: 17
Membre des de: 05/12/2006 a les 02:27
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: kratoss »

beauty_shock ha escrit:
kratoss ha escrit:ey :lol: jo ne crea un de AMV de full metal alchemist magradaria posarlo xk el veieu xro no se com posarlu si algu mu diu... :?
speru k no en dongui mal de cap x posar el meu AMV XD XD XD

com que segur que tots el volem veure, el teu AMV, farem un esforç i t'ho explicarem ;)
1r .Per començar s'ha de tenir un mínim de coneixement d'anglès perk sino anirem mol malament. si no es així, hauriem d'anar a una academia d'aprenentatge d'angles rapid, perk sino ho tenim dur per publicar l'AMV...xDD

2n- Després d'aprendre anglès (o si al menys tenim un diccionari o traductor a mà) hauries d'estar registrat. Espero que ja ho estiguis, i si no...dons a fer-ho.

3r- Un cop registrat, a la pàgina principal de Youtube, busca a dalt de tot on fiqui "Upload Videos" i clika-hi. Et sortira una pagina on hauras d'omplir unes quantes dades... i kuan les hagis omplert ves a baix de tot on fika "Go upload a file". si ho fas bé tot fins aki, t'auria d sortir una altra pagina k et surti un kuadre blau on fika "file" i tu hauras de clikar "browse" per buscar l'arxiu que vulguis publicar (en aket cas l'AMV de one piece :D) i fet això hauras d'anar a baix de tot i fikar "upload video". si tornes a dalt, en akella matexa pagina et sortira una barra vermella que t'indicara quan falta per k es pugi el video. t'ho indica amb %. bé, dons, si m'he explicat bé i tu saps seguir les instruccions, t'hauria de sortir... i si no..si noo... em..dons cap problema, mu dius i tel solucionu... (¬¬ kin remei)... jijijiji :lol:

e seguit les teves instruccions i ma anat mol be xro en lultima part semqueda aixi:

Imatge

i no en fa res mes, e consultat avera si ja savia pujat en la pagina web xro res :(

ja en diras k mes tinc k fer

dewwww :!:
[img]http://www.pic2up.net/SAXMLCd.jpg[/img]

MENTRE ELS SOMNIS NO TINGUIN FI, EL CAMÍ SERÀ ETERN, FINS A UN DESTI QUE NOSALTRES MATEIXOS HAUREM DE DESCOBRIR
Avatar de l’usuari
beauty_shock
Entrades: 24
Membre des de: 02/10/2006 a les 18:42
Contacta:

Entrada Autor: beauty_shock »

kratoss ha escrit:
beauty_shock ha escrit:
kratoss ha escrit:ey :lol: jo ne crea un de AMV de full metal alchemist magradaria posarlo xk el veieu xro no se com posarlu si algu mu diu... :?
speru k no en dongui mal de cap x posar el meu AMV XD XD XD

com que segur que tots el volem veure, el teu AMV, farem un esforç i t'ho explicarem ;)
1r .Per començar s'ha de tenir un mínim de coneixement d'anglès perk sino anirem mol malament. si no es així, hauriem d'anar a una academia d'aprenentatge d'angles rapid, perk sino ho tenim dur per publicar l'AMV...xDD

2n- Després d'aprendre anglès (o si al menys tenim un diccionari o traductor a mà) hauries d'estar registrat. Espero que ja ho estiguis, i si no...dons a fer-ho.

3r- Un cop registrat, a la pàgina principal de Youtube, busca a dalt de tot on fiqui "Upload Videos" i clika-hi. Et sortira una pagina on hauras d'omplir unes quantes dades... i kuan les hagis omplert ves a baix de tot on fika "Go upload a file". si ho fas bé tot fins aki, t'auria d sortir una altra pagina k et surti un kuadre blau on fika "file" i tu hauras de clikar "browse" per buscar l'arxiu que vulguis publicar (en aket cas l'AMV de one piece :D) i fet això hauras d'anar a baix de tot i fikar "upload video". si tornes a dalt, en akella matexa pagina et sortira una barra vermella que t'indicara quan falta per k es pugi el video. t'ho indica amb %. bé, dons, si m'he explicat bé i tu saps seguir les instruccions, t'hauria de sortir... i si no..si noo... em..dons cap problema, mu dius i tel solucionu... (¬¬ kin remei)... jijijiji :lol:

e seguit les teves instruccions i ma anat mol be xro en lultima part semqueda aixi:

Imatge

i no en fa res mes, e consultat avera si ja savia pujat en la pagina web xro res :(

ja en diras k mes tinc k fer

dewwww :!:

si et soc sincera, no tinc la mes remota idea de kin problema pots haver tingut... mai m'avia passat res axi a mi...
i escolta, segurament deu ser la 1ª vegada k pujes un video al youtube, no? es k em sembla k el primer cop k pujes un video t'envien un mail a la direccio de correu electronic k agis fikat per registrarte i has d'anar a veure el mail per activar el compte... no se si m'explico... :roll:
Avatar de l’usuari
beauty_shock
Entrades: 24
Membre des de: 02/10/2006 a les 18:42
Contacta:

Entrada Autor: beauty_shock »

wolas!! ya tornu a ser aki...lo estrany es k es per tornar a informar-vos sobre una altra canço nova de les Nanis k van grabar ahir mateix!!! ya se k em fax pesada, pro m'agradaria molt k hi dondessiu un cop d'ull i men posesiu un comentari, pliSssS! feu click aki: http://www.youtube.com/watch?v=vrIrhfRRVcw

es l'opening 3 de CardCaptor sakura, o sigui k ja hi esteu anant, eh?? be, dit axo crec k ya men puc anar :P ya anire fen propaganda en altres forums ;) dews!!!
Avatar de l’usuari
"nagisa"
Entrades: 278
Membre des de: 21/10/2006 a les 12:44
Ubicació: lleida

Entrada Autor: "nagisa" »

Aquí un altre:
http://www.megaupload.com/?d=EN721L9N

PD:Quina barra Kurama jo que els treballo tant :¬_¬':
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants